דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלבונים למבינים 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2294 פעמים ]

חלבונים הם מקור קריטי לאנרגיה ולבנייה נכונה של הגוף, כיוון שהם מכילים חומצות אמינו הבונות את גוף הגבר. נשים וגברים אוכלים מצרכים רבים וצורכים חלבונים חלקם מהחי וחלקם מהצומח, מפני שישנם חלבונים שהגוף אינו יכול לייצר צריך לאכול ולשלב במקביל מקורות אחרים של שומן. ביום אנו אוכלים המון יותר חלבונים ממה שהגוף שלנו זקוק להם, למרות שאנחנו אוכלים המון תוספי מזון אין זה מציין כי זהו דבר טוב.

חלבונים אחרים הם אבני המבנה של שריר האדם, היות והם אלו שמספקים לגוף האדם חומצת אמינו מסוגים שונים. חוקרים גורסים כי אכילה מספקת של חלבונים חשובה לתהליכי בנייה של גוף הגבר ובעיקר השרירים, הואיל והם מספקים חומצות אמינו שונות לגוף הגבר.משום שכך מרבים לטעון אנשי מחקר בימים אלה,  אדם אשר רוצה לפתח שרירים מסוגל לאכול חלבונים מסויימים ולפתח שריר בצורה הכי טובה. חלבונים בכמות פעוטה מדי מסוגלים להביא לסימפטומים לא נעימים, מכיוון שגוף הגבר לא יתפקד בצורה האולטימטיבית. צריכת יתר של חלבונים יכולה לגרום לפגיעה במערכת החיסון של האדם בצורה מסוכנת, בנוסף לפגיעה אופציונאלית בכליות.

בתקופות קודמות בפינלנד חקר הגוף החי והצומח אינו היה מפותח בחקר חלבונים, בגין זאת שעם התפתחות השנים הטכנולוגיה התפתחה ישנו יותר מידע על הסובב אותנו ובעיקר על החומרים הנזקקים ומצויים בגופינו. חלבונים הם אחד מאבות המזון ולגמרי שגופנו זקוק לכך, מכיוון שחלבונים אינם נמצאים רק בגוף האדם ניתן לספק אותו לגבר על בסיס יום-יומי בכל עת שאנו זקוקים לו. חלבונים מצויים בגוף הגבר ומרכיבים את השרירים והרקמות בגופינו, בגלל העובדה שלחלבונים מקצוע קריטי בתפקוד גופינו קיים הצורך לצרוך אותו במידה נכונה. בגילאים אחרים כמות חלבונים הנזקקת לצריכה ביום שונה, ככל שבן האדם ישיש יותר כך כמות חלבונים שלה הוא זקוק גדולה יותר.

רוב המחלות התורשתיות קשורות להעדר או לליקוי של חלבונים או חלבון כלשהו, מאחר שהם אלה שקובעים את המאפיינים של תא האדם. אצל הגבר - חלבונים הם בעלי חשיבות גבוה ביותר – כך מרבים לטעון חוקרים בתקופה האחרונה, מאחר שאי ביטוי תכונה אחת מסוגל לגרום לקריסת כל גוף האדם או תא אחרת מתא אדם.מפני שהם גורמים לפגיעה בחלבונים אחרים אצל הגבר,  בעת האחרונה התגלו סוגים חדשים של חלבונים המסוגלים לגרום למחלות מוח קשות. כיום אנשי מחקר עושים שימוש בטכנולוגייה של ניצול חלבונים אחרים באופן או צורה הכי טובה, בכדי לרפא מחלות מסוכנות הקיימות בקרב האדם.

בשל חומצה לא טובה המצטברת בגוף איברים אחרים עלולים להיפגע וכתוצאה מכך הגבר מסוגל לחלות במחלה קשה ואף שלא יהיה ניתן לרפאה, מתי שאנו אוכלים יותר מדי חלבונים זה מזיק לגופינו. נשים וגברים רבים לא מודעים לעובדה כי צורכים כמות מופרזת של חלבונים, עקב כך שגברים ונשים צורכים כמות גדולה של חלבונים קיימות אלטרנטיבות של מוצרי מזון המכילים פחות חלבונים ומוצרים אלו ניתנים בעיקר לספורטאים. חוסר חלבונים עלול להוביל גם הוא לתוצאה לא טובה, כתוצאה מחוסר חלבונים האדם יחוש תחושת תשושות שתחבל בתפקוד היום-יומי ועוד בעיות רבות.

תוספי מזון לספורטים וגם לאנשים הזקוקים לתוספי מזון לצרכים אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב