דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האמת מאחורי יום גיבוש לעובדים 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 2009 פעמים ]

"בשביל מה צריך מפיק אירועים על מנת לתכנן יום גיבוש לעובדים? " שאל אותי סמנכ"ל הכספים שבאתי אליו עם תוכנית ברורה, ליום הזה שכל העובדים בחברה מחכים לו.
"לפי מה שאני מכיר, ימי גיבוש לחברות מאוד קלים לתכנון לא - "

באותו רגע הבנתי שיש עדיין עוד הרבה אנשים בתפקידי מפתח בארגון שאינם מבינים את החשיבה שמאחורי ימי גיבוש לעובדים ומאמינים שכל מה שעובד צריך על מנת להיות מרוצה, זה פשוט לא לעבוד.  

יום גיבוש לחברות הינו אירוע מהותי, שלא לומר חיוני, בכל חברה או ארגון
. שהרי לא מדובר רק ביום של כיף ויציאה מהשגרה, אם מתכננים יום גיבוש נכון, מדובר בחוויה מעצימה לכל הדעות.

חשבתם פעם על כך שיש אנשים שמבלים יחד שמונה שעות ויותר, רק מהסיבה הפשוטה שהם עובדים יחד - האם אנשים אלה היו בוחרים להיות חברים גם אם לא היו חולקים מקום עבודה, אין לדעת. אבל הם יחד שעות רבות ואין ספק שכאשר יש לך חוויות אישיות יותר עם האדם בשולחן ליד, אתה מרגיש נוח יותר לעבוד איתו ולסייע לו ומי שמרוויח באופן ישיר, זה תמיד העסק.

תאמינו או לא, מפיק אירועים המתכנן יום גיבוש לעובדים חובש הרבה כובעים. הוא אסטרטג, פסיכולוג, קצת רואה עתידות, טיפה מנהל חשבונות ובעיקר אומן.

אם אתם מבקשים לתכנן יום גיבוש לעובדים, הנה כמה סיבות למה הכי חשוב לעשות את זה עם איש מקצוע.

  • בראש ובראשונה חשוב להבין שגם אם אתם מנהלי משאבי אנוש הטובים ביותר שיש, יש לכם כל כך הרבה על הראש, כך שסביר להניח שאין לכם זמן להכיר ולבדוק כל מה שיש לשוק להציע בכל הנוגע למי גיבוש לעובדים. מפיק אירועים שחי את התחום יידע לתת לכם את הנתונים המדויקים, לומר לכם מה אפשרי ועל מה מומלץ לוותר ולהציע אלטרנטיבות שלא יאכזבו, אבל עדיין יעמדו במבחן המציאות.
  • לא פחות חשוב, מפיק אירועים המתמחה בימי גיבוש לחברות, יידע איך לתכנן פעילות שתהיה אטרקטיבית לשוש מהנהלת חשבונות ולברק מהתמיכה הטכנית. הקושי הגדול ביותר בתכנון ימי גיבוש לחברות, הוא להצליח לארגן יום שישמור את כולם בתוך הקצב ויספק תעסוקה וחוויות לכולם. מפיק אירועים מקצועי, יידע לקחת את הנתונים אודות עובדי החברה ולתכנן עבורכם יום גיבוש שיענה על הצרכים של כולם.
  • בכלל כשבוחרים מפיק אירועים ליום גיבוש לחברות הדבר הכי חשוב זו הכימיה. היכולת של מפיק האירועים להבין את הלך הרוח של החברה, לזהות את החזון ולספק פתרונות בהתאם זה מה שיהפוך את יום הגיבוש שלכם למה שהוא.
  • מפיק אירועים יידע לשלב בין כל חלקי הפאזל, עד לשלם אחד. הוא יידע מתי עוצרים לאכול, לאיפה צריכה להגיע ההסעה, מתי צריך לנוח ומתי הזמן להסתער קדימה, כך שהקצב של היום יהיה הכי אפקטיבי.
  • יצירתיות, יצירתיות ועוד פעם יצירתיות. על מנת שיום גיבוש לעובדים יהיה משהו שימשיכו לדבר עליו גם אחר כך, חייב להיות בו רגע אותו כולם יזכרו. זה יכול להיות המקום, הפעילות, השי בסוף היום. משהו שיכול להיות קטן אבל גדול. מפיק אירועים טוב, יידע לתת לכם את הטאץ המדויק.
  • מעבר להנאה וכיף. יום גיבוש נועד גם על מנת להעביר לעובדים מסר. אנחנו חברה שרואה את עובדיה, חברה שמאמינה בשיתוף פעולה, בצמיחה הדדית ודלתנו תמיד פתוחה. מפיק אירועים טוב, יידע לקחת את אותם מסרים ולהעביר אותם בצורה של הנאה ופעילות, כך שהעובדים יקבלו לא רק יום גיבוש וכיף אלא גם תחושה חזקה של שייכות.

 

 

 

סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , < suzanbar@netvision.net.il 050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב