דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירים לשערים 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1651 פעמים ]

שערים הם המגדירים לנו איפה מותר לנו להיות ואיפה אסור. שערים  הם פתח הכניסה בגדרות המקיפות שטחים פרטיים השייכים לאנשים או חברות, או שטחים מסווגים השייכים למדינה. אותו הפתח נפתח ונסגר בהתאם לצורך. יחד עם זאת, לשערים יש הרבה תפקידים שהם מעבר לשמירה על השטח המגודר. אחד התפקידים המרכזיים הללו הוא בתחום העיצוב.

שערים עשויים בדרך כלל ממתכות, זאת בשל רמת הגמישות הגבוהה של החומרים הללו. כך למשל, רכב המנסה לפרוץ קיר בטון, יש סבירות גבוהה שהוא יצליח לשבור אותו, יחד עם זאת, שער ברזל יתקפל לפני שיצא מהמקום. קשה יותר לשבור ולהזיז שעור עשוי ברזל, זאת בשל הגמישות שלו. במקביל, שערים העשויים ממתכת הם קלים יחסית, ואפשר לפתוח אותם באופן ידני מבלי להשקיע כוח רב מדי.

כיום, עדיין ניתן למצוא שערים ידניים בבסיסים צבאיים, אך מרבית הבתים הפרטיים והחברות מצוידות בשערים חשמליים. השומר או המאבטח מזהה את המבקר באמצעות מערכת אינטרקום מתוחכמת ולאחר הזיהוי פותח את השער באמצעות לחיצת כפתור. מערכות אלו מצריכות עבודה עם תשתיות חשמל יעילות, והמשמעות היא עבודות מורכבות המצריכות זהירות רבה. במלים אחרות, בניית שערים והתקנתם זה עניין למקצוענים, ואותם לעיתים לא קל למצוא.

חשוב לבחור אנשי מקצוע בצורה קפדנית ולאסוף מידע מהאינטרנט ומחברים. בדרך כלל, מסגריות שעובדות עם חברות ומשרדים ממשלתיים מספקות מוצרים איכותיים, כי לקוחות מסוג זה מעדיפים לשלם יקר על מוצר טוב במקום להתמודד עם בעיות חוזרות ונשנות.

לעתים, בעלי בתים פרטיים נתקלים בהצעות מפתות ביותר לחדש את השער שלהם במחיר מצחיק ממש. היזהרו מהצעות מהסוג הזה, שכן ישנם לא מעט נותני שירות המחליפים לכם שער טוב ואיכותי במוצר שנראה טוב למראית העין, אך שנהרס אחרי החורף הראשון וכזה שמערכת החשמל שלו מצריכה טיפול תמידי. באופן כללי הימנעו מנותני שירות המגיעים אליכם, עדיף לחפש מסגרייה המתמחה בבניית שערים עליה יש לכם המלצות מסודרות. כיום מקובל מאוד לכתוב על נותני שירות מוצלחים ביותר או כאלה שעשו עבודה לא מקצועית. לפני שאתם בוחרים נותן שירות, תבצעו חקירה קטנה באמצעות האינטרנט, זה יחסוך לכם עוגמת נפש.

שערים של בתים פרטיים הם הפנים של הבית, ומוצרים מושקעים יתרמו רבות למראה שלו. שערים מעוצבים הם הטרנד החדש בכל שכונות היוקרה בארץ ואנשים מקפידים על מראה השער שלהם לא פחות מתשומת הלב שמעניקים לביתם. שער מעוצב חשוב במיוחד בבתים שבהם מארחים אורחים חשובים ושותפים עסקיים, זאת משום ששער מעוצב מעביר מסר של הצלחה.

יש לזכור שהמטרה של השערים היא להגן על יושבי הבית, ולכן מראה של שער קודר יזכיר ליושבי הבית על הסכנות שאורבות להם, וזה ייצור תחושה לא נעימה. שערים מעוצבים לעומת זאת הופכים את הדפקט לאפקט.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב