דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בספרד 

מאת    [ 04/08/2010 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2173 פעמים ]

דובר ספרדית? בא לך לעשות הרבה כסף?את/ה חושב/ת שתוכל/י להיות אש/ת מכירות מעולה??

ספרד היא אחת המדינות שבא אפשר להגשים את החלום ולעשות כסף בזמן קצר,

כלכלת ספרד היא מערבית לכל דבר ומתקדמת בצעדי ענק להיות מהמובילות במשק העולמי בכלל והאירופאי בפרט. היום ללא ספק, ספרד היא אחת המדינות היציבות והחזקות ביבשת אירופה והיא זוכה לשבחים רבים מפי הבנק העולמי.

כל העובדות שציינו לעיל מצביעים על מדינה עם כוח קנייה חזק ותושבים בעלי מודעות צרכנית גבוה מאד. מעבר לכך היותה של ספרד אחת המדינות היפות בעולם המשלבת ישן עם חדש, קלאסי יחד עם מודרני, מושכת אליה תיירים רבים מכל רחבי תבל ואלה מהווים אף הם כוח קנייה וכסף נזיל.

העובדות הללו יחד עם החופים הנפלאים של ספרד, והיופי המקיף מכל עבר, הם סיבה מצוינת לחפש עבודה בספרד. אחת העבודות הפופולאריות והמצויות יותר בספרד בקרב ישראלים היא עבודת המכירות בעגלות הקניונים ובדוכנים. עיקר המוצרים הם מוצרי ים הלח ומוצרי קוסמטיקה שונים. חברות ישראליות מובילות בתחום נכנסו לשוק הספרדי והן ממקמות את הדוכנים בקניונים אסטרטגיים עם תנועה גדולה של קונים מקומיים ותיירים.

חברות אלה המציעות עבודה בספרד דורשות כאחד התנאים המרכזיים לקבלת העבודה המיוחלת, ידיעת השפה הספרדית בצורה מתקבלת על הדעת. השפה האנגלית מוכרת לספרדים רבים, אך כדי לנהל משא ומתן בצורה יעילה ולחדור ללב הקונים חייבים לדעת ספרדית ברמה טובה. החברות מציעות בדרך כלל חבילת תנאים הכוללת מגורים בשותפות (בתשלום), שכר חודשי לפי מכירות, בונוסים מכובדים, הסעות הלוך ושוב מנקודות המכירה, ואם תהיו טובים אז גם חלק ממימון הכרטיס.

המוצרים הנמכרים בדרך כלל ב- עבודה בספרד הם מוצרי קוסמטיקה, מוצרי בריאות, צעצועים, מכוניות על שלט, מוצרים נלווים למכשירים סלולאריים, מוצרים ביתיים שימושיים, פריטי ריהוט קל, מוצרי שיער מעניינים, כריות חימום בחורף ועוד.

אם כבר מחפשים עבודה בספרד כדאי לעשות זאת באזור הכריסמס, אז בהלת הקניות בשיאה בספרד, באירופה ובכל העולם הנוצרי בכלל. למי שלא אוהב לעמוד במקום אחד, עבודת מכירות ציורי שמן מדלת לדלת תוכל להתאים יותר רם כי מדובר בתיזוז לא קטן. קהל הלקוחות הספרדי מאד מעריך אומנות ואם הסחורה שלכם תהיה שווה הוא ירכוש אותה בלב חפץ.

מלבד עבודה בה תוכלו להרוויח כסף רב בספרד, תוכלו לשלב בילויים בערים היפות כמו ברצלונה ומדריד (שם גם נמצאים הקניונים האיכותיים ביותר), ולצאת לטיולים מחוץ לערים. ההווי בין החברים מבית ההטמעות עם התושב המקומי, הבילויים והיציאות המשלבות את העבודה כחלק בלתי נפרד מחיי היום יום יהפכו אתכם מקומיים לכל דבר וייצרו לכם חוויה יוצאת דופן של עבודה בספרד יחד עם זיכרון בלתי נשכח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב