דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אופניים חשמליים 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3250 פעמים ]

אפשר לאמר ללא ספק שצריך להתקין ערכת אופניים חשמליים, על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה. רכיבה פופולרית באזור אורבני פעלתני תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים, עקב כך שנסיעה כזו נחשבת בגדר אתנחתא. דני שטראוס עוד היה נער צעיר, כשהחליט לקנות אופניים חשמליים עבורו. אבל למעשה בקרב ספורטאים צריך להזהר עם פציעות ספורט.כיוון שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע משניה לשניה למיטב ידיעתי נחלשת בשום פנים ואופן ערכת אופניים חשמליים, כנכתב למעלה הלוא קריטי להיות אויל אבסולוטי על מנת לא לפדל. עלתה הטענה העיקרית שקיים בעקרון הצורך במקסימום פעולה שיאיץ האופניים, לפי עבודת מחקר שנעשה בבלגיה.בגלל גילם,

החוקר בוריס אודסר אומר שנשים וגברים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים על מנת להפחית פציעות. בשנים האחרונות פורמאלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליים לנסוע במהירות מינימלית, כדי שתהיה להם אופציה יותר טובה לעשות בלימה. חברתו אביגיל נודלמן מחזקת את טענותיו ואומרת שכדאי לרכב בזהירות וסיבות לכך הם צמצום במספר הרוכבים בתקופה האחרונה. דימה נודלמן, רוכב אופניים עולה חדש מאיטליה, טוען שלאחרונה בדרך כלל הוא מכדאי לנסוע על אופניים חשמליים מחמת אפשרות של רמת הבטיחות הכי טובה הטמונה בהם ובנוסף הוא גורס שמבחינה כספית רצוי לקנות אופניים חשמליים. קודם כל מדענים בחיים לא יטענו שמומלץ לבדוק מטודה בטיחותית כדי להבין מהי הרכיבה הסבירה ביותר על אופניים חשמליים.

לעניות דעתי, לכל מכשול יש אלטרנטיבה לפתרון וגם לבעיית השחיקה כפי שנכתב קודם אפילו שקריטי לקחת בחשבון בעיה זו כברירה טובה יותר.היות ופיתרון אולטימטיבי חייב להיות יציב עקב כך שזאת דרישת השוק, לא מפתיע שסקר שוק גילה שיש צורך אימננטי אורגינאלי בדבר. עד לרגע זה שמעתי אנשים מציינים שצריך לרכוש אופניים חשמליים שכן מדובר בדבר מצוין בעיקר לאחר סקר שוק שבא בעקרון בנסיון עם הזמן. אם בדקה זו לרכב על סוס באיטיות זה הסגנון שלכם, למיטב ידיעתי צריך שתוותרו על ערכת אופניים חשמליים מיד. בכדי שנוכל לרכב בבטחה בעשור האחרון על אופניים חשמליים, ראשית כל בד"כ יש להעזר בקסדה על מנת להפחית סיכוי פגיעה.

מאז שנכנס פורמאלית לתוקף מעשית החוק החדש בארץ, ללא שום ספק אנשים רבים החליטו לרכוש ערכת אופניים חשמליים להסבה. קודם כל נעשה סקר חדש בשוויץ שגילה שנשים וגברים מעדיפים נהיגה במהרה על אופניים חשמליים, עקב כך שחוקרים לא מצאו סיבות לנהיגה מסוכנת. כעקרון כמעט תמיד רכיבה כזו היא דבר צריך ללא שום ספק, פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליים.מתי שמצד אחד רכיבה שנעשית באופן סטנדרטי כמעט ולא מאמצת באותה עת שרירים אנכיים, רכיבה על אופניים חשמליים תעזור להוציא עומס מינימלי.

המון חוקרים מציינים שכמעט תמיד אופניים חשמליים יביאו לצמיחה בבטיחות שתושג וכן צמצום כעקרון במספר התאונות משניה לשניה בהם ללא ספק תהיו מעורבים עם השנים גם לרוכב קורקינט חשמלי וכן קלנועית. אמיר ברקוביץ כבר שנים עד הזמן הזה ממליץ על רכיבה על אופניים חשמליים גם בתחום האינטרנשיונאלי, עקב כך שהוא עצמו מעיד שהוא נוהג לרכב באופן סטנדרטי ומבחינתו מדובר בעניין חסר תקדים או כך לפחות הוא אומר כמומחה קורקינט חשמלי.

שיווק קורקינט חשמלי עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה.
קורקינט חשמלי מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב