דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרכות ילדים ונוער לשימוש נבון ברשת 

מאת    [ 08/03/2007 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 4621 פעמים ]

הדרכות ילדים ונוער לשימוש נבון ברשת



במסגרת פרויקט משותף של עמותת אשנ"ב ובה"ד 7 - בית הספר לתקשוב של צה"ל, מקבלים חיילי הבה"ד הדרכה של אשנב לגבי שימוש נבון ברשת. בשיתוף פעולה בין עמותת אשנב, משרד החינוך ובה"ד 7 "נולדה" הכשרה של מדריכי הבה"ד להרצאות בחטיבות הביניים ברחבי הארץ, בנושא שימוש נבון ברשת, וכיצד להישמר מפני סכנות וסיכונים בה. החיילים הדריכו בשנה שעברה כ- 4000 תלמידי חטיבות ביניים בנושא גלישה בטוחה ברשת האינטרנט. אשנב וחיילי הבה"ד גם הדריכו תלמידי תיכון שהתנדבו לפרויקט שגרירשת, פרויקט שבמסגרתו התלמידים הללו ילמדו תלמידים צעירים יותר על הסכנות ברשת.


בפגישה שנערכה לפני שבוע בין הנהלת אשנב ומפקד בה"ד 7 הוחלט על המשך הפרויקט גם השנה. חיילי בית הספר הצבאי לתקשוב ימשיכו גם השנה בהדרכת תלמידים בבתי הספר בישראל בנושא שימוש נבון באיטרנט. סיכום עקרוני בנושא הושג בין הנהלת אשנב ומפקד בה"ד 7: אל"מ דודו גבע. חברי הנהלת העמותה, בראשות ברוך הינוך היו אורחי הבה"ד ושמעו מפי מפקד בית הספר על הפעילות שלהם בנושא בשנה שעברה. עד כה עברו את ההדרכות כ- 4000 תלמידים והוסקו מסקנות ולקחים מהפעילות הזו. צוין היתרון העצום של המפגש בין חיילים ובני הנוער, בני אותו דור, המדברים באותה שפה. הודגש הצורך במהלך משלים של הדרכת הורים במסגרות החינוכיות השונות, להגברת המודעות שלהם לסכנות האורבות לילדיהם ברשת.


השת"פ בין אשנ"ב לבין בית הספר לתקשוב של צה"ל החל בשנה שעברה בקרב תלמידי חטיבות הביניים. לפרויקט שותפים גם משרד החינוך, מינהל החינוך והטכנולוגיה וצה"ל שמעודד את פרויקט התרומה לקהילה. במסגרת הפרויקט עמותת אשנב מכשירה את החיילים, שמופיעים בבתי הספר ברחבי הארץ ומציגים לתלמידים את הסכנות הטמונות באינטרנט, ומדריכים אותם כיצד לגלוש בצורה בטוחה ברשת.


בתכנית כלבוטק ששודרה באחרונה, שבעקבותיה נחשף ונעצר עבריין מין שפיתה ילדות צעירות באמצעות האינטרנט, השתתף ד"ר יצחק קדמן, יו"ר המועצה למען הילד, שאמר כי קיים קושי עקרוני לשכנע בתי ספר להיפגש עם הורים כדי לתת להם הדרכות. בהקשר זה, החליטו בעמותת אשנ"ב(אנשים למען שימוש נבון ברשת) לחפש ספונסרים לפרויקט לשכנוע ההורים לבוא להרצאות בנושא זה.


השת"פ בין בה"ד 7 לבין עמותת אשנ"ב יבוא לידי ביטוי גם ביום האינטרנט הלאומי שיתקיים השנה ב- 19 במרץ. במהלכו יקיים בית הספר הארצי לתקשוב, בשיתוף אשנ"ב, פעילויות מגוונות לילדים בכ-80 מתנ"סים ברחבי הארץ. בנוסף תכריז העמותה גם השנה על פרס מיוחד למורה היזם בתחום הגלישה הבטוחה, והפרסים יוענקו בכנס הקיץ של אשנ"ב בחודש יוני השנה.



הכותב, בני ישראלי, הוא חבר הנהלה בעמותת אשנ"ב.
www.eshnav.org.il
http://zorem.eshnav.org.il

בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב