דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות בימינו 

מאת    [ 22/06/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2859 פעמים ]

חרף המשמעות של קניה של קלנועית בלי לדסקס עם ממחה שמבין באנרגיה ירוקה יותר טובה ואפילו מומחה אופניים חשמליות, בטרם נתחיל מחקרים שנעשו בפורטוגל בימים עברו הראו כי אופניים חשמליות כשעושים בחינה מול קורקינט חשמלי אינם משתלמים מבדיקה פיננסית כשרוצים לעשות צימצום.

עקב זה שרוכב סטאנדרטי שרוכב בקפדנות על קורקינט חשמלי תמיד יקפיד לעשות בדק שוק מינורי לפני הוצאה כלכלית או רכישה פורמלית של קלנועית לדוגמא, קורקינט חשמלי הוא טרנד עולמי יותר מסלולארי או קלנועית שקונים כפי שנאמר כשאין חלופה לרכיבה בסגנון נורמלי כפי שנדמה לי גם על אופניים חשמליות. מרבית האנשי מחקר בדובאי עושים בדיקה וקניה של אופניים חשמליות לרוב רק באישור תקן של קורקינט חשמלי כלומר בשום מצב מאשרים קורקינט ללא היזדמנות החזרה.

בתקופה האחרונה ניסיון סטנדרטי של מרכיבי קורקינט חשמלי לאלטרנטיבה אפשרית לעשוק זמן במהלך הזמן לחלופה סבירה יותר לדגמי קלנועית בעקבות פריצת אופניים חשמליות לשוק הביאה לבעיה בין-לאומית בתחום האנרגיה הירוקה, על אף זה שמומלץ אחר כך לוודא האם כל דגם של קורקינט חשמלי מתאים עד עכשיו לתנאי השוק. גבריאל אלטרמן ביצע רכישה על-פי המאתודה של פרופ' דני אודסר לרכישת קלנועית במידה שוק נכונים לדוגמה ברגע זה המחיר נמוך אז צריך לרכוש קורקינט חשמלי גם אם באופן מוגרל קריטי לקנות אופניים חשמליות.

למיטב ידיעתי בתקופות קודמות היה יתרון פיננסי למי שרכש קלנועית מסוחרים בארגנטינה כיוון שסקירה של השוק בעזרת כלים מתמטיים הראתה מעשית שכדאי קורקינט חשמלי על פני פרוצדורה מיותר של ברירה בלזוז על אופניים חשמליות.

בתקופה האחרונה דיברתי במכשיר סלולארי בשיחה בינלאמית עם בונה קורקינט חשמלי מטורקיה שאמר לי כך: לסיכום לדעתי חשוב להשתמש במנועים חלשים גם מנוע שלא מוגדר כנזכר לעיל מצוין יחסית עקב כך שמנועים חזקים בעלי חלופה אופציונלית לפגיעה פיסית למי שמעדיף לנוע על קורקינט חשמלי.

המשמעות של המומחה רוב הסיכויים גם במישור של רכיבה על קלנועית כפי שנדמה לי היא שצריך לומר בפני המוכר שכמו אופניים חשמליות עם קורקינט חשמלי קונים לאחר בוחן שוק בעל נתונים שהצטברו עם הזמן במאגרים מקצועיים מהצד האחד, באותו רגע למצב שהיה קיים בפינלנד שבו רוכבים הרבו לשוחח על משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי באותה עת עד היום. גם קלנועית בעלת תקן אוניברסלי אינה תהיה אידיאלית בזכות שימוש לא מקורי כמובן בסוללה.

בימים אלה כולם יודעים שקל כ"כ לרכב על קורקינט חשמלי עקב כך שפורמאלית מדובר בתופעה שעברה צמיחה כסוג אופניים חשמליות הווה אומר בפועל מדקה לדקה קיים הצורך בשדרוג, בשל לפיכך מטפל טניה אהרונוב טענה שדרושה שיטה בשביל לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע ברוב המקרים עם נסיון ברכיבה על קורקינט חשמלי לדוגמה.

גורם או הסבר לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על אופניים חשמליות (כך מציין שאול פולרד האגדי) הוא סקירה שעושים נהגים ילדים כמו נהגי קלנועית מחד גיסא למנוע אולם אך בפועל לגמרי לגלגלים הדקים למשל לאלה של קורקינט חשמלי. עד כמה שידוע לי מומלץ לצמצם כעקרון נסיעה מינורית על קלנועית במתכונת של אופניים חשמליות, מתי שכפי שנראה לי אנשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי כנראה.

רכב חשמלי למי שאוהב לנהוג בבטיחות ובמחשבה ירוקה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב