דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות ניהול בהשקעות נדלן 

מאת    [ 25/09/2010 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2869 פעמים ]

כאשר באים לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל ובפרט בארה"ב יש לדאוג לחברת ניהול טובה אשר אתם סומכים עליה אשר תאפשר ניהול הנכס אשר רכשתם למרות אי נוכחותכם הפיסית באזור. ניהול הנכס משמעותו תשלום המסים והארנונה המתחייבים מהחזקת הנכס, וכן ביצוע תיקונים ומציאת שוכרים לנכס אשר נרכש.

סיכונים ברכישות נדל"ן בארה"ב

בהשקעות נדל"ן בארה"ב אחד הסיכונים הגדולים הוא רכישת נכס למטרת השכרה מתוך מחשבה כי יניב תשואה של 7% ומעלה לשנה, כמובטח על ידי מרבית המתווכים הישראלים, ולאחר הקנייה גילוי כי מצב הנכס הוא כזה הדורש השקעה נוספת, גדולה מאשר חשבתם בתחילה, למטרות שיפוצים ואיבזור במיכשור חשמלי כנהוג בשוק האמריקאי ולאחר מכן עמידת הנכס נטוש וללא שוכרים מתאימים.

בעיה נוספת היא כספים אותם יש להשקיע בתיקונים שוטפים אשר עשויים להיות גבוהים מאשר תיכננתם. כאשר עומדים בפני רכישת נכסהמיועד להשקעות נדל"ן מניב בארה"ב יש לבדוק כי חברת ניהול הנכס הינה חברה אמינה אשר לה המוניטין והניסיון בניהול נכסים דומים. נוסף, רצוי לרכוש נכס אשר מושכר, דבר אשר יחסוך את הצורך במציאת שוכר מתאים ואת הסיכון לרכישת נכס ועמידתו ללא שוכר, עם הוצאות בלבד וללא הכנסות.

במידה והנכס אינו מושכר יש לוודא כי הנכס ממוקם בסביבה בה המעמד הסוציו אקונומי של האוכלוסיה הוא בינוני גבוה, כי התשתית האיזורית טובה וכי קיים פיזור מקורות פרנסה באיזור הנכס המיועד להשקעות נדל"ן בארה"ב. רצוי לודא כי רמת הפשיעה באיזור אינה גבוהה וכי קיימים בתי ספר או אוניברסיטאות באיזור הנכס אשר מושכות אליהן קהל שוכרים פוטנציאלים. רצוי אף לבחון את תשתית הפיתוח המיועד לאיזור הנבחר וכן מיקומו של הנכס ביחס לכבישים ראשיים, קווי מתח חשמלי ומרכזי קניות ובילוי גדולים.

חברות ניהול נכסים גובות כ- 7%-10% מדמי שכירות הנכסים. יש לודא כי החברה איתה אתם נכנסים לשותפות עסקית מעין זו הינה חברה אמינה, בעלת שקיפות מירבית ובעלת שירות טוב, כיוון וניהול הנכס יעשה דרכה ותאלצו במקרים רבים לסמוך על החברה.

המיסוי על השקעות נדל"ן בארה"ב הינו גבוה באופן יחסי ומשתנה מאיזור לאיזור. יש לבדוק היטב אם השקעות נדל"ן בארה"ב משתלמות הן מבחינת הנכס הנרכש, יכולת ההשכרה של הנכס, חברת הניהול אשר אחראית על הטיפול והשכרת הנכס, והמיסוי אשר יידרש תמורת אחזקתכם את הנכס.

יועצת השקעות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב