דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע 

מאת    [ 20/07/2010 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 4451 פעמים ]

 

קורס ניהול רשתות- חשיבות מקצוע מנהל רשתות לכל עסק עם לפחות 10 מחשבים

מנהל רשת הוא בעל מקצוע אשר אחראי לתפקודו התקין של ציוד המחשבים בארגון.

מנהלי רשתות הינם אנשים עם רקע בתחום המיחשוב, אשר עוברים קורס ניהול רשתות במטרה לקבל הסמכה מקצועית גבוהה יותר ותעודה רשמית. קורס ניהול רשתות מביא לעלייה בסולם התפקידים המוצעים בתחום זה.

 

בכל ארגון, גם אם אינו עוסק בתחום המחשבים, אשר יש בו יותר מכ- 10 מחשבים יש צורך באדם מהוקצע עם הבנה עמוקה בתחום, ע"מ שהמידע בתוך העובר בתוך הארגון ומחוצה לו יוכל לזרום בצורה מקצועית ומיטבית. 

בכל עסק העובד עם מחשבים בימינו ישנה התעסקות מודמים, נתבים, הגדרות והתקנות של ציוד מחשוב חדש או חדיש יותר, אבטחת הרשת ובדיקה שגרתית לתקינותה הכוללת, ע"מ לבצע את מכלול הדברים הלו דרושה הסמכה מסודרת ומקצועית, כאשר כבר מובן לכל מנכ"ל שהצורך באיש מקצוע כזה הוא חיוני ואף קריטי לניהולו התקין והשוטף של עסק.

 

בכל ארגון ישנה מערכת שתפקידה שהמידע יזרום בצורה תקינה, מבוקרת ומבוקרת  בתוך הארגון, כל מערכת כזו נזקקת לאדם היודע לתפעל אותה על כל מרכיביה- שרת הדואר, מערכת פקסים, אבטחת מידע, רשת מחשבים, רשת אינטרנט חיצונית וכ'ו. 

התפקיד נחשב תפקיד יוקרתי אשר ניתן רק על סמך הכשרה מתאימה [דהיינו- קורס ניהול רשתות], ואינו עוסק כמעט כלל בתמיכה בעובדים. אלא רק בתקינות המערכת, חיבור האינטרנט והאינטראנט וחומרה במידת הצורך. במסגרת קורס ניהול רשתות מתקיימת התמקדות חזקה בפיתוח יכולת אישית של למידה מהירה, פיקוח, תחזוקה ואף הקמה של רשתות ומערכות מיחשוב.

 

בימינו כל חברה המכבדת את עצמה מחזיקה איש מקצוע כזה אשר רוב תקפידו הוא מאחורי הקלעים ואין לו נגיעה לעולם התוכן של החברה. אך הוא אחראי לתקינות השוטפת של המערכת. 

בלי בעל תפקיד שכזה היו זקוקים בעלי העסקים להביא איש מקצוע כל פעם שמתעוררת בעיה, דבר כולל טרחה רבה ותשלומים בלתי פוסקים, בהעדר אדם שעושה בדיקות תכופות למערכת כולה ולא רק נקודתית, למקור הבעיה הנוכחי. האדם הזה הוא מנהל רשת אשר עבר הסמכה במסגרת קורס ניהול רשתות במקום מוסמך.

 

עם שדרוג צורת העבודה בבתי העסק ברחבי העולם- התעורר צורך מיידי וקבוע בתפקיד מנהל רשתות, הכולל בתוכו תחומי אחריות רבים ברמות העמקה גבוהות ביותר. 

עקב הצפת השוק בעובדי היי- טק, יעדיפו החברות המצליחות לקחת לשורותיהן את אנשי המקצוע המוצלחים, המוכשרים ובעלי הידע הרב ביותר. ע"מ להגיע לרמות תפעול גבוהות ושליטה בכל תחומי ניהול הרשתות- עוברים אנשים רבים מתחום הסמכה מקצועית גבוהה ומתקדמת יותר, בצורת קורס ניהול רשתות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב