דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זומנת למשטרה כחשוד, מה עכשיו? 

מאת    [ 07/07/2010 ]

מילים במאמר: 270   [ נצפה 2103 פעמים ]

זומנת למשטרה כחשוד, חובתך להופיע לחקירה במשטרה. זכור! תמיד עדיף להגיע באופן עצמאי לחקירה בתחנת המשטרה מאשר להתעלם מההזמנה לחקירה ולהגיע אליה בניידת.

עם הגיעך לחקירה, נחקר כחשוד בביצוע עבירה פלילית, יש לך זכות מלאה להיוועץ עם עורך דין פלילי לפני שתוציא מילה אחת מפיך. פגישה עם עורך דין פלילי אשר נעשית בינך לבינו תאפשר לך להבין את מצבך המשפטי וממה עליך להיזהר במהלך החקירה המשטרתית.

תקבל גם הסבר ממוקד על מוקשי חקירה אפשריים ועורך דין פלילי מיומן ידע להרגיע, להפחית את החשש ולפוגג את המתיחות שבך. לרוב, עם הגיעך כחשוד למשטרה יעוטו עליך החוקרים והכל כדי להוציא ממך הודאה לגבי החשדות הקיימים נגדך וזאת לעיתים מבלי ליידעך אודות הזכות הבסיסית הקיימת לך להיוועץ עם עורך דין פלילי.

לפעמים יספרו לך על זכות ההיוועצות עם עורך דין פלילי וזאת רק לאחר שנתת את גרסתך לחשדות. על כן, היה זהיר! כאשר הוכנסת לחדר החקירה, פעל בשיקול דעת-במצב זה עומדת לך זכות השתיקה אשר קיימת לכל מי שנחקר בחשד לביצוע עבירה.

זכות השתיקה מתייחסת להפללה עצמית, לדוגמא-אם נשאלת - האם גנבת?  זכותך לא לענות. בכל מקרה בו אתה שוקל לנצל את זכות השתיקה רצוי שתתייעץ עם עורך דין פלילי אשר יסביר לך מה המשמעות של זכות זאת ומה ההשלכות של שימוש בה.

עורך דין פלילי מיומן ידע להדריך אותך עד כמה לעשות בזכות השתיקה שימוש וכיצד. אם בכל זאת מסרת את גרסה בחקירתך בתחנת המשטרה, לפני חתימה על הגרסא עליך לקרוא אותה ואף לדרוש לתקן אותה.

 במידה ואתה לא מסכים עם מה שכתב החוקר אתה רשאי לבצע את השינויים והתיקונים אשר צריך לבצע לדעתך ורק אחר כך לחתום על גרסתך.  

(למען הסר ספק, המאמר נכתב בלשון זכר אך מתייחס גם לחשודות המזומנות לתחנת המשטרה, אנא קבלו זאת בהבנה).

משרד עורכי הדין חן-הראל עוסק בתחום הפלילי-צבאי, וכן בתחומי המשפחה והמקרקעין, ונותן שירות בכל רחבי הארץ.עו"ד חן שירת במשטרת ישראל שנים רבות, בין היתר בתור ראש משרד תביעות וראש משרד חקירות, ועם פרישתו הפך לעו"ד אשר מייצג חשודים ונאשמים בעבירות סמים, המתה, נשק, מין, מרמה והונאה, רכוש ואלימות. עו"ד חן מייצג אסירים בפני ועדות שליש, נותן ליווי בחקירות משטרתיות וכן מטפל בייצוג חיילים בבתי הדין הצבאיים.עו"ד הראל עוסקת במתן ייעוץ משפטי ובטיפול בתיקי משפחה - תביעות נישואין, גירושים, מזונות אישה, מזונות ילדים ומדור, משמורת, תביעות אבהות, אלימות במשפחה, ידועים בציבור, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, הליכי אימוץ, אפוטרופסות, צוואות וירושות. עו"ד הראל הינה מומחית בענייני משפחה ומגשרת. מאז הסמכתה ניהלה תיקים רבים הקשורים לענייני משפחה על כל הבטיהם. לעו"ד הראל נסיון רב בהופעות בבתי משפט לענייני משפחה ובניהול תיקי משפחה והיא עברה השתלמויות רבות בתחום דיני משפחה. כמו כן מטפלת עו"ד הראל בליווי פרויקטים של בניה, עריכת חוזים לרכישה או למכירה מקרקעין או נדל"ן (בתים, דירות, חנויות) יד ראשונה או מקבלן לרבות רכישת נכסים בהליכי כינוס נכסים. עו"ד הראל עוסקת ברישומי פרצלציה ורישום בתים משותפים והעברת זכויות במקרקעין בכל רחבי הארץ וכן בענייני תכנון ובניה. עו"ד הראל כיהנה כיועצת משפטית בתחום דיני משפחה, בעמותה הישראלית לסיוע משפטי (ע"ר), אשר מעניקה סיוע משפטי למעוטי-יכולת וכמייצגת מחוז חיפה מול המפקח לענייני מקרקעין מטעם האגודה לתרבות הדיור והינה מרצה למשפט ולזכויות אדם וחברה בתכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב