דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע הפייסבוק מצליח 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3988 פעמים ]

הפייסבוק

זה לא עיניין חדש שלכל אדם בעולם יש היום פרופיל בפייסבוק והרשת הזאת הפכה למעצמת עולם שכולם חיים בו. מה שאני רוצה להסביר לכם במאמר זה הוא מדוע דווקא הפייסבוק היא הצליחה יותר מכולם ומה מייחד אותה משאר הרשתות החברתיות כמו MYSPACE, מקושרים, שוקס ועוד.

תיוגים, אנחנו כבר רגילים להגיד לחברים שמצלמים אותנו באירוע כל שהוא "אתה מעלה את זה לפייסבוק כן?". זה כבר הפך להיות ברור מאליו שכל תמונה שצילמנו באופן אוטומטי עולה לפייסבוק ואנו מתייגים את כל האנשים הנוכחים בתמונה. בנוסף ברגע שתייגו אותכם בתמונה באופן אוטומטי היא מתווספת למאגר התמונות שלכם בפרופיל. כמו כן תוכלו לראות תמונות הנקראות תיוגים לפייסבוק , תמונות אלו הן איורים או קריקטורות שעליהם אתם מתייגים את החברים שלכם לפי תכונות האופי שלהם.

סטטוסים אישיים, הסטטוס האישי זה משהו שהוכר לנו רק כשהפייסבוק הוקם. כל משתמש שסתם חושב על משפט דבילי או מצחיק יכול לרשום אותו והוא יופיע לכל החברים שלו בעמוד הראשי. מרגע זה כל החברים שלכם יוכלו להגיב על הסטטוס שלכם או סתם לעשות עליו LIKE. עצם זה שאתם נכנסים לפייסבוק רק כדי לראות אם הגיבו לכם על הסטטוס אתם מבינים שהפייסבוק הוא אימפריה.

LIKE, הלייק הוא המצאה של הפייסבוק שכולנו מכירים, תוכלו לעשות LIKE לכל דבר בפייסבוק כמו לסטטוסים, תיוגים לפייסבוק, לקבוצות, לתמונות. כמו כן תוכלו למצוא גם את הלייק באתרים חיצונים שלא קשורים בכלל לפייסבוק.

אפליקציות, תמיד חשבנו שאפליקציות זה משהו שקשור לאייפון, מי חשב שיש בכלל אפליקציות ברשת חברתית?, הפייסבוק יצרו אופציה ליצור אפליקציות חיצוניות כמו משחקים, כרטיסי ברכה, עיצוב תמונת פרופיל. את אפליקציות אלה יכול כל אדם ליצור שמבין טיפה בתכנות ויכול אפילו להרווח מהן המון כסף.

notification, עדכונים, כשאנחנו נכנסים לפייסבוק אוטומטית הוא מודיע לנו שיש לנו עדכונים הקשורים אלנו, שם מאסף הפייסבוק את כל העידכונים הקשורים אליכם שאתם צריכים לדעת, כמו האם משיהו הגיב לכם על הסטטוס, האם הגיבו לסטטוס שגם אתם הגבתם לו, אם תייגו אותכם בתמונה חדשה. במקום לבזבז שעות ולבדוק אם משהו חדש התרחש הפייסבוק עושה את זה עבורכם.

חיפוש חברים, בפייסבוק יש מיליארדי משתמשים, איך תחפשו מישהו ששם המשפחה שלו הוא "כהן" והשם הפרטי שלו נפוץ? כן זה עשוי לקחת שעות ברשתות אחרות אך הפייסבוק מצאה לזה פיתרון מעולה, היא מציגה לכם את התוצאות לפי כמות החברים המשותפים שיש לכם אם אותו משתמש, ככל שיש לכם יותר חברים משתופים כנראה שיש סיכוי יותר גבוה שאתם מכירים אותו.

לסיכום, הפייסבוק בהחלט מוצלח יותר מרשתות חברתיות אחרות וכולל בתוכו תוכן עשיר כמו תיוגים לפייסבוק , סטטוסים אישיים, LIKE, אפליקציות ועוד. כן הפייסבוק הוא מעצמה!

גיא חברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב