דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על סבלים והובלות 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2071 פעמים ]

 

חודשי הקיץ, ובמיוחד יולי ואוגוסט, הם התקופה החמה (תרתי משמע) עבור כל חברת הובלות בארץ. על פי ההערכות, כ-80% מהובלות הדירה מתבצעות בחודשי הקיץ. בחודשים אלו הביקוש לחברות הובלה גדל, וכפועל יוצא גם מחירי ההובלות מאמירים שחקים. מצב זה יוצר קרקע פורייה להופעתם של "חאפרים" למיניהם - מובילים שיבצעו עבורכם את ההובלות בחצי מחיר, אבל עם סיכון גבוה בהרבה לרכוש ולשלוות הנפש שלכם. יש אנשים שבוחרים במודע באותם "חאפרים" ומעדיפים את העלות הזולה על פני חברת הובלות מקצועית, אך יקרה. אולם רבים נופלים בפח משום שהתפתו להצעת מחיר זולה ולא זיהו את אותו חובבן הובלות. במאמר הבא תמצאו מספר כללי זהב עליהם חשוב להקפיד לפני שבוחרים חברת הובלות.

חברת הובלות - מה שבטוח - ביטוח

הדבר החשוב ביותר שעליכם לברר אצל כל חברת הובלות אליה אתם פונים, בנוסף לרישיון החברה והוותק שלה, הוא האם יש לה כיסוי ביטוחי על תכולת הדירה. חאפרים למיניהם לא מבוטחים, וזו אחת הדרכים היעילות לזהות חברת הובלות חובבנית. אולם חשוב מאוד לא להסתפק רק בבדיקה שלחברת ההובלות יש ביטוח, אלא לברר בדיוק מהו גובהו של הכיסוי הביטוחי. לעיתים הכיסוי הביטוחי שמציעה חברת ההובלות לא מגיע אפילו ל- 10% מערך הרכוש שבדירה. רק אחרי שבדקתם שלחברת ההובלות יש פוליסת ביטוח אמיתית, ווידאתם שגובה הכיסוי הביטוחי הולם את שווי הרכוש שלכם, תוכלו לבחור בלב שלם ובשקט נפשי בחברת ההובלות, תוך ידיעה שאם חלילה יגרם לרכושכם נזק כלשהו במהלך ההובלה, תקבלו את הפיצוי ההולם על כך.

חברת הובלות - אין טוב ממראה עיניים

כדי לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר מחברת ההובלות, התעקשו על כך שנציג מהחברה יגיע לביתכם כדי לראות במו עיניו את תכולת הדירה. כך הוא ידע בדיוק כמה חפצים כבדים, מכשירי חשמל וארגזים עליו להעביר, כמה רהיטים דורשים פירוק והרכבה, האם יש גישה נוחה למשאית ההובלה, האם סבלים יוכלו להעביר את הרהיטים הגדולים דרך פתח הדלת, האם דרושה משאית גדולה או טנדר קטן יותר, כמה סבלים דרושים לביצוע ההובלה ועוד. כל אלו הם מרכיבים חשובים בעלות ההובלה. רק בעת ביקור בדירתכם יוכל המוביל לספק לכם הצעת מחיר מדויקת.

חברת הובלות - הכי חשוב שהכול יהיה כתוב

מרבית האנשים שוכחים שהתקשרות עם חברת הובלות היא עסקה לכל דבר. לכן חשוב לחתום עם חברת ההובלות על הסכם עבודה כתוב, ולא להסתפק בהבטחות שנאמרו בעל-פה. הסכם זה יכלול פירוט מדויק ככל האפשר של פרטי ההובלה: יום ושעה מדויקת להגעת סבלים, כתובת מוצא ויעד, מספר הארגזים (אומדן), מספר מכשירי החשמל הגדולים והרהיטים הכבדים, מספר הרהיטים הדורשים פירוק והרכבה (והעלות הפרטנית של עבודות הפירוק וההרכבה), איזה רכב הובלות יגיע וכמה סבלים יהיו בהובלה, וכמובן העלות הסופית של ההובלה. כמו כן חשוב לכלול בהסכם הכתוב סכום פיצוי על נזקים לרכוש שייגרמו במהלך ההובלה, וכן פיצוי במקרה שחברת ההובלות לא תגיע ביום ההובלה.

 

לסיכום, כדי להבטיח שיום מעבר הדירה יהיה חלק ונעים ככל האפשר, הקפידו לברר כמה שיותר פרטים על חברת ההובלות ולערוך עימה הסכם עבודה מפורט. ובכל מקרה, הדרך הטובה ביותר להימנע משרלטנים או סבלים חובבים למיניהם היא להשתמש בשירותיה של חברת הובלות עליה קיבלתם המלצות חמות מחברים או קרובי משפחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב