דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדשות מאי יוני 2010 - ניוזלטר משפחה חדשה 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 768   [ נצפה 2700 פעמים ]

חדשות מאי יוני 2010

עו"ד אירית רוזנבלום, מועמדת לקבלת הפרס העולמי למנהיגות חברתית WSL AWARD 2010" ".

ביום שלישי ב 8 ביוני 2010 תכריז ועדת השופטים מטעם הפרס, מי היא הזוכה בפרס היוקרתי לשנת 2010, האירוע יתקיים בלונדון אנגליה -באקדמיה המלכותית לאומנויות. בין המועמדות שעלו לשלב הגמר, גם עו"ד אירית רוזנבלום המייסדת של משפחה חדשה, הנכם מוזמנים לצפות בפרסום של כל המועמדות בקטגוריות השונות אנו מחזקים את ידיה של עו"ד אירית רוזנבלום ומצפים כי "תביא לנו את הגביע!" אם כי, משימה לא פשוטה כלל בימים טרופים אלו שדעת הקהל העולמית אינה אוהדת את ישראל. עו"ד אירית רוזנבלום מועמדת יחד עם 3 מועמדות נוספות מבריטניה ופקיסטן לזכייה בקטגוריה של מנהיגות מובילה בתחום החברתי, את הטקס תנחה ד"ר רחל ארמסטרונג רופאה וארכיטקטית המשלבת עשייה בתחום החברתי העסקי והמדעי.

הישג רב משמעות לארגון משפחה חדשה, הסתיים בהבאתם ארצה של התאומים לירון ואיתי מהודו – התאומים הגיעו ארצה יחד עם הוריהם דן גולדברג וארנון אנג'ל. המסע שחל בחודש דצמבר 2009 בבקשה רגילה לקבלת צו לבדיקת רקמות, עת הוגשה הבקשה לבית משפט לעינייני משפחה בפני השופט פיליפ מרכוס, הסתבך למימדים חסרי תקדים. תחילה עמדה על הפרק השאלה אם מוסמך בית משפט לתת צו שכזה, אולם בהמשך הדרך היו שתי רשויות אשר היקשו ללא רחם בתי המשפט ומשרד הפנים, גם כאשר הילדים הרכים נולדו. קשה להאמין כי הממסד יכול להיות כל כך אטום ולהגיע לדרגה כזו של "רב אומן בירוקראטי" גם כאשר, מדובר בחיי אדם  ובחיי תינוקות שזה עתה נולדו. הממסד מקבל ציון נכשל !

מסע ההסברה והניצחונות המשפטיים שהביאו להבאת התאומים כללו פעילות ענפה של מתנדבים, בני משפחה, פנייה לח"כ, לשרים ולסגני שרים, פנייה לראש הממשלה, לנשיא המדינה ובעיקר לליבו של הציבור הרחב. יש לציין במיוחד, כי התקשורת סייעה לאורך כל הדרך, ועל כך תודתנו הרבה על שזכינו בסיקור ענייני ורצוף שהחל עם הפרסום הראשוני בעיתונים; ידיעות אחרונות (דוד רגב) ו"הארץ" (תומר זרחין) ונמשך עד נחיתת התאומים עם הוריהם בנתב"ג ישראל. הפעילות מתועדת באתר של משפחה חדשה אתם מוזמנים לבקר בו, האתר מתעדכן כל העת. ניתן לעקוב אחר הפרשה בקבוצה שפתחנו בפייסבוק תחת השם; "מביאים את לירון ואיתי הביתה"  הקבוצה צברה במהירות למעלה מ 3,000 אוהדים. הקמפיין המתוקשר "הקפיץ" אותנו בין אולפני הרדיו והטלביזיה, בין עיתונאים וכתבים ויותר מכל במסדרונות בתי המשפט. צוות משפחה חדשה (עו"ד דפנה כהן, עו"ד אביטל ישר-רוזנאי, עו"ד מוניקה גיאורגיאסקו, עו"ד מאיה פלד, בת-חן גרינבלט, סיני גז, דניה כהן, אדוה חי) לא ישן ימים ולילות על מנת להשלים את המשימה ולהביא את הילדים ארצה. בסופו של דבר הצלחנו והניצחון מתוק.

אנשי ארגון משפחה חדשה והעומדת בראשו עו"ד אירית רוזנבלום, זכו להצלחה שאינה ניתנת לערעור והיא תשמש נדבך נוסף במסע הצודק שאנו מנהלים, להגשמת זכות האדם למשפחה .

ועוד חדשות…

צוות הליין Gate ערך ערב התרמה לארגון משפחה חדשה אשר מסייע ויסייע גם בעתיד לכל אדם בישראל המבקש להקים תא משפחתי. המסיבה התקיימה בבר בדיזינגוף 99 והייתה מוצלחת מאד. ארגון משפחה חדשה מבקש להודות מקרב לב, על היוזמה המרגשת וכן לכל מי שהעלה תרומה. במהלך הפרשה התקבלו עשרות תגובות של אנשים מן הישוב, רופאי ילדים, עובדים סוציאליים ותורמים פרטיים אשר ביקשו להתגייס ולתרום לעזור ולתמוך. על כל אלה אנו מבקשים לברך את כל מי שפנה אלינו וביקש לסייע.

 

הצעת חוק זכויות סבים למפגש עם נכדיהם – ביום 31 במאי 2010 בתיזמון מושלם, עם סיום פרשת התאומים מהודו, הונחה על שולחן הכנסת הצעת החוק, המאפשרת שמירה על קשר בין סבים וסבתות לנכדיהם. הצעת החוק מכונה הצעת חוק לזכות הקטין לקשר עם קרוביו והיא מהווה תיקון בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות. הצעת החוק הוגשה על ידי ח"כ אילן גילאון כמו הייתה מכוונת לסבתא של לירון ואיתי הרכים, שנמנעה ממנה הזכות והאפשרות להיפגש עמם ולשמור איתם על קשר. לעיון בהצעת החוק לחצו כאן, בין הח"כים הנוספים החתומים על ההצעה, ח"כ רוני בראון, ח"כ ניצן הורוביץ, ח"כ דב חנין, ח"כ אורי אורבך, ח"כ נחמן שי וח"כ עפו אגרביה.

העיתון ליידי גלובס - מקבוצת גלובס הכתיר בגיליון המתפרסם בחודש יוני 2010 את עו"ד אירית רוזנבלום כאישה המשפיעה ביותר בתחום המשפט זאת בעקבות הובלת "הפרשה המרגשת ביותר השנה" כדברי המחברת. יש לציין כי פרשת התאומים, נגררה עד לבית המשפט המחוזי, אשר בפסק דין לפיו הוא אמנם זיכה אותנו בערעור אך חייב אותנו לשוב ולפנות לבית משפט למשפחה להוצאות הצווים. לצפייה בידיעה לחצו כאן.

גאוות יחידה, אחת משלנו – עו"ד תמר סנונית פורר מיוצאי ארגון משפחה חדשה, התמנתה לרשמת בבית משפט לענייני משפחה. תמר עבדה בארגון משפחה חדשה בין השנים 2003 ו 2004 וסייעה לאלפי איש שביקשו להקים משפחה בישראל. אין ספק כי נסיונה הרב ישרת אותה בעבודתה השיפוטית. אנו מאחלים לה בהצלחה.

הערך משפחה חדשה בויקיפדיה – עבר שיפוץ ותיקון יסודי, לאחר שהושחת על ידי גורמים בלתי ידועים, לאחר תיקונו ועדכונו, אנו גאים להציג אותו.

לקבלת הניוזלטר הרשמו באמצעות טופס ההרשמה הבא

http://www.newfamily.org.il/contact.asp




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב