דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוח החיים נמצא בתוכנו 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 4316 פעמים ]

כוח החיים

אם אנו מסתכלים על חיינו מיום שנולדנו עד יום מותנו, גופנו נמצא בתנועה מתמדת, אפילו כאשר אנו נחים. התאים בגופנו מתים כל הזמן ומתחלפים בתאים חדשים ובריאים. שניים וחצי מיליון מהם ימותו ויוחלפו כל דקה במשך חיינו. זהו תהליך נורמאלי. בריאות מגדירים כיכולת טבעית ועקבית של הגוף להחליף תאים ורקמות. יש בכל אחד מאתנו אינטליגנציה מוטבעת, שהיא ברמה גבוהה יותר ממוחנו
המלומד, אשר מייצרת ומחדשת את גופנו כל פעם מחדש. כדי שתהליך זה יקרה, כוח החיים (פעימה עצבית) חייב לזרום בכל גופנו, בכל התאים והרקמות. זאת באמצעות המוח ומערכת העצבים. האינטליגנציה המוטבעת מדריכה כוח חיים זה לכל תא ורקמה בגופנו. כאשר כוח החיים חופשי מהפרעות גופנו נמצא אז בבריאות פוטנציאלית מקסימאלית. כאשר ישנן ההפרעות בכוח החיים אין לגופנו את היכולת לחדש את עצמו בצורה טבעית והתוצאה היא מחלה.

סובלוקסציה

כירופרקטורים בעיקר מטפלים בדבר אחד – הסובלוקסציה – סובלוקסציה שבין החוליות. סובלוקסציה היא יחס לקוי בין החוליות, הגורם ללחץ על העצב ומפריע לפעימה העצבית (כוח החיים) מהמוח אל רקמות התא. חוסר זה של פעימה עצבית גורם לשבירה של  רקמת תאים נורמאלית עד שנוצרים מספיק תאים פגומים הגורמים למחלה. תפקיד הכירופרקטור הוא להסיר את הסובלוקסציות כך שהפעימה העצבית תגיע לכל רקמות התאים ותחליף תאים פגועים בתאים בריאים. זהו תהליך ההבראה. כאשר מתקנים סובלוקסציה ופעימה עצבית אופטימאלית מגיעה לרקמת התאים בגוף אז יש פוטנציאל גדול יותר להבריא ולהישאר בריא.

מה גורם להבראה?

רק לגוף יש את היכולת להבריא.  שום כדור, תרופה, ניתוח או כל דבר אחר אינו יכול לגרום לתהליך ההבראה מחוץ לגוף אל תוכו. הגוף הוא זה שהמציא כל מחלה ידועה לאדם והוא מסוגל להחלים מאותה המחלה דרך הכוח המוטבע בו. כאשר סובלוקסציה מפריעה לכוח החיים (פעימה עצבית), הגוף מאבד את יכולתו לפעול בצורה טבעית. כירופרקטורים מבחינים שכל תהליך ההבראה בא מתוך הגוף, ע"י אינטליגנציה המוטבעת בו, ולכן, לא מטפלים במחלה או בסימפטומים אלא בסובלוקסציה. כדי להגדיל את הפוטנציאל הבריאותי של הגוף אסור להפריע לפעימה העצבית המוטבעת בנו.

סימפטומים

סימפטום נוצר רק מרקמת תאים לא טבעית, חלשה או פגועה. רקמה פגועה נוצרת בשתי דרכים. האחת, מטראומה אקוטית והשניה, הפרעה בפעימה העצבית ע"י סובלוקסציה. תאים של הגוף מתים כל הזמן ומתחדשים ע"י תהליך חיים נורמאלי. הפרעה בתהליך החיים הנורמאלי ע"י סובלוקסציה גורמת להתמוטטות של רקמת תאים נורמאלית. סימפטום הוא אות אזהרה שנשלח מרקמת התאים למוח המזהיר את המוח שפגיעה קרתה. הסימפטום הנפוץ ביותר הוא כאב, סימפטומים כגון: תחושה ששורף לנו, קמצוצים, ונימול יכולים גם להופיע. סף הסימפטום שונה מאדם לאדם. לכן, יש אנשים שלא יופיעו אצלם סימפטומים עד  להריסה מסיבית של הרקמות. הכירופרקטור לא מטפל בסימפטום. הדגש העיקרי שלנו הוא לטפל בסובלוקסציה ולאפשר לפעימה העצבית להגיע לרקמת התאים וכתוצאה מאפשר
לאינטליגנציה המוטבעת של הגוף לבנות מחדש תאים בריאים. כאשר כמות מספקת של תאים בריאים נוצרים הסימפטומים ייעלמו ויישאר גוף בריא יותר. האם זה לא יותר טוב מאשר לקחת תרופות אשר יעלימו את הסימפטומים כאשר הגוף בונה את עצמו בצורה לא נורמאלית?

מה גורם לסובלוקסציות בעמוד השדרה?

כל לחץ, פיזי, כימי או נפשי הגדול יותר מהעמידות הפנימית של הגוף, יגרום לסובלוקסציות. לחץ פיזי יכול להיגרם מטראומת "צליפת שוט" ועד לישיבה ליד המכתבה שלכם יום יום כשראשכם מופנה לאותו צד. הלידה עצמה יכולה לגרום ללחץ על עמוד השדרה בין 30 –20 קילוגרם.  לחץ מכימיקלים יכול להיגרם מאכילת יתר של סוכרים ומשמרי מזון ועד נשימת אוויר מזוהם. זה פוגע בהרכב הכימי של הגוף ומפריע לשרירים ורצועות והתוצאה היא סובלוקסציות. כל אחד התנסה בלחץ נפשי בצורה אינטנסיבית כזו או אחרת. לחץ נפשי גורם לרצועות ולשרירים להתכווץ וע"י כך גורם לסובלוקסציות. כירופרקטורים מתקנים סובלוקסציות ומחזקים את העמידות הפנימית של האדם מול הלחצים.

ד"ר תלחמי, בעל תואר ד"ר לכירופרקטיקה מ- West Life Chiropractic College בקליפורניה. התמחותו הממוקדת של ד"ר תלחמי לאורך כ- 15 שנה בבריאות עמוד השדרה, ביציבה ובמערכת העצבים, לצד חזונו העצמתי לשינוי מודעות המטופל לחייו ולבריאותו, מביאים את מרכז הכירופרקטיקה לבריאות מושלמת מיסודו, למרכז הכירופרקטיקה המתקדם ביותר במזרח התיכון. http://www.spinalcare.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב