דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חאניה בכרתים - טיפים והמלצות 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 9116 פעמים ]

חאניה , עיר הבירה הונציאנית היפהפייה שעל שמה נקרא המחוז, נחשבת לשלישית בגודלה, ויש בה ריכוז גדול של מוזיקה ואומנות, כך שמומלץ ביותר לבקר בה כשמגיעים לנופש בקלאבים בכרתים.

חאניה בכרתים מציעה לנופשים הזדמנות מרתקת ועוצרת נשימה לטייל בין סמטאותיה וחומותיה המרהיבים, המספקים חוויה חד פעמית. בחאניה בכרתים ישנם הרבה אתרים מעניינים המשלבים ידע ויופי בלתי נלאה.

המוזיאון לארכיאולוגיה, שמציג פריטים מהתקופות הניאוליטית ועד הרומית,v מוזיאון הימי,-שמתאר את היסטוריית הספנות היוונית, שוק חאניה בכרתים שמספק חגיגת טעמים מסעירה במסעדות שבתוכו (הידוע גם בשם AGORA ) ובית הכנסת עץ החיים, השריד האחרון שמתאר את השתלשלות המאורעות של הקהילה היהודית בכרתים.

לחובבי הטבע שבניכם, חאניה בכרתים מומלץ לצאת לטיול בשמורת הטבע הפופולארית-  קניון Samaria  Gorge  שמהווה פארק לאומי ובו ערוץ נחל הארוך ביותר באירופה! כמו כן תוכלו לראות את עז הבר הנדיר שנקרא על פי המקומיים "קרי קרי" וליהנות מהצמחייה המרהיבה שבשמורה.

חובבי ההרים שבניכם יוכלו ליהנות מטיול בין רכס הרי Lepka Ori  שפסגותיהם מגיעות לגבהים של כמעט 2500 מטר, בחורף אף ניתן ליהנות מסקי במקום וזוהי הסיבה לשמם המיתולוגי "ההרים הלבנים". הנוף שנשקף מהם והסביבה שופעת הצמחייה בהחלט מרוממים את הנפש.

אם אתם מחפשים נוף בתולי במהלך נופש בחאניה בכרתים מומלץ להגיע לאזור הצפון מערבי של האי למפרץ Kissamos ובו עיר היסטורית וחופי ים מלהיבים. כמו כן כדאי לבקר גם בחצי האי   Gramvousa,  בו תמצאו חופים מרהיבים כמו Falasarna וBalos  .אפשר לקנח את הטיול באזור הדרום מערבי של מחוז חאניה בכרתים בו נמצא חוף Elafonisi הקלאסי שתוכלו לרבוץ בו שעות.

חיי הלילה של חאניה בכרתים מרוכזים בנמל ובעיר העתיקה שבהם תמצאו טברנות שחלקן מציעות הופעות של מוזיקה יוונית, מסעדות, בתי קפה וברים. מקום בילוי נוסף באזור הוא חוף פלטנאיס (Platanias).

אם אתם מתקשים במציאת מלון טוב בחאניה בכרתים, קבלו אחד:

מלון 5 כוכבים הכל כלול -  Perla Resort Hotel & Spa- המלון ממוקם בחצי האי אקרוטירי (Akrotiri).17 ק"מ מהעיירה חאניה (Hanya).70 ק"מ מהרקליון,200 מטר מהחוף ים. במלון ניתן למצוא 5 בריכות חיצוניות, בריכה פנימית, בריכת ילדים ,סאונה, ספא, חדר כושר, מגרש משחקים לילדים, מיני קלאב לילדים, מגלשות מים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב