דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי פירמידה עסקית כפולה, מדוע היא נדירה, מרתקת ומאתגרת במיוחד? 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 3306 פעמים ]

מהי פירמידה עסקית כפולה, מדוע היא נדירה, מרתקת ומאתגרת במיוחד? / מאת יואב ברנזון

 

פירמידה עסקית - שיא ההצלחה

 רוב האנשים שואפים להצלחה. אולם, יש לא מעט אנשים שכבר הצליחו, נגעו בהצלחה, ואפילו הגיעו אל שיא ההצלחה ונמצאים בה תקופה ארוכה.

 מבחינה עסקית, השאיפה של כל אדם היא להגיע אל קצה הפרימידה העסקית והמקצועית שלו. כלומר, להיות הטוב, המוביל והראשון בתחומו ולעשות דברים שאחרים אינם מסוגלים לעשות.

 

  תקועים בשיא

 אך מה קורה כאשר אדם מגיע אל קצה הפירמידה העסקית שלו, נוגע בשיא שלו מספר שנים, עומד במקום ואינו ממשיך הלאה אל אופקים חדשים?

 ישנם אנשי מקצוע לא מעטים שנוגעים בשיא כבר שנים אך אינם מתקדמים. הם תקועים בשיא, כי הפירמידה העסקית שלהם מגבילה אותם והם אינם יכולים להתקדם בה יותר. למשל, שלמה ארצי הוא זמר ישראלי מוביל, אך הוא תקוע בקצה הפירמידה העסקית שלו כבר עשרים שנים.

 

 פירמידה עסקית כפולה

 פירמידה עסקית כפולה היא מצב בו אדם מגיע אל שיא הפירמידה העסקית הראשונה שלו, וכדי להתקדם הלאה אל עבר אופקים רחבים וגבוהים יותר הוא בונה פירמידה עסקית חדשה, שנייה, שתאפשר לו לעשות פריצת דרך עסקית.

 למשל, אדם מגיע אל שיא הפירמידה העסקית שלו בתחום הכדורגל, כשחקן מוביל ומצטיין, ובשלב מסויים הוא מבצע תפנית ועובר לעולם העסקים, שם הוא הופך למשקיע עסקי מצטיין ולשחקן כלכלי מוביל ומשמעותי.

 

 דוגמאות

מדונה ניסתה שנים לבצע פירמידה עסקית כפולה ולחדור לעולם המשחק לאחר שמיצתה כל הישג אפשרי בתחום השירה, אולם נסיונותיה לא צלחו והיא נותרה ממותגת כזמרת מצליחה בלבד.

חיים רביבו הגיע לצמרת הכדורגל ועשה פירמידה עסקית ראשונה מוצלחת, לאחר מכן עבר לתחום העסקים והנדל"ן בניסיון לבצע פירמידה כפולה. תשובה לעומתו, הצליח להגיע לצמרת הפירמידה העסקית שלו כיזם ואיש נדל"ן, אך לאחר שנגע בכל השיאים האפשריים בתחום הבנייה והנדל"ן הוא עשה את הבלתי אפשרי והצליח להתברג אל תוך תחום חדש מבחינתו - עולם האנרגיה, הגז והנפט - ולבצע פריצה עסקית מרשימה תוך שהוא מפתח פירמידה עסקית כפולה ומוצלחת ביותר.

  

וטיפ לסיום: מרבית המצליחנים אינם מצליחים לבצע פירמידה עסקית כפולה ונאלצים להסתפק בפרמידה עסקית מוצלחת אחת במהלך חייהם. אולם, אלה שמצליחים - הופכים לאייקונים נצחיים משום שהם עושים כמעט את הבלתי אפשרי.

 

 

 

יואב ברנזון הוא מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות. הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים - שיטה ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים. הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב