דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה במשרות הייטק במשרה חלקית 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 3990 פעמים ]

כל מחפש עבודה שעוקב אחר משרות הייטק ומעוניין למצוא עבודה בעולם ההייטק, מודע מאד לכך שברגע שימצא או יתקבל לעבודה באחת ממשרות הייטק אליהן שלח קורות חיים, העבודה תתאפיין במשרה מלאה. שעות העבודה במשרות הייטק כוללות לרוב תשע שעות עבודה ואף יותר.

הדרישה והמחויבות להשקעת זמן עבודה בתפקידים בעולם ההייטק היא כורח המציאות וכל מי ששולח קורות חיים למשרות הייטק, מודע לכך שיצטרך לעבוד שעות רבות בחברה.

זה עשוי להראות כמעט בלתי אפשרי, אבל מומלץ ואפילו כדאי לנסות ולחפש משרות הייטק שהגדרת התפקיד תכלול משרה חלקית או משרה לפי שעות. משרות הייטק מסוג כזה  מתאימות לרוב לסטודנטים.

מלבד זאת, ישנו עוד פלח אוכלוסיה שלא תמיד מודגש כשמדברים על עבודה בעולם ההייטק. זהו  פלח משמעותי וחשוב לא פחות מסטודנטים המעוניינים לאייש משרות הייטק. המדובר בפלח של אוכלוסיית האימהות לילדים שמעוניינות לעבוד בעולם ההייטק, אך יש להן גם מחויבות לגידול ולטיפול הילדים.

אימהות ומשרות הייטק

אימהות רבות שמחפשות עבודה בהייטק, או נשים בהריון שכבר עובדות במשרות הייטק, יעדיפו כי המשרה שלהן תהיה חלקית ובעלת פחות שעות מהמשרה הממוצעת בעולם ההייטק. זאת על מנת שיוכלו גם לפרנס את המשפחה וגם לתת תשומת לב ואוירה משפחתית לילדים הקיימים, או העתידים להיוולד.

גם אם נדמה כי אין משרות הייטק רבות שמאפשרות את האופציה לעבוד במשרה חלקית או במשרה של שעות ספורות, רצוי לכוון את חיפוש העבודה למקום זה, ולדעת שגם אם אין משרות רבות בהיקף כזה, כדאי לעשות מאמץ ולנסות לאתר כאלו.

במידה ונשים כבר עובדות בחברת ההייטק עצמה במשרה מלאה וחוזרות לאחר חופשת הלידה לעבודה, הן תמיד יכולות לנסות ולהגיע להסדר כלשהו עם המעסיק על היקף המשרה. אם החברה מודעת לתרומת העובדת ולחשיבותה, במרבית המקרים ילכו לקראתה.

במידה ואימהות ללא עבודה מחפשות משרות בעולם ההייטק, מומלץ כי ישלחו קורות חיים למשרות הייטק שדורשות פחות שעות עבודה כמו למשל: בתפקידי אדמיניסטרציה או תפקידים שבהם העבודה היא בצוות ולכן חסרונן במספר שעות עבודה לא יפגע בתפוקת העבודה.

 

Seev - השמה בהייטק, חברת ההשמה הטובה בישראל והמובילה בתחומה, העונה לכל הצרכים ברישותי השמה מקצועיים ואמינים. אם אתם מחפשים עבודה בתחום דרושים הייטק הגעתם למקום הנכון, השמה ממוקדת ואיכותית העונה לצרכי החברות המבקשות וצרכי המחפשים יחדיו ליצירת שירות הרמוני איכותי ויעיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב