דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי חדשות דתיים וחרדים, יהדות 

מאת    [ 08/07/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3661 פעמים ]

בשנים האחרונות ומאז התחזקות האינטרנט נדמה כי בכל פעם שאנו זקוקים למידע מסוג כלשהו, אנו פונים אל אתרי האינטרנט והדבר אינו שונה כאשר מדובר בחדשות וידיעות אקטואליות כאלו ואחרות. אך כפי שכל אדם המשתייך למגזר מסויים בישראל, בין אם יהודי חילוני, יהודי דתי או ערבי, נוהג לקנות את העיתון הפונה אל דעותיו והשתייכותו, כך ברשת האינטרנט ניתן למצוא אתרי חדשות וידיעות הפונים אל המגזרים השונים ובניהם אתרי חדשות לחרדים ודתיים.

אתרי האינטרנט המיועדים למגזר החרדי או למגזר הדתי לאומי, הינם אתרי חדשות לכל דבר וניתן למצוא בהם את הכותרות הראשיות החשובות המופיעות בכל אתר ועיתון מרכזי במדינה. בנוסף לכך, אתרים אלו לרוב מציעים גם מדורים בנושאים שונים שאינם ייעודיים דווקא למגזר החרדי דתי וכך למשל במרבית אתרי החדשות לחרדים ודתיים ניתן למצוא גם פינות כלכלה הכוללות את ידיעות הכלכלה האחרונות, כולל מעקב אחר מדדי הבורסה החשובים או עדכון יומי בנוגע לערך השקל, הדולר או האירו.

את ההבדל בין אתרי החדשות לחרדים ודתיים לבין אתרי החדשות והעניין ליתר המגזרים ובייחוד המגזר החילוני, ניתן למצוא מעבר לעובדה כי באתרים לאוכלוסייה הדתית לא ניתן למצוא תמונות לא צנועות. באתרים המיועדים לחרדים ודתיים ישנה התמקדות ברורה בידיעות הנוגעות למגזר וכך ניתן למצוא לצד סיקורי החוץ והביטחון הכללים, גם סיקורים ממוקדים אודות המפלגות הדתיות או ידיעות הנוגעות לדבריהם וחייהם של המובילים הרוחניים והרבנים הגדולים בעולם היהדות.

גם כאשר מדובר במדורי הפנאי הלא חדשותיים, אילו הנוגעים לתחומי עניין שונים ולרווחה, מרבית הידיעות מותאמות לאורח החיים הדתי של קהל היעד ונושאי יהדות שונים וכך לדוגמא במדורי האוכל ניתן למצוא המלצות למסעדות כשרות או מתכונים כשרים. גם במדורי הנופש ניתן למצוא רשימה של בתי מלון כשרים למהדרין, בתי מלון בהם ניתן לבלות ולשמור שבת במהלך סוף השבוע וגם טיפים בנוגע לשמירת כשרות במהלך טיולים בחו"ל, יחד עם רשימה של בתי חב"ד בערים שונות בעולם.

אך מעבר למדורים כמו אוכל או תיירות, אותם ניתן למצוא גם באתרי אינטרנט למגזרים אחרים, באתרי האינטרנט למגזר הדתי והחרדי ניתן למצוא גם מדורים ייעודים כמו מדור תשמישי קדושה, מדור שירים יהודיים, מדור תפילות ועין הרע, מדור לימודי דת, מדור חגים וגם מדור בתי כנסת. במדורים השונים ניתן למצוא נוסחים לתפילות אישיות או תפילות למקרים ספציפים, בתי כנסת בסביבת המגורים, חנויות בהן ניתן לקנות תשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה וגם לצפות דרך הרשת בדרשות של רבנים גדולים.

באתרים לחרדים ודתיים ניתן למצוא בדומה לאתרים אחרים גם פורומים או טורים אישיים שפונים גם הם אל אורח החיים החרדי דתי וכאן כל אחד מן הזרמים הדתיים השונים יכול למצוא פורום ספציפי עבורו, כמו פורומים לחסידות ברסלב, פורום לכיפות סרוגות וגם פורום לחוזרים בתשובה. כך האתרים לחרדים ודתיים מספקים לגולשים הנאמנים שלהם את המקום אליו יוכלו להגיע על מנת להתעדכן בחדשות היום החמות ביותר, להתעדכן בתחומי העניין השונים ויחד עם זאת לשמור על אורח החיים הדתי והכשר.

פארטי-אפ מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים, שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב