דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אורגני מה הכי חשוב לעשות ? 

מאת    [ 03/09/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2314 פעמים ]

 

קידום אורגני ממוקד מבוסס קודם כל על ניסוח טקסט רלוונטי לגולשים.  אם הגולשים אוהבים את הטקטס גם מנועי החיפוש יתנו עדיפות לאתר, מיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

תכנים באתר

חובה להשקיע בכתיבה שיווקית אשר מכילים תוכן איכותי תוך התמקדות במילות המפתח. בכל מאמר מומלץ לפחות לרשום כ- 300 מילים בצפיפות של 5-3 אחוז עבור מילות המפתח המרכזיות. הוספת תוכן טרי ומעודכן מספר פעמים בחודש יגרום לזחלן להגיע אליך יותר ולגרום למנועי החיפוש לסמן אותך כאתר רלוונטי. חשוב להציע תכנים וכלים שיגרמו לאתרים אחרים לקשר לאתר שלך ולגולשים שהגיעו פעם אחת להגיע פעם נוספת, לדוגמא לאפשר קבלת  תכנים באמצעות RSS, לאפשר לגולשים לפתוח מאמרים, פורום באתר שיגרום לגולשים לייצר תכנים. מומלץ מאוד לשלב את התוכן במספר מקומות ולא להשקיע את כל התוכן באתר,

בחירת מילות מפתח קידום אתרים בגוגל

נסו לבחור בזהירות את מילות המפתח, מילות המפתח יכולות להיות טובות עבורך אבל לא מה שלקוחותיך מחפשים, על מנת ולמצוא את מילות המפתח המתאימות מומלץ לבדוק מה המתחרים מקדמים. בחר מילת מפתח לכל דף באתר. אל תבחר במילות חיפוש הגנריות לדוגמא חופשה או טיול בהם להיות ראשון בגוגל זו משימה מאוד מאוד קשה, לדוגמא טיול מאורגן לצרפת הינה מילת מפתח ממוקדת יותר שתניב פחות כניסות אך יותר הזמנות.

גולשים לא מחפשים יותר מילות חיפוש גנריות כגון  "רכב", אלא "רכבים להשכרה במרכז". יחס ההמרה גבוה מגיע לרוב מתוך ביטויי זנב ארוך ולא מביטויים גנריים. השתמש בתבונה במילות המפתח, אל תגזים במספר החזרות, כתוב את מילות המפתח מספר פעמים בעמוד על מנת שתוכל להעביר מסר למנועי החיפוש ולגולשים, חשוב לזכור אתר מצליח הינו אתר שמדבר קודם כל לגולשים וגורם להם להישאר באתר עקב תכנים ומסר איכותי. השילוב של מילות החיפוש צריך להיות שילוב טבעי בטקסט, כזה שלא ייראה חשוד למנוע החיפוש וכזה שלא יפריע לשטף הקריאה של הגולש.

קידום ארוגני מוביל לפעולה של הגולש

קידום אורגני  מתחיל בתכנון נכון של הדף יגרום להמרה של הגולש ולהצלחת האתר. עכשיו זה הזמן  לתכן את מטרת האתר, מה אנחנו מעוניינים שהגולשים יעשו לאחר קריאת הטקסט - האם אנחנו מעוניינים שיגיעו לדף מסוים באתר - במידה והתשובה חיובית יש לתכנן לינק בדף זה אל דף המטרה. האם אנחנו מעוניינים שהגולש יקליק על הלינק בתוכנית השותפים

קישורים לאתר

קידום אורגני  מושפע מאוד מקישורים נכנסים לאתר.האלגוריתם של גוגל יודע להוריד ניקוד עבור קישורים לא טובים וגם יודע להעלות ניקוד בעבור קישורים מאתרים רלוונטיים ומהימנים. מידת המהימנות של הקישורים נמדדת בנוסף לפי גיל הדומיין וותק הקישור.

קידום אורגני  - קישורים פנימיים

מומלץ שמכל דף בתחום הרלוונטי באתר יהיה קישור לעמוד הבית -הוסיפו קישורים למילים החשובות מתוך הטקסט. כבר מדף הבית דאגו לקשר את הגולש לדפים פנימיים בתוך האתר. לתוכן המניע לפעולה יתרונות רבים גם מבחינה שיווקית וגם מבחינת קידום אתרים. הדבר יכול להיעשות באמצעות הפנייה וחיזוק בדוגמא להצלחה מול לקוח. ככל שיש יותר לינקים פנימיים באתר הגולש נמצא באתר יותר זמן .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב