דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת ניקיון ואולם אירועים-מה הקשר 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2450 פעמים ]

 

אירוע מוצלח מתחיל קודם כל מארגון נכון שלו, מבחירת העיצוב המתאים ביותר, דרך בחירת נותני השירות המקצועיים ביותר, אך תמיד תוך הקפדה על נושא אחד- ניקיון .

ניקיון באולמות אירועים הוא פרמטר חשוב מאין כמותו ומעיד במידה רבה על הצלחת האירוע והצלחת המקום. לכן אם אתם מנהלים אולם אירועים או כל עסק אחר, שכירת חברת ניקיון היא חלק מהדברים אשר אינם יכולים להיות מופרדים מהעסק עצמו.

אם אתם בעלי אולם אירועים, התדמית היא הכל. אנשים שהיו באירוע אחד ישמחו לחזור אל המקום לאירוע נוסף במידה ונהנו. ההנאה מתבטאת באוכל , באווירה וכמובן במידת ניקיון המקום. אם המקום אינו נקי דיו ואם אין הקפדה על ניקיון המקום- אנשים לא ייהנו מהאירוע עצמו ולא ימליצו על אולם האירועים הזה לחבריהם.

לכן, כבעלי אולם אירועים, חשוב להקפיד על כמה כללים חשובים המשפיעים על ניקיון ואיכות האירוע.

ראשית, ניקיון המקום "קם ונופל" על חברת ניקיון בה בוחרים. חברת ניקיון מקצועית עם ניסיון עשיר ורב שנים תדע להתאים את עצמה לצרכי הניקיון של המקום. חברת ניקיון כזו תדע להקצות את מספר העובדים הראוי עבור אירוע גדול או קטן.

ישנם שני סוגים עיקריים של עבודות ניקיון במקום כמו אולם אירועים. יש בעלי אולמות שמעדיפים לשכור כמה עובדי ניקיון אשר מקבלים את שכרם ישירות מבעלי האולם והם נחשבים עובדים של האולם לכל עניין ודבר. היתרון בסוג זה של העסקה הוא העבודה הישירה מול עובד הניקיון והיכולת לשלוט על עבודתו ביתר קלות, יחד עם זאת, כאן טמון הקושי עבור המעסיק: בעל האולם צריך לדאוג להעסקתו השוטפת של אותו עובד ניקיון ומדובר בעוד דבר "להתעסק" בו. שיטה כזו לא ממקדת את בעל אולם האירועים בניהול העסק עצמו אלא בתוצרים שלו.

בחירה של חברת ניקיון היא משימה מורכבת בפני עצמה וחשוב לבעל העסק שלא יזלזל בכך. חשוב לבחור חברת ניקיון מנוסה (כפי שציינו) המציעה תמורה הולמת למחיר שהיא מבקשת. חברת ניקיון המבקשת סכום כסף גבוה רק בגלל המוניטין שיש לאותה חברת ניקיון היא חברה שאינה אמינה. מוניטין הוא חשוב, אך גם המחיר והתמורה הכספית חשובים לא פחות.

יום שיש בו אירוע באולם האירועים מוטב שיהיה יום שבו העובדים של אותה חברת ניקיון ששכרתם נמצאים בהרכב מלא, כאשר יש תמיד מחליפים במידה ואחד העובדים נאלץ להיעדר מהמשמרת בשל מחלה או אירוע פתאומי אחר.

שירותים של אולם אירועים חייבים להיות נקיים ומצוחצחים. זו אחת הפעמים הבודדות בהן האורחים נתקלים בשירותי ניקיון שיש לאולם להציע וכאן זו הזדמנות טובה להרשים את האורחים או פשוט לתת להם הרגשה טובה ונקיה של המקום בו הם חוגגים.

 

בחירת חברת ניקיון טובה ויעילה היא המפתח לאירוע שיש בו אווירה נעימה, מזמינה ובעיקר היגיינית, כזו שלא תבריח את האורחים, ואולי תביא עוד כמה לקוחות פוטנציאליים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב