דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות מהבית אחרי צבא 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2652 פעמים ]

בשעה טובה השתחררתם מהצבא, ואתם מתכננים להכנס למעגל המוכר כל כך של לימודים ועבודה. רגע לפני שאתם פונים לדרך המסורתית והשגרתית של עבודה כשכיר, אנחנו ממליצים לכם לבחון אופציה נוספת : עבודה מהבית.

סוגים נפוצים של עבודות מהבית

כמובן שאם אתם ניחנים בכישרון הקשור לעבודה עם הידיים כגון: תפירה, בישול וכדומה, תוכלו לנסות להקים עסק מהבית הקשור לכשרונכם, אבל אנחנו כאן מתייחסים לאנשים מהשורה ללא כישרון מסויים הרוצים להקים עסק יש מאין. ישנן 2 עבודות מהבית שעשויות להיות רווחיות ביותר:

עבודה מהבית בשוק ההון
- הדולר בנסיקה או בנסיגה, המניות משתוללות, מחיר הזהב זינק - יש לכם הזדמנות להרוויח מכל התנודות הללו. עידן האינטרנט מאפשר לכם ממשקים חכמים לניהול מסחר בשוק ההון מהבית, כולל ייעוץ ממומחים וקבלת ניתוחים טכנים חינם, מסחר אונליין ועוד. כמובן שצריך ללמוד את התחום, אך לא מדובר בנושא מסובך אלא במספר כללים שכל אחד יכול להפנים ולאח"כ לצבור נסיון בעבודה מהבית בשוק ההון. ישנן כיום בארץ מספר לא מבוטל של מכללות ללימוד שוק ההון שישמחו להעניק לכם שיעור התנסות בחינם, רק כדי שתוכלו למשש את הדופק ולנסות להבין אם תחום זה מדבר אליכם.

עבודה מהבית באינטרנט- אולי האופציה הטובה ביותר לצעירים חסרי נסיון, אך גם למבוגרים יותר הניחנים במעט יצירתיות ומשמעת עצמי.  לעבוד מהבית באינטרנט יכול להיות עסק רווחי ביותר אם מוכנים להשקיע בנחישות מבלי להתייאש. אחת הדרכים העדיפות ליצור עסק באינטרנט גם ללא ידע מוקדם היא לעסוק בשיווק שותפים. הכוונה היא לפרסם חברות אחרות דרך אתר אינטרנט או באמצעי פרסום אחרים כמו גוגל או פייסבוק, ולהרוויח על ההפרש בין עלות הפרסום או הקמת אתר לבין גובה העמלה אותה מעניקות לך חברות אלו על מכירה או על השגת ליד (השארת פרטים של הגולש). כל העסק הזה מתבצע ע"י רשתות שותפים אבל זה כבר נושא למאמר אחר. מי שירצה להתעמק בנושא יוכל למצוא שפע של מידע על כך בגוגל, וגם לעבור קורס בשיווק שותפים. ( מכללת קליקים למשל מעניקה סדנת וידאו חינם בנושא זה). דרך נוספת של עבודה מהבית ע"י שימוש באינטרנט היא לסמכור באי ביי או בזירת מסחר אינטרנטית אחרת. בהתנהלות נבונה- לא תצטרכו להחזיק מלאי משל עצמכם על מנת להרוויח ממכירות, אך כדי לדעת לעשות זאת תאלצו לצבור את הידע המתאים לכך, בין אם דרך לימוד עצמי או קורס מסודר.

למה כדאי לעבוד מהבית?

היתרון המרכזי של עבודה מהבית טמון בעובדה שאתה הוא המנהל של עצמך! אתה קובע את סדר היום שלך, את סדרי העדיפויות, את דרך הפעולה, אתה קובע הכל. עבור אלו שקנאים לחופש שלהם ואולי אף מתקשים לקבל הוראות מאחרים- זוהי דרך נפלאה לעבוד בחופש מושלם עם בוס שהם באמת מעריכים... יתרון נוסף מתבטא בכך שהנוחות של הבית חוסכת את זמן ההגעה ממקום למקום (עמידה בפקקים וכ"ו) ואם במקרה ילדת לא מזמן, עבודה מהבית לאמהות עשוייה להיות הדרך האידיאלית עבורך לשלב קריירה עם טיפול בבית ובמשפחה. לבסוף - לא נשכח להזכיר כי יצירת עסק מהבית משחררת אותך מכל פוליטיקה אירגונית, ישיבות וכ"ו.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב