דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין בעיצוב סוליטר 

מאת    [ 29/06/2010 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2873 פעמים ]

כיום, ניתן להשיג טבעות אירוסין במגוון עיצובים, כגון: טבעת אירוסין בעיצוב סוליטר קלאסי, טבעות אירוסין בשיבוץ אבני צד, טבעות בעיצוב טוויסט, טבעת בעיצוב תחרה, טבעת לב, טבעת בעיצוב טיפה, טבעת בעיצוב פרינסס, ועוד עיצובים כיד הדמיון


 מקובל לשבץ יהלומים ב טבעות אירוסין, היהלום נחשב לאבן האיכותית ביותר בין כל אבני החן, איכות היהלום נקבע על פי ארבע גורמים, צבע היהלום, שקוף, כחול, ורוד ועוד, ניקיון היהלום, מאחר ויהלומים נוצרים בלחץ אטמוספרי בתוך כדור הארץ בריכוזי פחם, חלקם מתגבשים בצורה לא אחידה וחלקם כולאים בתוכם פירורי פחם קטנטנים, שאינם נראים לעין בלתי מזוינת, הפוגמים בצלילותו של היהלום ומורידים את ערכו, לכן, ככל שהיהלום נקי יותר כך ערכו גבוה יותר. ליטוש האבן מהווה קריטריון משמעותי במדידת ערכה, ככל שהליטוש מוקפד יותר וייחודי כך עולה ערכה, ליטוש הסוליטר המסורתי עבור טבעת אירוסין מועצם באופן שיבוצה של האבן על הטבעת באחיזתן של ארבע שיניים קטנות המחברות את היהלום לטבעת בצורה המאפשרת לקרני האור לחדור ולהישבר בשלמות בתוך היהלום וכך להעניק לו מראה עשיר יותר.

 

יהלומים כמו אבני חן נוספות נמדדים על פי משקלם, יחידת מידה במדידת משקל האבן היא קראט, המחולק לנקודות, מאה נקודות שווה קראט אחד, משקל קראט אחד שווה לאפס נקודה שני גרם. משחר ההיסטוריה מאמינים בני האדם כי ליהלומים יש כוחות ריפוי והם מסמלים נצחיות אהבה ונאמנות, מכאן שאך טבעי לראות טבעת אירוסין משובצת ביהלום גדול ומרשים. אבני חן נוספות נחשבות לאיכותיות ומעמדן מאפשר להן להשתבץ ליד יהלומים, ולהוסיף חן ועושר בשיבוץ של טבעת אירוסין. מאז ומעולם קשטו תכשיטים את בני האדם, ככל שהתכשיט נעשה מחומרים נדירים והושקעה בו עבודת אמנות רבה יותר, כך נחשב התכשיט לערכי יותר. טבעות אירוסין  נחשבות לאחד התכשיטים המושקעים ביותר. בטבעות אלו ניתן לראות, בנוסף לאבנים איכותיות ונדירות, עבודת עיצוב ואמנות ברמה גבוהה במיוחד, טבעת אירוסין זוכה לתשומת לב ייחודית המעניקה לה את מקומה החשוב במדרג יצירות האמנות ובמסורת החברתית. מקובל במסורת כי טבעת אירוסין עוברת בירושה מדור לדור, ובכך מועצם מעמדה, טבעות אירוסין הן לא רק הבטחה לעתיד משותף מלא באהבה ונאמנות אין קץ, אלא גם את כל ההבטחות הקודמות וההיסטוריות שנעשו בעברה של אותה טבעת בדורות קודמים. מכאן שערכה נמדד לא רק על פי איכות החומרים והעבודה האומנותית שהושקעה בה אלא גם בקשר הרגשי והמשמעותי הנטמע בה לאורך הדורות.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב