דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה - מעוצבות בתפירה אישית 

מאת    [ 09/07/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3539 פעמים ]

דלתות מעוצבות

בכדי להגיע לשלמות בתהליך של עיצוב בית מודרני ויוקרתי, יש להשקיע מאמצים רבים ולהשתמש בשירותיהם של אנשי מקצוע מתחומי אומנות העיצוב. התהליך מתחיל עוד בשלב התכנון, שכן אז יושבים מעצבי הפנים עם האדריכלים בכדי להפיק את המיטב מהחלל על גביו יוקם הבית, וממשיך הלאה אל עיצוב הפנים עצמו, בהטמעת פרזולים מתאימים, דלתות מתאימות, בחירת הצבעים והגוונים ועוד.

נושא נוסף אשר מקבל דגש מיוחד בתהליך המורכב של עיצוב בית מושלם, הוא נושא דלתות הכניסה. דלת הבית, ובעיקר דלת הכניסה, תצביע באופן ישיר על האופן בו עוצב הבית, ותשליך על המראה הכללי של הבית עוד מהצעד הראשון. מעצבים רבים, המבקשים להגיע לשלמות בתהליך העיצוב, מתעקשים לרכוש דלתות מעוצבות ביד אומן, המשלבות ברזל, עץ וזכוכית.

עיצוב דלתות כניסה – עבודת אומנות

החומרים המשמשים את האומנים העוסקים בייצור של דלתות כניסה מעוצבות בתפירה אישית, כוללים ברזל, עץ וזכוכית בעיקר, כאמור. דלתות המשלבות אלמנטים מברזל בעיצובם, מכונות דלתות נפחות, שכן בכדי להגיע לעיצוב של הברזל באופן התואם את הדלת, יש צורך בביצוע עבודת נפחות של ממש בברזל המוטמע אל הדלתות. כך, עובדים אומני הדלתות על עיצוב ייחודי של כל דלת בפני עצמה, כאשר לעיתים אף עובדים האומנים ישירות מול המעצבים בכדי להתאים דלת אישית למראה עיצוב ייחודי של מבנה.

אומנות בדלתות, שונה מאומנות אחרת כגון ציור או פיסול, שכן מדובר בהליך הדורש מקצועיות והבנה מעמיקה בתחום הדלתות ספציפית. תהליך עיצוב של דלתות כניסה דורש התיייחסות לעובדה כי דלתות מעוצבות אלו ישהוו שעות ארוכות תחת השמש הישראלית הקופחת, על כן בתהליך העיצוב של דלתות כניסה יש צורך בהכרת החומרים השונים המשמשים לעיצוב, ולבחון את התאמתם לעמידה בתנאי מזג האוויר הקשים בישראל לאורך זמן, מבלי להתבלות או לשנות את גווני העץ, הברזל והחומרים הנוספים, זאת כמובן, מבלי להזכיר את נושא הבטיחות, שכן דלתות כניסה, בין אם מדובר בדלתות בעבודות יד או דלתות אשר עברו תהליך עיצוב ייחודי, משמשות בראש ובראשונה בכדי להגן על הבית כשהוא סגור.

נפחות אומנות בעיצוב ודלת

לסיכום, אמנים העוסקים בעיצוב ייחודי של דלתות כניסה, נדרשים להפגין ידע רב בשימוש בחומרים המתאימים, מעבר לכישרון הנדרש כמובן, בכדי להדגייע לעיצוב מרהיב התואם את המראה הכללי של הבית המעוצב. הטמעה של דלתות מעוצבות תוכל להתבצע באופן אישי ועל פי טעם אישי, אך רצוי להיוועץ במעצב פנים מקצועי אשר ידע להכווין אל הדלת התואמת את מראה הבית, ועיצובו.

דלתות כניסה       דלתות מעוצבות

עיצוב ודלת חברה המתמחה בעיצוב ושיווק דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות www.ddoors.co.il  מייל:info@ddoors.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב