דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטחון בהסעות 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 2497 פעמים ]

כללים לביטחון בהסעות שנת 2010

לקראת פתיחת שנת הלימודים 2010 קורא חברת רם שן הסעות  להורים לבדוק בצורה דיקנית ורצינית  שלחברת ההסעות בהם נוסע ילדם  מדי יום לבית הספר או לגן קיים רישיון בתוקף להסעת תלמידים, כמו כן אנו ממליצים תמיד ומידי יום  ולהסביר לילדים את חשיבות כללי הבטיחות בהסעה ואף לדבר עם הנהג פעם בחודש לראות שהכול בסדר והילדים מתנהגים יפה בהסעה ולא עושים בעיות בדרך .

בכל שנה  במדינת ישראל ישנו מספר רב של ילדים שנפגעים כתוצאה מתאונות דרכים  ואחדים מהם אף מקפחים את חייהם בתאונות בהסעות תלמידים.
לפי רישומי הטראומה, בין השנים 2005-2002 אושפזו 75 ילדים בשל תאונות הקשורות לאוטובוס.
התרחיש השכיח לתמותה או להיפגעות קשה, הוא היפגעות בעת שהילדים עולים או יורדים מההסעה, על ידי רכב ההסעה עצמו או רכבים החולפים בסביבה.

המלצות שלנו להורים שיעזרו לביטחון ההסעה :

לוודא שלחברת ההסעות יש רישיון הפעלה בתוקף להסעת תלמידים ,כמו כן יש לבדוק רישיון נהג ורשיון רכב הסעה בתוקף כולל ביטוח חייב להיות מצוין במסמכים שהנהג רשאי להסיע תלמידים .
בירושלים, מחלקת תחבורה המונה עשרות אוטובוסים, חלקם של המועצה, חלקם של חברות הסעה שונות, המסיעים מדי יום כ- 5000 תלמידים למוסדות החינוך בתחומי המועצה ומחוצה לה.
כל האוטובוסים בעלי רישיון רכב הסעה ומאובזרים בחגורות בטיחות,
ע"פ תקנות התעבורה סעיף 83 א'.

חשוב  מדי שבוע להסביר לילדים את כללי הבטיחות וחשיבותם :


בחציית כביש: ילדים עד גיל 9 חייבים ליווי מבוגר בעת מעבר במעבר חציה מסודר .
חשבו מאוד להסביר לילד שלאחר הירידה מרכב ההסעה או האוטובוס : יש להמתין עד שהאוטובוס או הרכב הסעה  יעזוב את התחנה ורק אז לחצות בבטחה בהתאם לחוקים . ההנחיה באה בכדאי למנוע פגיעה בילד על ידי רכב ההסעה מה שקרה מספר רב של פעמים , וכן לעזור לילד לוודא שהנהגים בסביבה יראו אותו, ושהילד עצמו יוכל לראות למרחבים יותר פתוחים .



במהלך הנסיעה ברכב ההסעות: חובה על ילדים בכל הגילאים לשבת חגורים בחגורות הבטיחות של הרכב, אין לעמוד או לטייל  באוטובוס כי רוצים לדבר עם חברים; במידה והדבר מתאפשר, בעיקר ברכבים קטנים, מומלץ להושיב את ילדי הגן במושבי בטיחות בהתאם לגובהם ומשקלם; מומלץ לדאוג לליווי הילדים בעת הנסיעה בהסעה ובעיקר בחציית כביש (אם על ידי הרשות המקומית, ההורים או כל גורם אחר); יש איסור מוחלט להוציא  ראש או ידיים מבעד לחלון; יש להימנע מהשתוללות או ביצוע פעולות אשר עלולות להסיח את דעתו של הנהג, הרבה ילדים אוהבים לשחק עם הנהג כמו עם המורה בכיתה צריך לומר מספר רב של פעמים שההסעה אינה כיתה ופה צחוק יכול להיגמר באסון .


בתחנות ההסעה: יש לעלות לרכב ההסעה מהדלת הקדמית בלבד, יש לבדוק ברשויות כי תחנת איסוף התלמידים מאושרת ועברה בדיקה ומתאימה לאיסוף ילדים להסעות .

חשוב מאוד : להסביר  לילדים כי במקרה שדבר מה נופל להם בקרבת האוטובוס או מתחתיו, עליהם ליידע את הנהג על כך, ורק לאחר שהנהג אישר שניתן להרים את החפץ אז ניתן לעשות את הפעולה  , וזאת כדי למנוע מצב שבו הנהג ייסע מבלי להבחין בילד.

הוראות בטיחות אלו נכתבו בכדאי לעזור לילדכם להגיע לבית הספר או לכל מקום אחר בצורה הבטוחה ביותר, אנו ממליצים לעבור על כללים אלו מספר רב של פעמים בשנה

 

הוראות בטיחות מונעות אסונות

 

 

 

 

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי, לרבות הסעות תלמידים חריגים  ברכבים מיוחדים עם ליווי ואבטחה. עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות בירולשים * הסעות מאורגנות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למפעלים * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב