דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושן חקירות איך בוחרים חוקר פרטי 

מאת    [ 06/09/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2365 פעמים ]

שעת לילה מאוחרת. בעודה ממתינה לשובו של בעלה, נרדמה רונית על הספה הגדולה בסלון. היא התעוררה לפתע כיוון ששמעה את חריקת הדלת הנפתחת. היא הציצה בשעונה: השעה 4:40 לפנות בוקר. בדלת עומד אמיר, בעלה, מחולצתו נדף בושם נשי שאיננו שלה. הוא שם לב לרונית השרועה על הספה אך לא השגיח בשתי עיניה שנפקחו והוא פנה לחדרם. רונית קמה בשקט והלכה על קצות אצבעותיה לכיוון הארנק שלה שהיה מונח בתוך מגירה במזנון. מתוך הארנק היא שלפה כרטיס ביקור: "חוקר פרטי".

לעיתים אנו נתקלים בסיטואציות המאלצות אותנו לפנות לעזרתו של חוקר פרטי. סיטואציות כאלו יכולות לנבוע מחשד לבגידה של בן הזוג, חשד לעבירות של הונאה או גניבה מצד חברים, בני משפחה או עובדים בחברה, צורך לבדוק אמיתות של חשדות בנושאים שונים.

פנייה לחוקר פרטי איננה פשוטה כפי שהיא נשמעת. לא כל אחד שמפרסם עצמו כחוקר פרטי הוא באמת חוקר פרטי טוב והגון. לא חסרים שרלטנים גם בתחום הזה אשר ישמחו לגזול את כספכם הטוב ולהיעלם. אז כיצד בוחרים חוקר פרטי?

ראשית, חוקר פרטי צריך להיות בעל תעודה המוכיחה כי הוא למד את המקצוע, וכן בעל רישיון של חוקר פרטי מטעם משטרת ישראל ובפיקוחה. בבואכם לבחור חוקר פרטי דרשו ראשית כל לראות תעודת חוקר ורישיון חוקר!

שנית, בדרך כלל חוקרים פרטיים עובדים דרך משרד חקירות. כך הם יכולים להבטיח תנאי מעקב טובים, כלי מעקב משוכללים (מכוניות, מכשירי האזנה, מצלמות אבטחה ועוד), כלי חקירה יקרים (פוליגרף למשל) וכד'. בנוסף, חוקרים פרטיים טובים רבים מעדיפים לעבוד דרך משרד חקירות כיוון שהוא משמש להם כגב לכל אורך המקרה: בטרם המעקב והחקירה, במהלכם ולאחריהם. לכן פנייה למשרד חקירות יכול לסייע לכם בבחירת חוקר פרטי טוב. חשוב לזכור כי גם משרדי חקירות צריכים להיות בעלי רישיון בתוקף!

שלישית, ככל שחוקר פרטי צובר יותר ידע וניסיון, הוא הופך למקצועי יותר. יחד עם זאת, אין לזלזל במוטיבציה, רצון ולויאליות שיש לחוקרים הצעירים.

רביעית, לויאליות היא מילת המפתח. עליכם להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי עליו אתם סומכים בעיניים עצומות, במיוחד במצב בו אתם נמצאים, כאשר אתם חשדניים כלפי אדם או כמה אנשים מסביבתכם הקרובה. בכדי שתוכלו לבטוח בחוקר הפרטי אליו אתם פונים עליכם להתרשם ממנו אישית כמובן, אך גם לברר לגביו ולקבל המלצות.

לסיום, בחרו את החוקר הפרטי הטוב עבורכם, כזה שאתם בוטחים בו, שיש ביניכם כימיה ושאתם מסתדרים איתו. חוקר פרטי טוב הוא חוקר פרטי שיעמוד לצדכם לכל אורך הדרך. כך תוכלו להבטיח כי הדרך לאישוש או הפרכת החשדות שלכם עולה על המסלול הנכון.

 

    חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד חדשנות, שינוי, נועזות .  www.choshen-inv.co.il href="mailto:Choshen.inv@gmail.com" Choshen.inv@gmail.com">target="_blank">Choshen.inv@gmail.com טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות  052-3898920




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב