דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכל היופי - ביטוח מושלם לקוסמטיקאיות, מספרות, ובעלות מכוני יופי 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 5601 פעמים ]

 

כקוסמטיקאית, בעלת מספרה או בעלת מכון יופי את עלולה להיחשף לסיכונים רבים: כמו כל בית עסק, את עשויה להיתקל בפריצות, גניבות, הצפות, אובדן נתונים, תאונות, נזקים לציוד ולמבנה, תביעות בגין רשלנות מקצועית ועוד. אולם, כקוסמטיקאית, בעלת מספרה או בעלת מכון יופי את חשופה אף לסיכונים נוספים הייחודיים לתחום פעילותך. לכן, חשוב במיוחד להקפיד על כיסוי ביטוחי מתאים.

הידעת, כי על פי החוק, הראשון להיתבע בגין מוצר פגום הוא האחרון ששיווק אותו לציבור? כקוסמטיקאית או בעלת מספרה את בוודאי מוכרת מוצרי טיפוח שרקחת או רכשת ללקוחותיך. לכן, חשוב שתדאגי לבטח את עצמך מפני תביעות עתידיות. לעולם אין לדעת מה יוליד יום ותמיד רצוי להיות מכוסים בכדי להימנע מאי נעימות בעת הצורך.

הכשרה ביטוח מציעה לך את ביטוח היכל היופי - ביטוח ייחודי המותאם לצרכים שלך כקוסמטיקאית או בעלת מכון יופי ומכסה את כל הסיכונים הייחודיים לתחום שלך. ביטוח היכל היופי - כדי להגן עליך, על עובדיך, על המטופלים שלך ועל המכון שבניהולך. "למי שרוצה לפתוח עסק של מספרות ומכוני יופי מומלץ לבטח את עצמו בביטוח ייעודי" אומר דרור גורדון, סמנכ"ל וראש אגף אלמנטרי בחברת הביטוח הכשרה ביטוח ". חברת הכשרה ביטוח מציעה מסלול מיוחד למכוני יופי , טיפוח וקוסמטיקה, מספרות ומכוני מניקור / פדיקור הכולל שורה ארוכה של כיסויים אוטומטיים ומיוחדים עבורם בתעריפים זולים במיוחד.

החברה מציעה ללקוחות ביטוח מבנה ותכולה עם הרחבה לשבר שמשות ושחזור מסמכים. כמו-כן, הפוליסה מבטיחה פיצוי בגין אבדן הכנסות עד 10 אלף שקל חינם ואבדן כספים עד 10,000 שקל חינם וכן ביטוח מפני תאונות אישיות חינם עד לסכום של 50 אלף שקל.

ומה לגבי אחריות מקצועית? במידה ואחד או אחת מלקוחותיך יפגע במהלך הטיפול או לא יהיה מרוצה ממנו, הרי שיוכל לתבוע. במקרה כזה, בוודאי תרצי להגן על עצמך.

הפוליסה כוללת גם כיסוי ביטוחי לחבויות המבוטח כלפי צד ג' וניתן לכלול גם חבות מקצועית שתחול בגין נזק גוף או נזק לרכוש של צד שלישי, שאירע בתקופת הביטוח, ונובע מהפרת חובתו המקצועית של המבוטח ושל כל אחד מעובדיו המקצועיים וכן את החבות בגין פגם במוצר שנמכר, סופק או שווק על ידיהם במסגרת עבודתם.

בנוסף, ניתן גם להרחיב את החבויות בגין עיסוקים מיוחדים כגון: הסרת שיער באמצעות מחטים או לייזר, שיזוף מלאכותי, פילינג ואיפור קבוע, תמורת פרמיה נוספת של ההרחבה שנרכשה. בנוסף, הכשרה ביטוח מציעה גם ביטוח לציוד המצוי בשימוש מכוני היופי.

לדברי דרור גורדון, סמנכ"ל וראש אגף אלמנטרי בחברת הכשרה ביטוח, מדובר בתוכנית ביטוח שהיא מהטובות מבין הקיימות בשוק.  תכנית הביטוח "היכל היופי" היא עוד 'מוצר מדף' מוצלח מסדרת מוצרי הארומה של חברתנו, והיא מותאמת לצרכיהן הייחודיים של קוסמטיקאיות, מספרות ומכוני יופי".

 

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב