דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תגשים את החלום 

מאת    [ 07/05/2007 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 4462 פעמים ]

איך תגשים את החלום


אם אתה רוצה להיות מצליח, עשיר, מפורסם, עליך להתמקד בנקודות החוזקה שלך. אל תתקבע על חולשותיך. בחר בנכס החזק ביותר שלך ובנה אותו לנכס מדהים.

אחרי שמצאת את תשוקת לבך, הברכה שלך, העז לחלום בגדול. חלום את החלומות הגדולים ביותר, הנועזים ביותר שאתה יכול לדמיין. החלט שאתה רוצה להיות תופעה פנומנלית בתחום הכשרון היחודי שלך. היה הטוב שבטובים, בלתי נשכח. תהילה לא קורית מאליה. אתה צריך לרצות אותה!

תרגם את החלום שלך לתכניות שניתן לנהל. ראשית, פתח את הכשרון שלך. שנית, שווק זאת. המשך אל מבחן המציאות ועדן את תכניותיך. צור לולאת היזון חוזר בין תשוקותיך הפנימיות , ההדמיה שלהן ועולם האפשרויות החיצוני, כשאתה פועל ובונה מחדש את כישוריך וכשרונותיך.

פעל מתוך כוונה לא להיכנע. הוצא לפועל את תכניתך בעשיית דברים פרקטיים שאתה יכול להשיג. חקור ושנן את הכשרונות והכישורים שתצטרך להקדיש להם תשומת לבך. לדוגמא, היה מנוי על מגזינים בינלאומיים, להיות מעודכן ומתקדם במקצוע, תחום שבחרת.

להתישר עם המטרה שלך, דאג ללמוד עוד על ההתקדמות בנושא הכשרונות שלך, ביחוד איך אחרים יצרו את הנכסים היחודיים שלהם. למד גם את תגובות הקהל באופן כללי. מצפיה בסרטים תלמד להבין את הדגמים התרבותיים. לדוגמא, אם האוכלוסיה אוהבת דרמה ומתח, בנה את אלמנט ההפתעה לתוך הביצוע שלך.

כאשר תשלוט בכשרונותיך, פתח דרך שניה להצלחה. למד איך למכור את עצמך, לשדר את כשרונותיך לנציגי הקהל השבויים שלך, מנהלים ובעלי עסקים סביב העולם.

לאורך כל המסע סרב להאמין במגבלות. כל המפורסמים הפגינו בטחון עצמי, לפני פיתוח הכשרונות והקשרים שלהם. האמונה אצלם באה לפני הנסיון. הם נטלו סיכונים, השקיעו זמן, כסף ואנרגיה במיזמים שלהם.

בקיצור, חשוב בגדול, פתח תכניות משוכללות ובצע אותן בנועזות ללא כוונת נסיגה.

אתה יכול ליישם את כל האספקטים החשובים של תכנון דרכך המלכותית להצלחה. להלן התמצית:

1. בודד את הכשרון העצום ביותר שלך. שכח מנקודות החולשה שלך. התמקד באיכות הטובה ביותר שלך והיה בה הצלחה.
2. שכח מהחסרונות שלך. עשה בחירות שלא יעמדו בדרכך. אפשרי שתצטרך לשנות תנאים גרועים, אז ראה בכך אתגר נוסף. בנה על הנכסים שלך. כשיש לך נכסים מספיק חזקים , אתה יכול לחזור ולדאוג להתחיבויות שלך.
3. העז לחלום בגדול. למה להסתפק בחצאי מידות? חלומות שמתפשרים עליהם אין בהם את העוצמה להכניס בך התלהבות ואנרגיה לפעולה. לשחק על בטוח זה להפסיד את ההצעה. אף אם אין בך את היכולת לסטנדרט אבסולוטי, תגיע הרבה יותר רחוק מאשר העזת להגיע.
4. פצל את התכנית הגדולה לחלקים קטנים שניתן לנהל. ראה את התמונה הגדולה ותמצא איך לחבר את הכל יחד.
5. שמור על קשר עם העולם החיצוני. היה מעודכן במגמות האחרונות והשתמש בהן בתכניותיך. למד רק את הרלבנטי. הימנע משמוש בטכניקות הישנות. פקח עין לראות את השוק. סמן לך היכן הוא נמצא, לאן הוא נע וכוון את האורינטציה שלך בהתאם.
6. צא מהצללים. עשה רעש. מצא דרך שיבחינו בך. פרנק סינטרה פרץ דרך בעולם עסקי הבידור כשעמד על שולחן ושר. הוא היה מלצר ושר למפיק מקומי ידוע. זמרים, רקדנים ושחקנים הפיצו עלונים לאנשים שלא הכירו אותו ולא היה להם אכפת ממנו. אבל בסופו של דבר הביאו לכך שהיה להם ענין בו. צור דרך לעזור לאנשים לעזור לך.
7. למד את השוק שלך. בודד וסמן את קהל המטרה שלך. למד את התחום שמענין אותך. עשה שיהיה כייפי, נועז ומלהיב.
8. סרב להאמין במגבלות. מחשבות מגבילות יוצרות אנשים מוגבלים. השמים הם הגבול. כפי שאמר נפוליון היל: הדבר שהמוח יכול להכיל ובו להאמין, ניתן אותו להשיג. כשאתה מפקפק ביכולתך ומטיל ספק באופציות שלך, אתה מאבד את האנרגיה החיונית שלך. האנרגיה הזו נחוצה לך להתקדם עם המטרות שלך. ככל שדעותיך מקוריות יותר, יותר ביקורת תימצא לך. אל תוסיף לאינרציה כשאתה מוסיף את שמך לרשימת המבקרים.
9. מעל הכל, חלום, תכנן ופעל.
10. והיה אם נכשלת, למד מטעויותיך והמשך.


בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב