דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות בחול 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 7190 פעמים ]

הכרויות בחול

מאמר זה מכיל את כל המידע שצריך בנוגע להכרויות בחו"ל: יתרונות, חסרונות, היכן ניתן להכיר אנשים מחו"ל, מקרי הצלחה ועוד. מעוניינים למצוא שידוך בחו"ל? אהבה שמעבר לים? בימנו, אודות לאינטרנט ולאמצעי התקשורת המתקדמים, למצוא זוגיות אמיתית עם בן/ת זוג שלא מהמדינה שלנו היא משימה אפשרית.

 

לפני שאתם קופצים לשיטות שבהן ניתן לפגוש אנשים חדשים מחו"ל, תנו לי לשטוח לפניכם את היתרונות והחסרונות הכרוחים בלהכיר משהו מחו"ל. נתחיל מהיתרונות (אין כמו חשיבה אופטימית למציאת אהבה):

 

הכרויות בחו"ל - יתרונות

 

כאשר מחו"ל תמיד מלווה בסוג של מסתוריות רבה וקסם שלא תמיד אופיינים למפגש עם משהו מקומי. המיסתורין שקשור בלפגוש משהו מתרבות זרה יכולה לשלהב כל מערכת יחסים ולהפוך מפגש ראשוני לחוויה מאוד משמעותית. הסקרנות שמלווה אותנו במפגשים עם בני תרבויות זרות גורמת לנו להתרגשות: איך האיטלקים מחזרים? למה הנשים הצרפתיות כל כך מטופחות? ומה אמריקאי מבקש במערכת יחסים עם ישראלי?

 

למען הסר ספק, המאמר הזה דן בהכרויות בחו"ל שהן על רקע רומנטי ולא הכרויות בסגנון של "חבר לעט" או מפגשים של ידידות.

 

הכרויות בחו"ל - חסרונות

 

לדאבוני הרב, חסרונות קיימים בשפע ויש לקחת אותם בחשבון לפני שמתאהבים עם משהו בחו"ל. יש לקחת בחשבון שזוגיות מאין זו תהיה הרבה יותר מורכבת מאהבת חייכם שנמצאת בישראל או מעבר לפינה במקום מגוריכם. הסיבה לכך היא ברורה ונובעת מכך שהתחלת קשר כרוכה בריחוק מהבית. אנו הישראלים מאוד קשורים למשפחות שלנו ולכן גם חשוב להיות בקרבת בני המשפחה, הריחוק מהחברים והמשפחה גורם בדר"כ לתיסכולים אצל שני הצדדים.

 

כמו כן לכל אחד יש שאיפות התפתחותיות משלו, למשל איפה ללמוד ומה לעשות וכאשר נמצאים במערכת יחסים בה האנשים לא מגיעים מאותם מקום יש מורכבויות ואני אפילו לא מדבר על קשיים נוספים כמו קושי השפה, מנטליות והגעגועים לבן הזוג.

 

דרכים למצוא הכרויות בחו"ל

 

ישנם מספר רב של דרכים להכיר אנשים חדשים בחו"ל, למשל אפשר להירשם למגוון קבוצות חדשות בפייסבוק וליזום פניה לגולשים העונים לטווח הגילאים שלכם. רשת חברתית היא פלטפורמה מאוד נוחה להכיר אנשים, ניתן לפתוח ב"סמול טוק" על כל נושא ואם נראה שיש עניין, אז תוכלו לקחת את השיחה לטלפון.

 

הדרך הכי טובה להכיר אנשים היא דרך אתרי הכרויות. ישנם אתרי הכרויות המכילים מאגר של עשרות אלפיי גולשים מסביב לעולם המחפשים להכיר אתכם. אני ממליץ על האתר הבא כאתר הכרויות מחו"ל. על מנת להגיע למאגר הגולשים מחו"ל, עליכם להירשם אליו ואז ללכת לקטגוריה של "בחר מדינה".

 

אישית אני פגשתי שם מישהי מאנגליה, שהיה לנו ביחד מאוד כייף. הצלחנו לשמור על קשר רציני במהלך מספר חודשים ובהחלט היה לי איתה את אחד הקיצים היותר קסומים שהיו לי באירופה. אבל כמו שאמרתי, הכרויות בחו"ל זה דבר הפכפך ולכן לא תמיד ניתן להצליח לשמר את הקשר. שיהיה הרבה בהצלחה.

 

איתן - לקבלת תשובות נוספות בנושאי זוגיות,
כנס לאתר סקרנל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב