דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה של חברת הפקות אירועים 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 2005 פעמים ]

אם חתן וכלה העדיפו לפנות למומחים מאשר לבזבז את הזמן שלהם ואת העצבים, ההחלטה היחידה שיש עליהם לעשות זה לבחור חברת הפקות אירועים.

אז על מה הם צריכים לשים לב?

מצד אחד זה די פשוט להקליד במנוע חיפוש "הפקות אירועים" ואינטרנט יספק באדיבות רשימה ארוכה מאוד של חברות כאלה ... דרך אגב, רוב החברות בניסיון למשוך יותר לקוחות מוכנים לארגן את כל אירוע האפשרי- מחגיגת הברית במעגל המשפחתי ועד משתה החתונה לאלף מוזמנים. עם זאת, חברה עם התמחות מסוימת, בעלת ניסיון רב בארגון חתונות ברמות שונות ושלל הסגנונות, תגרום ללקוחות ביטחון רב יותר.
ישנן חברות שאפילו עם מעט עובדים שהן מעסיקות אבל שהם באמת אנשי מקצוע, לא מפחיד להפקיד בידיהם את הפקת האירוע החשוב ביותר בחיים.

אז איפה, איך ועל סמך אילו קריטריונים לחפש אותם?
אם יש לכם חברים שהשתמשו בשירותי חברת הפקות אירועים מקצועית והיו מרוצים מאיכות העבודה שלה? הם בטח ישמחו להמליץ לכם על החברה הזו. או למשל הייתם אורחים בחתונה נפלאה וראיתם את העבודה של מפיק האירועים (מבחינת האיכות), זה עוד יותר טוב!
אם אתם מחליטים למצוא סוכנות דרך האינטרנט, חשוב לזכור כי האינטרנט הוא רק הסינון הראשוני. אחרי הכול, תיק העבודות והשירותים הניתנים על ידי אתר האינטרנט זה לא בהכרח העבודה של חברת ההפקות בפועל.
לאחר שבדקתם את האפשרויות ובחרתם בחברה המתאימה, תאספו מידע רב עליהם. גלשו בפורומים של מתחתנים, חפשו באתרים תגובות של האנשים על החברה הזאת וכו'. דרך אגב, כאשר אתם גולשים באתרים של החברות, חשוב לשים לב לתוכן שלהם ולזרימת המידע, ולא העיצוב. לעתים קרובות, אתר של משרד צעיר יהיה מעוצב בצורה יפה לעומת אתר ישן ומה שחשוב לנו זה הניסיון והגיל של החברה.
ראו בדייקנות את הגלריות והפורטפוליו של החברה, תבדקו את המחירים של החברה. מומלץ לעשות סקר שוק ולבדוק מהו טווח המחירים על שירותים מסוימים. כמו כן תבדקו בקפידה את הדף "צור קשר" אם אין כתובת, אלא רק טלפון נייד זה חייב להדליק לכם נורה אדומה, בכל זאת תרימו טלפון לבדיקה. בשיחה טלפונית אפשר לקבל הרבה מידע, אל תתביישו לשאול שאלות. זה יאפשר לכם לבדוק האם האדם שולט בנושא וכיצד הוא מדבר איתכם. לדוגמה, אם אתם לא מקבלים שום אינפורמציה ספציפית, אלא רק בעקשנות מוזמנים לבקר במשרד, תחשבו אם יש לכם טעם לבקר בחברה.
גורם חשוב נוסף הוא היחס של הצוות ללקוחות שלהם - הם חייבים להיות לא רק מקצוענים, אלא גם אנשים ידידותיים ולענות על כל השאלות שלכם.
בקשו לבצע הערכה ראשונית של החתונה שלכם, המחירים עבור שירותי החתונה שונים מאוד, אך צריך להבין כי הם לא תלויים על תאבונן של החברות. חשוב להבין מה חברת הפקות אירועים מציע עבור סכום מסוים, ולא פחות חשוב זה לקבל איכות עבור סכום סביר. חוסר מקצועיות ואמינות של החברה אפשר לראות על ידי העלויות הלא סטנדרטיות של שירותים.
בזמן בחירת חברת הפקת אירועים חשוב לא למהר, אבל לא למשוך זמן במיוחד במהלך עונות השיא של החתונות. בחרו את הסוכנות שלכם בזהירות, כי אתם מפקידים את האירוע שלכם בידי חברה בה תלויה ההצלחה של האירוע.

                                     

                                                                                                                                




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב