דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין 

מאת    [ 23/06/2010 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2151 פעמים ]

טבעות אירוסין מסמלות אצל רבים מאיתנו נקודת מעבר בחיים. הם מסמלות את הדילמות השונות המתלוות להחלטה זו. כמו שאירועים אחרים, בגילאים צעירים יותר, הם מעין נקודת ציון משמעותית כך המרגש בנושא חתונה. המיוחד לגבי טבעות אירוסין הוא העובדה שלא כמו באירועים אחרים, ההתרגשות הנלווית לתקופה החדשה מתחילה הרבה לפני האירוע עצמו. במילים אחרות, ילד אשר עובר בר מצווה חש כי הוא אכן הופך לגבר רק לאחר חגיגות הבר מצווה עצמן, או מקסימום העלייה לתורה. גם הורים שמביאים ילד אל העולם מרגישים את החיים משתנים ביום שהילד נולד, ולא שנייה לפני זה - למרות ההתרגשות המלווה את הלידה וכל התחושות והחששות שעוברים אצלם במשך תשעה חודשים שלמים. במקרה של חתונות, לעומת זאת, זוג מרגיש שהוא נכנס בברית אברהם אבינו מהרגע בו הגבר עונד על זוגתו טבעת. לכן, הנושא של טבעות אירוסין הוא כה יקר לליבם. אי אפשר להתייחס אל טבעות אירוסין כעוד אלמנט נלווה והן עומדות בפני עצמן.

טבעות אירוסין הן סמל לאהבה נצחית ומחויבות. לחשיבות של הטבעות יש נטייה להלחיץ את הקונה, ומעבר לכך, תהליך הרכישה והבחירה של הטבעות הנכונות  יכול להיות  מתסכל וצורך זמן רב. עם מעט עזרה, קנייה של טבעות אירוסין יכולה להיות מלחיצה פחות.

ישנן עשרות סוגים של טבעות אירוסין, כאשר כל אחת מהן שונה לחלוטין מהשנייה. לרוב, כשמגיעים לבחור טבעות אירוסין מתייחסים אך ורק לצורה או ליופי החיצוני שלהן, ומתעלמים לחלוטין מההרכב. זוהי טעות גדולה, על פי אותן מומחים. הדרך הנכונה לרכוש טבעות אירוסין היא קודם כל לפנות אל מקומות מורשים לכך. ישנם הרבה מאוד אנשים ואפילו חברות אשר מזייפות סוגים שונים של טבעות ומוכרות אותן לציבור הרחב במחירים גבוהים בהרבה מהשווי האמיתי שלהן. חברות כאלה מציגות את מרכולתן בצורה מאירת פנים ואפילו באה לקראת הקונה הפוטנציאלי במחירים עממיים ונוחים, ומנסה למכור לו טבעות מסוימות בעלות הפקה וייצור נמוכים. עבור משתמש הקצה, הרוכש במקרה הזה, מדובר בטבעת איכותית לכל דבר.

בסופו של עניין, רובנו לא באמת יכולים להבדיל רק על ידי התבוננות בטבעת או בתכשיט באיכות המוצר. בנוסף, רובנו לא יכולים לנקוב בשם המוצר רק באמצעות הסתכלות בו או אפילו החזקתו ביד. למרות שהיינו רוצים לחשוב שנשים לב כשמנסים לשטות בנו, ברוב המקרים זה ממש לא המצב. אותן חברות אשר מציגות עצמן כמומחיות בתחום של טבעות אירוסין, טבעות נישואין ובכלל כל סוג התכשיטים הקיימים מחזיקות במומחים ומקצוענים אשר יודעים להסיט את העניין ואת דעתנו מן העיקר. נוסף על כך, ובעיקר משום שמדובר בנוכלים, הם יודעים להציג הוכחות מפוברקות לאמינותם של התכשיטים. ישנם הרבה מקרים בהם זוג שרק התחיל את חייו נפל קורבן ברשתם של אותן חברות, כשבקלות רבה היה יכול להימנע מכך. לסיכום, רכישת טבעות אירוסין צריכה להיות חוויה. טבעות אירוסין הן מתנה נפלאה לתחילתה של מערכת יחסים, וכך יש להתייחס אליהן.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב