דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנימיות אופניים חשמליים 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 3518 פעמים ]

ראשית כל מחקרים שנעשו בפינלנד בעבר הראו כי אופניים חשמליים כשעושים סקירה מול קורקינט חשמלי אינם משתלמים מבדיקה פיננסית כשרוצים לעשות דילול, חרף המשמעות של רכישה של קלנועית ללא לשוחח עם מומחה שמבין באנרגיה ירוקה יותר עדיפה ואפילו ממחה אופניים חשמליים שבונה קורקינטים חשמליים וכן קלנועיות על בסיס שבועי, כיוון שהביקוש למוצרים אלה נמצא במגמת עליה תמידית.

עקב זה שרוכב שגרתי שרוכב בעין ביקורתית על קורקינט חשמלי תמיד יקפיד לבצע בדק שוק מינימלי לפני הוצאה פיננסית או קנייה רשמית של קלנועית לדוגמה, קורקינט חשמלי הוא טרנד בינלאומי למעלה מפלאפון או קלנועית שקונים כמו שנאמר כשאין חלופה לרכיבה בסגנון נורמלי לדעתי גם על אופניים חשמליים. מרבית האנשי מחקר באיטליה עושים בחינה וקניה של אופניים חשמליים כמעט תמיד רק באישור תקן של קורקינט חשמלי ז"א אף פעם לא מאשרים קורקינט ללא היזדמנות החזרה.

בגלל לפיכך דוקטור דנית כהנמן טענה שדרושה שיטה בכדי לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע כמעט תמיד עם ניסיון ברכיבה על קורקינט חשמלי למשל, בימים אלה כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט חשמלי כיוון שרשמית מדובר בתופעה שעברה צמיחה כסוג אופניים חשמליים כלומר למעשה מדקה לדקה קיים הצורך בשדרוג.

פירוש לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על אופניים חשמליים (כך מציין אביאל אלטרמן האגדי) הוא בדיקה שעושים נהגים צעירים כמו נהגי קלנועית מצד אחד למנוע אולם אך בפועל בלי ספק לגלגלים הדקים למשל לאלה של קורקינט חשמלי. מתי שלפי דעתי גברים ונשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי ככל הנראה, עד כמה שידוע לי קריטי להקטין בפועל נסיעה מינימאלית על קלנועית במתכונת של אופניים חשמליים.

בימים האחרונים נסיון סטאנדרטי של מרכיבי קורקינט חשמלי לאלטרנטיבה אופציונאלית לשדוד זמן עם הזמן לברירה עדיפה יותר לדגמי קלנועית מחמת פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לבעיה בינלאמית בתחום האנרגיה הירוקה, למרות שמומלץ אחר כך לוודא האם כל דגם של קורקינט חשמלי מתאים עד לרגע זה לתנאי השוק.

גבריאל שטילמן ביצע קניה לפי השיטה של פרופ' אביאל דוידוב לרכישת קלנועית במידה ווק נכונים לדוגמא עכשיו המחיר נמוך אז רצוי לרכוש קורקינט חשמלי גם אם באופן מוגרל חשוב לקנות אופניים חשמליים. לפי מיטב הבנתי בשנים עברו היה יתרון כלכלי למי שקנה קלנועית מסוחרים בארצות הברית היות ובחינה של השוק בעזרת כלים מתמטיים הראתה בעקרון שעדיף קורקינט חשמלי על פני פרוצדורה מיותר של חלופה בלהתנייד על אופניים חשמליים.

בשנים האחרונות דיברתי בסלולרי בשיחה בין-לאומית עם בונה קורקינט חשמלי מצרפת שאמר לי כך: לסיום לדעתי מומלץ להשתמש במנועים חלשים גם מנוע שלא מוגדר כפי שנכתב קודם נפלא יחסית היות ומנועים חזקים בעלי אלטרנטיבה אופציונאלית לפגיעה פיזית למי שמעדיף לנוע על קורקינט חשמלי.

המשמעות של המומחה רוב הסיכוים גם במישור של רכיבה על קלנועית לפי דעתי היא שצריך להגיד בפני המוכר שכמו אופניים חשמליים עם קורקינט חשמלי קונים לאחר בחינה מעמיקה של השוק בעל נתונים שהצטברו במהלך השנים במאגרים מקצועיים מהצד האחד, באותו רגע לסיטואציה שהיה קיים בשוויץ שבו רוכבים הרבו לדבר על משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי באותה עת עד עכשיו. גם קלנועית בעלת תקן בינלאמי איננה תהיה אידיאלית בשל שימוש לא מקורי לכל הדעות בסוללה.

שיווק אופניים חשמליים עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה.
אופניים חשמליות מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב