דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינסטלטור מקצועי 

מאת    [ 14/09/2010 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1621 פעמים ]

 

אין דבר מעצבן יותר מלהזמין אינסטלטור בעקבות בעיית אינסטלציה שנראית לנו חמורה, רק כדי לגלות שהוא פתר את הבעיה תוך דקה ועוד גבה על כך 200 ש"ח. בדיוק בגלל סיבה זו, אנשים רבים נמנעים מהזמנת אינסטלטור ומנסים לפתור בעצמם את בעיית האינסטלציה.

כדי לחסוך את אותם 200 ש"ח וכדי לא להרגיש שהם יצאו פראיירים, אנשים רבים מנסים להיות אינסטלטורים בעצמם. כיום ניתן למצוא בשוק מדריכים לאינסטלטור המתחיל, המפרטים צעד אחר צעד כיצד להתמודד עם בעיות אינסטלציה שונות, כגון: פתיחת סתימות בכיורים, באמבטיות ובשירותים, החלפת ברזים, תיקון נזילות ועוד. גם ברחבי האינטרנט ניתן למצוא בקלות מדריכים בשפה קלה וידידותית, שמאפשרים לכל אחד מאיתנו לבצע עבודות פשוטות של אינסטלטור.

אולם למרבה הצער, מדריכים אלה לא מתאימים לכולם. לא לכל אחד מאיתנו יש ידיים מיומנות או גישה טכנית לביצוע עבודות אינסטלציה כמו אינסטלטור מיומן. אנשים רבים שניסו להימנע מהזמנת אינסטלטור ונעזרו במדריכים לאינסטלטור החובב, גילו במהרה שלא מדובר במלאכה כה פשוטה. תמיד ייתכנו בעיות בלתי צפויות שלספר ההדרכה לא יהיו תשובות עליהן. לא תמיד יש להם את הכלים המתאימים או את הידע כיצד לבצע כל פעולה באופן הנכון. במקרה הטוב, הבעיה חוזרת ונשנית כעבור זמן קצר. במקרה הרע, הם גורמים לנזק גדול פי כמה וכמה מהתקלה הראשונית שהיתה.

לכן, אם אתה לא אינסטלטור בהכשרתך, כדאי ואף רצוי שתזמין את שירותיו של אינסטלטור מקצועי. תמיד עדיף לשלם 200 ש"ח עכשיו ולא לשלם הרבה יותר בטווח הרחוק. עדיף להזמין אינסטלטור מקצועי שיפתור את בעיית האינסטלציה אחת ולתמיד, מאשר לנסות לפתור אותה בעצמך ולסבול מבעיות חוזרות ומתמשכות. רק אינסטלטור מקצועי יוכל לפתור לך את הבעיה במהירות, ביעילות ואחת ולתמיד.

גם אם אתם חוששים מאינסטלאטור שרלטן שיגבה מכם מחירים מופקעים, או שיבצע עבודה חובבנית ולא מקצועית, אין בכך הצדקה לנסות ולפתור את הבעיה בעצמכם. הקפידו לבחור באינסטלטור מקצועי, מיומן ומנוסה. תמיד עדיף לבחור בשירותיו של אינסטלטור שעליו קיבלתם המלצות חמות מחברים או מבני משפחה.

זכרו שכאשר אתם משלמים לאינסטלטור אתם לא משלמים רק על זמן העבודה שלו. אתם משלמים גם על הידע והמקצועיות הרבה שצבר במהלך שנות עבודתו. מקצועיות וידע אלו מאפשרים לכם ליהנות מפתרון יעיל לכל בעיית אינסטלציה. לכן, אל תראו באותם 200 ש"ח כקנס או כתשלום מופקע שגבו מכם. מדובר בתשלום על שירות מקצועי שקיבלתם, כפי שהייתם משלמים לכל בעל מקצוע אחר שביצע עבורכם עבודה שאין ביכולתכם לעשות בעצמכם.

לסיכום, בפעם הבאה שיש לכם סתימה, נזילה או כל בעיית אינסטלציה אחרת אל תהססו. אם אינכם אינסטלטורים בהכשרתכם, קראו לאינסטלטור מקצועי ומיומן שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב