דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום בפייסבוק 

מאת    [ 26/06/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2617 פעמים ]

לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. פייסבוק , שמכילה למעלה מ- 400 מיליון גולשים , מחזיקה כיום גם בתעבורת מידע יקרה במיוחד- פייסבוק יודעת על כל אחד מאיתנו פרטים רבים החל מהתחביבים ותחומי העניין שלנו, מקום מגורינו , מתי נולדנו, במה אנחנו עוסקים, איפה למדנו, מי החברים שלנו ומה עושה לנו את זה יותר מכל. בפייסבוק בכל יום מתעדכנים יותר מ- 60 מיליון עדכוני סטאטוסים שונים. עבור תאגידים וחברות שיווקיות זהו מידע יקר ערך שהן יהיו מוכנות לשלם כסף רב עבורו. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

פרסום בפייסבוק – שיטות:
פרסום אורגני – על אף הפיתוי הגדול, קשה מאוד לשווק בצורה אורגנית בפייסבוק. הרי לא מדובר במנוע חיפוש שמקפיץ תוצאות (עדיין), מדובר בזירה חברתית בה הגולשים לא תמיד מעוניינים לקבל מסרים שיווקים בכל רגע נתון. אז עם המודעות הממומנות כבר למדנו לחיות , אז איך בכל זאת נפרסם בפייסבוק ללא תשלום ובצורה יעילה וטובה. בדיוק עבור כך יצרה עבורנו פייסבוק את דפי האוהדים העסקיים. דפים אלה מאפשרים לנו לרכז את קהל הגולשים שלנו סביב המותג שלנו. היתרון הגדול של דפי אוהדים בפייסבוק הוא קודם כל שהם פועלים בסביבת פייסבוק ועל כל כל השיווק נעשה בצורה חברתית – חבר מביא חבר וחבר ממליץ לחבר. בשיווק זה עליכם לצרף אוהדים לדף העסקי שלכם. כשהאוהדים יעשו LIKE , כל החברים שלהם יראו את זה. אין עלויות בהקמה אך עליכם להשקיע זמן בבנייה ובעיקר בתחזוק הדף באופן שוטף.

פרסום ממומן: ממש בדומה לגוגל אדוורדס גם כאן ניתן לבנות מודעות ממומנות לפי מילות מפתח. פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לנו לעשות פרסום ופילוח ממוקד של הגולשים שיראו את המודעה. פייסבוק מאפשרת לנו לפלח את הגולשים לפי: גיל, מין, שעות פרסום, מיקוד גאוגרפי, השכלה, מצב יחסים, נטיות פוליטיות, מילות מפתח, שפות ומקומות עבודה. מומלץ ליצור מספר גרסאות למודעות הממומנות כדי לבדוק איזה מודעה הכי אפקטיבית ומביאה הכי הרבה קליקים ולקוחות. מבנה המודעה: כותרת – עד 25 תווים. גוף המודעה – עד 135 תווים. ניתן להוסיף תמונה. חשוב לבנות דף נחיתה מתאים שיוביל למכירה. ניתן להוביל את תנועת הגולשים לדף העסקי שלכם בפייסבוק או ישירות לאתר הבית שלכם.

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, עיצוב אתרים, עיצוב ממשקי GUI והקמת אתרים יעודיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב