דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיה לעסקים - ניהול תקשורת יעיל ואמין לעסק שלך 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2886 פעמים ]

מרכזיות טלפוניה עושות בדיוק את מה ששמן מרמז, מרכזות את כל קווי הטלפון של העסק למקום אחד ומשם מנתבות אותו לשלוחות המתאימות בהתאם להגדרות מתקדמות שהוגדרו מראש. אך מרכזיה כיום היא כלי יעיל בהרבה שמציע שפע עצום של אפשרויות תקשורת מעבר לניתוב וניהול שיחות בלבד. מרכזיה היא מוקד העצבים של התקשורת הטלפונית בעסק ומרכזת אליה לא רק טלפונים אלא גם פקסים, מודמים, מערכות סליקת אשראי, מחשבים ועוד.

התאמת מרכזיות לצרכי הארגון
ספק מרכזיות וציוד תקשורת איכותי יידע להתאים פתרון תקשורת באמצעות מרכזיה ספציפית לכל ארגון על פי צרכיו. ניתן להתאים מרכזיות שלמות או ליצור שילובים ושדרוגים בשטח על פי צרכים מיוחדים או בקשות כאלו ואחרות. הפיתוח הגדול והמקצועיות בתחום מאפשרת ליצור פיתרון אידיאלי לכל ארגון ועסק ללא התפשרות על צרכים מיוחדים או מגבלות בשטח. גורמים שיש לקחת בחשבון בעת מעבר לשירותי מרכזיה מתקדמים או שדרוג מרכזיות קיימות הם:
•    אופי הקווים הקיים – אנלוגיים, דיגיטאליים או קווי IP.
•    התאמת מרכזיה לגודל הארגון כיום ובעתיד.
•    מהות הפעילות העסקית ואופן השימוש בפתרונות תקשורת שונים.
•    התחשבות בשינויים עתידיים ופיתוחים טכנולוגיים.

מרכזיות מקצועיות של היצרנים המובילים מסוגלים לעבוד ביעילות מלאה עם מגוון עצום של פתרונות וציוד קצה כך ששיקול זה חשוב אך פחות משמעותי – בין אם מדובר על טלפונים חכמים, רגילים, אלחוטיים ועוד.

התאמה לשינויים והתקדמות טכנולוגית
בזמן רכישת מרכזיה חדשה או שדרוג קיימת חשוב מאוד מצד העסק להתאים את עצמו לשינויים טכנולוגיים משמעותיים, העלות הנוספת האפשרית תחזיר את עצמה במהירות עם כניסת פתרונות זולים ויעילים לשוק התקשורת הישראלי והעולמי. למשל, מרכזיות IP שמאפשרות שיחות אינטרנט בנוסף לשירותי טלפון קווי רגיל יכולות כבר היום, וביתר שאת בעתיד, לנהל שיחות זולות משמעותית על גבי רשת האינטרנט בישראל וליעדים בחו"ל. תחום זה רק הולך ומתפתח ומחליף יותר ויותר קווים רגילים ולכן בעת רכישת מרכזיות יש להתאים את העסק לטכנולוגיות חדשות ומסעירות אלו. חשוב לציין כי מרכזיה שתומכת בשירותי IP סביר להניח כיעילה וחסכונית גם לעסק שכיום אינו משתמש בפתרונות תקשורות אלו, בייחוד בגלל המעבר של מפעילי תקשורת רבים לסוג זה של תקשורת וההצעות הזולות לניהול שיחות שרק הולכות וגדלות.

מרכזיה מקצועית – שיפור היעילות בעסק
מרכזיות מספקות כאמור שלל פתרונות ושירותים מעבר לניתוב שיחות, כל אלו יתרמו רבות ליעילות של כל ארגון ועסק, ישפרו את השירות ואת מיצוי הפוטנציאל העסקי. חלק מפתרונות אלו כולל ניהול שיחות ושלוחות בזמן אמת, התממשקות לשירותים חיצוניים כמו אינטרקום, אזעקה ועוד, מגוון אפשרויות שיחה לשיפור השירות והיעילות, חיבור מחשבים ועוד.

בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ מתמחה בפתרונות תקשורת ו-IP לחברות ועסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב