דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באמצעות דואר אלקטרוני וניוזלטר 

מאת    [ 24/06/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2481 פעמים ]

מנהלי שיווק ובעלי עסקים מחפשים  דרכים כדי להגדיל מכירות ולהרחיב את העסק.
 לאחר שנים של ניסיון בשיווק אלקטרוני ואלפי משתמשים במערכת הדיוור המתקדמת מקסי מייל  מתאפשר לנו לקבל ולנתח מידע שימושי למפרסם.

ניתוח לאורך שנים של קמפיינים  וניוזלטר מאפשר לנו להציג למשווקים ובעלי העסקים כיצד להגיע לתוצאות ממוקדות ורווחיות.

שיווק בדוא"ל הוא קל, מהיר, זול, וברוב המקרים התשואות וההחזר על ההשקעה גבוהים ביותר ועל כן זו הדרך היעילה והמומלצת בשבילך.

מדריך  דיוור אלקטרוני מציג לך את הדרכים היעילות והטיפים  כיצד לבצע שיווק נכון ואפקטיבי, ע"מ לא לבזבז תקציבים לשווא
.

        סגמנטציה

 

שיווק אפקטיבי בדוא"ל אפקטיבי דורש שתדעו כל מה שניתן בנוגע ללקוחות.

·       מין,

·       כתובת דוא"ל,

·        מקום מגורים.

·        מצב הקריירה ומצב משפחתי:

בנוסף לכך מומלץ לדעת על-

ý    תחומי עניין שונים שלהם והאם הם קשורים למוצר שלך.

ý    מתי לאחרונה הם רכשו מוצר שלך או מוצר דומה.

ý    האם הם פתחו דיוורים שלך בעבר.

ý    האם הם ביקרו באתר שלך בעבר.


עם הפרטים האלה, תמיד תוכל לשלוח דיוור ממוקד עם הודעות רלוונטיות.

  J   מניסיון של אלפי דיוורים סגמנטציה ומיקוד עושים את ההבדל בין הצלחה לכישלון, הזדמנות לחבר בין    עצה לביקוש.


תדירות קבועה

 

טעות נפוצה של משווקים ובעלי עסקים היא לשלוח דיוור אלקטרוני רק כאשר רוצים להציג מוצר חדש או כאשר חלה ירידה במכירות.
כיום הלקוחות לא קונים רק משום שהם "לקוחות של העסק", צריך להיות שם ברגע ההחלטה.

עם מערכת הדוא"ל שיווק מתקדמים, אתה תמיד תהיה שם כאשר הלקוחות  שלך יחליטו לקנות.
וזאת מאחר ואתה יכול לשמור על קשר עימם ולבצע –

v    מעקב על לקוחות חדשים .

v    הודעה על מוצרים עתידיים ואירועים חשובים.

v    טיפים ומידע הנוגעים למוצרים או לשוק שלך.

v    ניוזלטר חודשי עם מידע רלוונטי ללקוחות.


J חשוב להקפיד על תדירות דיוור קבועה, כך גם תיצור אמינות אצל הלקוחות.

 

דוגמאות

 

ע"מ שתוכלו להתרשם מעיצובים ומאפיינים שונים של הדיוור האלקטרוני לחצו על הלינק

v    ניוזלטר מעוצב מכירה 1.

v    שילוב רשתות חברתיות בניוזלטר.

 

 

   שילוב מולטי מדיה עם דיוור אלקטרוני

 

שילוב בין צורות שיווק שונות מספר התגובות של הלקוחות יעלה.

כאשר נשלח דיוור אלקטורני ובנוסף למידע שיש בו הוא מציע גם הטבה למימוש מיידי נוכל לראות עלייה באחוזי הפתיחה והתגובה.

שילובים מומלצים-

§       דיוור המכיל מידע + הטבה/ מתנה לשימוש מיידי.

§       דיוור המשלב הצטרפות לפרופיל העסק בפייסבוק.

§       דיוור המשלב שליחת SNS ללקוחות.

 

J  שימוש במולטי מדיה ושילוב ערוצי שיווק מגדיל את בסיס הלקוחות והמכירות.

אלמוג איטלי- מנהל ושותף.
מקסי סייט- עוסקת בניהול עסקי באינטרנט, פיתחנו את מערכת הדיוור האלקטרוני המתקדמת מקסי מייל, המערכת משתמשים ארגונים קטנים וגדולים המנצלים את היכולות המיוחדות שלה להגדלת מכירות ובסיס הלקוחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב