דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידוח יהלום - אין תחליף לשלמות הדיוק שבקידוח יהלום בבטון 

מאת    [ 20/07/2010 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 2102 פעמים ]

שיטות קידוח יהלום בבטון

הרקע

כל אחד מאיתנו יודע להעריך עד כמה חשוב למצוא דרכי קידוח יהלום בבטון. אנו מקיפים את עצמנו במבני בטון. כל אחד מהמשרדים, בתים או חניונים שאנו נמצאים בהם במהלך היום עשויים בטון. החומר שממנו אנו בונים את המבנים שבהם אנו נמצאים חייב להיות עמיד במיוחד, אך עדיין חייבים למצוא דרכים לבצע שינויים בחומר זה גם לאחר הבנייה. אחרת, חשבו על מצב שבו לא תוכלו להוסיף חלון בקיר הבית או לבצע כל עבודה אחרת מפאת כוחו של החומר. אם כך, אף שחומר בעל כוח רב הוא אידיאלי לבנייה, עדיין אנו ניצבים בפני בעיה כאשר מגיע הרגע שאנו מעוניינים לבצע בו שינויים.

ניתן להעריך כי היה זה בשנות התשעים שבהן הפך קידוח בבטון לאמצעי עיצוב בנוסף לאמצעי הריסה. עד לאותן שנים, כל הנושא של עיצוב בטון היה לא מוכר. משטחי בטון ועמודים אשר לא היה בהם צורך, או שהיה צורך לבצע בהם שינויים, פשוט נהרסו, ונבנו חדשים על מנת להחליפם. באותה תקופה, הנושא של ביצוע שינויים בבטון לא היה אפשרי, ועל כן בנייה מחודשת היתה הפתרון. מה השתנה בשנות התשעים?

התפתחות קידוח בבטון

במשך שנות התשעים, התפתחו הטכנולוגיות שאפשרו לבצע שינויים בבית כמו הרחבת דלתות כניסה, מעברים, הוספת חלונות ועוד. מכשור איכותי יותר ויותר הגיע יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת, ואולי היתה זו העבודה במחצבות ששיפרה את איכות המכשור המשמש עבור קידוח יהלום. מכשור ששימש עבור קידוח במחצבות, שוכלל ובאמצעותו התפתחו כלים עבור עבודות בטון. מדובר באמצעים של קידוח יהלום, אשר בזכות תכונתו של היהלום כחומר החזק ביותר בעולם, סייע לייצור כלי שמסוגל לבצע שינויים בבטון.

קידוח יהלום מאפשר לבצע קידוח מדויק בקירות בטון בכל עובי. קידוח יהלום מדויק מאפשר לא לפגוע בתשתיות הקיר, ובכך אנו משיגים שקט נפשי בזמן שמתבצעות עבודות כאלו ואחרות אצלנו בבית. במקביל, מבנים בעלי בטון עבה במיוחד עדיין אינם חסינים בפני קידוח יהלום. מדובר בכלי עוצמתי, אשר מכניע כל קיר בטון בכל עובי.

קידוח יהלום ככלי עיצובי

קשה לדמיין זאת, אולם בעבר, בכל עת שרצינו לבצע שינויים במבנים שבהם אנו חיים, היינו צריכים לבצעם בהתאם לעובי הבטון. הכוונה היא, שעבודות מסוימות היו יכולות להתבצע רק על קירות בעובי מסוים. הטכנולוגיה של קידוח יהלום ושאר האמצעים המאפשרים לנו לבצע קידוח בקירות בטון, מאפשרים לנו להשתמש בכלי של קידוח יהלום ככלי עיצובי. ברגע שיש לבצע הרחבת חלון, הרחבת פתחים או התקנת פתחי אוורור, ניתן לבצע את הדברים בהתאם לעיצוב החדר, ולא להיכנע יותר לעובי הבטון. קידוח יהלום מאפשר לך לעסוק בראש ובראשונה בעיצוב ובמראה הבית, ללא אילוצים שנובעים מעובי הבטון של קירות הבית.

מוטי תרדיון
מנהל פרויקטים - SEO
אלקטרו קידום אתרים
www.elektro.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב