דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי תקשורת לתואר ראשון 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1766 פעמים ]

אמצעי תקשורת מקיפים אותנו מכל עבר, ואין אדם שלא נחשף לטלוויזיה, עיתונות או אינטרנט בשגרת יומו. לימודי תקשורת לתואר ראשון מיועדים למי שרוצה להשתלב בתחום התקשורת המקומי והעולמי, להשפיע על דעת הקהל, ליצור סדר יום חדש, ולהיות תמיד בלב החדשות. מעבר לכך, לימודי תקשורת מאפשרים להכיר בצורה מעמיקה את כלי התקשורת השונים, להבין כיצד תקשורת ההמונים משפיעה על התרבות, ולחקור אמצעי תקשורת עתידניים.

 

כלי התקשורת כיום הינם הרבה יותר מכלי להעברת מידע מהשלטונות אל האזרחים הפשוטים. כיום כל אדם יכול ליצור כתבות ותוכן, ולחלוק אותם ללא צנזורה או ביקורת יחד עם שאר העולם. לימודי תקשורת לתואר ראשון מקנים מיומנויות מקצועיות מתקדמות, אשר מסייעות להשתלב בעולם התקשורת על סוגיו השונים. לאחר סיום לימודי תקשורת לתואר ראשון ניתן להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה, ובהם עיתונות כתובה, אינטרנט, טלוויזיה, קולנוע, שיווק ופרסום, ועוד.

 

לימודי תקשורת לתואר ראשון מוצעים במסגרת של תואר חד חוגי, או תואר דו חוגי. תואר חד חוגי פירושו התמקדות בתחום התקשורת במהלך הלימודים, ומספר מצומצם של קורסים בנושאים אחרים. לימודי תקשורת כתואר דו חוגי מאפשרים ללמוד נושא אחר במקביל, ובכך להעשיר את הידע ולפתוח אפיקי תעסוקה חדשים. בדרך כלל לימודי תקשורת לתואר ראשון אורכים שלוש שנים, בדומה ללימודי תואר ראשון בתחומים אחרים. רבים בוחרים לשלב לימודי תעודת הוראה המאפשרת לעבוד במערכת החינוך, דבר המאריך את הלימודים בשנה נוספת.

 

בעוד שבעבר לימודי תקשורת לתואר ראשון היו באוניברסיטאות בלבד, הרי שבעקבות  ביקוש הרב אל לימודי תקשורת קמו מכללות רבות המציעות גם הם מסלולי לימוד מרתקים. עיקרי תוכנית הלימודים דומים למדי, אולם אוניברסיטאות מתמקדות בהקניית בסיס ידע תיאורטי מוצק, ועוסקות בפן האקדמי של לימודי תקשורת. לעומת זאת, מכללות בדרך כלל כוללות התנסות מעשית נרחבת, המקנה כלים מקצועיים פרקטיים כבר במהלך הלימודים. בעת חיפוש לימודים חשוב לוודא כי המכללה מוכרת על ידי המל"ג, ומוסמכת להעניק תואר ראשון בתקשורת.

 

תוכנית לימודי תקשורת לתואר ראשון עשירה ומרתקת, ומקיפה מניפה רחבה של נושאים עדכניים. יסודות העיתונאות, יחסי שפה וחשיבה, חשיבה הומניסטית, תקשורת דיגיטאלית, טכנולוגיות מידע ותקשורת, אתיקה בתקשורת, מדידת מדיה, חייהן ומותן של שפות בעולם הגלובלי, דיני תקשורת, מדיה ותרבות פופולארית, מוסדות התקשורת השונים, תקשורת חזותית, היסטוריה גלובלית של הטלוויזיה, חשיבה חברתית והיסטוריה של אמצעי התקשורת הם רק חלק מהנושאים אליהם נחשפים הסטודנטים של לימודי תקשורת לתואר ראשון.

 

רוצים לדעת עוד על לימודי תקשורת לתואר ראשון? פורטל NERD חיפוש לימודים מספק את כל המידע, ובכלל זה אפשרות ליצור קשר ישיר עם מוסדות הלימוד השונים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב