דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמוד שדרה אופטימאלי שווה לבריאות אופטימאלית 

מאת    [ 16/06/2010 ]

מילים במאמר: 915   [ נצפה 4886 פעמים ]

איך גופכם עובד

רוב האנשים מאמינים שמזון טוב, הרבה נוזלים, התעמלות, שינה טובה ואוויר יובילו אותנו לבריאות מקסימאלית. טעות! הדברים האלה הם חלק חיוני לחיים בריאים – אבל כל פעולה בגופכם היא תחת  בקרה טוטאלית של מערכת העצבים, החייבת לפעול ב- 100% כדי שתהיה לכם בריאות אופטימאלית.   מערכת העצבים מכילה את ההודעות של המוח. חשבו על זה. מוחכם אינו מתוכנת לגרום לכם מחלות – לעולם. כל מוח אנושי ומערכת העצבים הם 100% מתוכנתים לבריאות אופטימאלית ולהרגשה טובה והם ימשיכו זאת כל הזמן אלא אם תגרם הפרעה באיזה שהוא מקום במערכת. מוחכם אוגר אלפי שנים של קודים גנטיים מעל ומעבר להבנתנו המדעית את גוף האדם. זרימה עצבית ללא הפרעות היא המפתח לבריאות אופטימאלית. מוחכם יוצר כל הזמן קודים חיוניים המתורגמים בצורה גאונית לפעימות חשמליות ומטרתם לבצע פעולה חשובה במקום ספציפי בתוך גופכם. מיליוני ההודעות האלה המשודרים ממוחכם נשלחים כל שנייה בחייכם לתאים בגופכם ובאותה חשיבות, מהתאים בגופכם, חזרה למוח.  כל מה שמפריע לזרימה נכונה של הפעימות החשמליות דרך מערכת העצבים שלכם אמור להפעיל אזעקות בתדרים גבוהים בגופכם. אבל לא כך קורה – אלא עד שנזק משמעותי כבר הצטבר. גוף בלתי מאוזן בדרך כלל נשאר כך. קחו דקה (או יותר טוב קחו את כל החיים) כדי להעריך את גופכם ואת כוח החיים בתוכו המווסת את כל פעולותיו. רופא כירופרקטור יבדוק את היציבה שלכם ויחפש סימנים אחרים לאי-יציבות של עמוד השדרה. טיפול כירופרקטי קבוע יאפשר להחזיר לגופכם את היציבות ולהשיג בריאות אופטימאלית. יציבה טובה ... כל חייכם אמרו לכם "לעמוד ישר... ולשים לב ליציבה".  אנו מקווים שאכן קיימתם את העצה הזאת. אתם תראו יותר טוב ותהיו אנרגטיים יותר אם תעשו זאת. האמת היא שהיציבה חשובה יותר מאשר אנשים חושבים. היציבה מראה את מיקומם של רצועות, שרירים, עצמות עמוד השדרה ומה מצבם. יציבה היא החלון לעמוד השדרה. אם היציבה בלתי מאוזנת אז עמוד השדרה בלתי מאוזן ואז נוצר לחץ לא בריא על מערכת העצבים. פעילות שקטה כגון שינה, עמידה או הליכה לא טבעית; או טראומות  כמו לחץ נפשי, תאונות עבודה או דרכים או כל תאונה אחרת ואפילו תהליך הלידה יכולים לגרום לעמוד שדרה לא יציב. עמוד השדרה שלכם הוא הגורם החשוב ביותר המשפיע על היציבה. כדי שעמוד השדרה שלנו יהיה יציב בצורה הטובה ביותר (ובריא), הוא צריך להיות במצב הטוב ביותר.
 שווה בריאות טובה... יציבה אופטימאלית היא המפתח החיוני להשיג בריאות אופטימאלית לכל בני משפחתכם. גילוי מוקדם של סובלוקסציות וסילוקם יביא למערכת עצבית בריאה במשך כל חייכם.
מהצד האחורי – עמוד השדרה שלכם צריך להיות ישר, וכל אחת מ-24 עצמות העמוד השדרה צריכים להיות מסודרות אחת על גבי השנייה. כאשר אנו מסתכלים על עמוד השדרה מהצד אנו צריכים לראות שלוש קשתות, כאשר כל קשת צריכה להיות 60 מעלות. אנו מבחינים בטבע, בהנדסה, בפיסיקה וגיאומטריה שקשת בעלת 60 מעלות מעניקה הגנה חזקה ביותר נגד כוחות ההרס של הגרביטציה והתנועה. מה זה סובלוקסציה? כאשר חוליה זזה ממקומה בעמוד השדרה היא יכולה לגרום לחץ לעצבים שעוברים בה ולחסום את הזרימה העצבית שכה חיונית בתוך גופנו. מצב זה נקרא סובלוקסציה.  בין עצמות עמוד השדרה, הנקראות חוליות, נמצאים עצבים שמעבירים מסרים מהמוח לכל האברים, רקמות ותאים בגופנו. כאשר סובלוקסציה נמצאת בחוליות, המעבר העצבי חסום ואנרגית החיים שזורמת בתוך המערכת העצבית יכולה להיחנק לגמרי. עמוד שדרה לא מאוזן יגרום לחלקים אחרים בעמוד השדרה לעבוד יותר קשה כדי לפצות את האזור הלא מאוזן. זה מפריע למערכת הריפוי המוטבעת בגופנו ומחלישה את עמידות גופנו למחלות. רק 10% מכל המערכת העצבית מעבירה כאב. 90% מהעצבים יכולים להיות תחת לחץ משמעותי בלי הופעת סימנים, כאבים או סימפטומים. לסובלוקסציה קוראים גם "הרוצח השקט" בגלל שבדרך כלל אין שום התרעות סימפטומאטיות מוקדמות.  מכיוון שחוט השדרה (שמעביר את השדרים מהמוח) שוכן בתוך עמוד השדרה, ישנה סבירות שחוליות עמוד השדרה יכולות להפריע לכוח הזרימה העצבית. האמת, שזה מה שבאמת קורה. דמיינו לעצמכם את 24 החוליות הנעות שמהוות את עמוד השדרה (כולל הגולגולת, עצם העצה, והאגן) שנלחצים כל הזמן עקב כוח המשיכה של כדור הארץ.
הוסף לזה לחצים מכל מיני מצבים מתמשכים של ישיבה והליכה. המשכו יותר רחוק וחישבו על המאמצים בהליכה, התעמלות או תאונות קלות ומשמעותיות. עכשיו בואו נחבר כל זאת עם מתחים אישיים, מקצועיים ונפשיים. אם כל זה לא מספיק, זה ידוע שרעלים כימיקלים ממזון, כדורים ואקולוגיה סביבתית גורמים ללחץ שמשפיע על עמוד השדרה שלכם. זה מפליא שתדרים בריאים וחיוניים מהמוח מגיעים בכלל לגוף! אם מצב זה לא מתוקן האברים שלנו והבלוטות לא יכולים לעבוד נכון וזה יכול ליצור כימיה גופנית לא
נורמאלית, מחלות ולהאיץ את הידרדרות גופנו.
        
בריאות אופטימאלית בשבילך, משפחתך וחבריך המטרה שלנו היא לחנך ולטפל בכמה שיותר משפחות שרק ניתן ולהביאם לבריאות אופטימאלית דרך הטיפול הכירופרקטי. כיום הכירופרקטיקה היא הבחירה הראשונה כדי לשקם ולתחזק בריאות אופטימאלית. הכירופרקטיקה היא הדרך הטובה ביותר להבריא ולהישאר בריאים.   הכירופרקטיקה מתאימה לכל הגילים ולכל תקופה בחיינו. סובלוקסציות יכולות להתחיל בלידה ולהמשיך במשך כל החיים. הפרעות לזרימה עצבית נכונה ע"י סובלוקסציות יכולות להשפיע על הבריאות הכללית. תא מטבולי בריא, פעילות האברים ופוקוס מנטאלי, כולם יכולים להינזק כשהזרימה העצבית נחלשת. תיקון הסובלוקסציות משפר מאד את יכולת גופנו להשיג בריאות אופטימאלית. זה דבר שגרתי לראות משפחות שלמות הבוחרות בטיפול כירופרקטי בגלל שאף אחד לא צעיר מדי או זקן מדי כדי להשיג מערכת עצבית בריאה לכל החיים. הכירופרקטיקה היא בטיחותית, עדינה ויעילה. הכירופרקטיקה היום היא הרפואה הגדולה בעולם שלא משתמשת בתרופות וכימיקלים, המשרתת יותר מ- 2,000,000 איש כל יום. הכירופרקטורים הם בעלי המקצוע היחידים ברפואה הנתבעים הכי פחות ע"י חברות הביטוח על רשלנות רפואית. אנשים שמתמידים בטיפול כירופרקטי הם האנשים הבריאים ביותר בעולם, המתאשפזים פחות, משתמשים פחות בתרופות ומבקרים פחות אצל רופאים.   אם יש לכם שאלות לגבי כירופרקטיקה או אתם רוצים להתייעץ אודות אדם שיקר לכם אנא קבעו תור להתייעצות עם הרופא הכירופרקט.   שאלו איך אתם יכולים להגיע לבריאות אופטימאלית וגם האנשים שאתם אוהבים.   נשמח לראות אתכם בקרוב במרפאתנו. 

ד"ר תלחמי, בעל תואר ד"ר לכירופרקטיקה מ- West Life Chiropractic College בקליפורניה.
התמחותו הממוקדת של ד"ר תלחמי לאורך כ- 15 שנה בבריאות עמוד השדרה, ביציבה ובמערכת העצבים, לצד חזונו העצמתי לשינוי מודעות המטופל לחייו ולבריאותו, מביאים את מרכז הכירופרקטיקה לבריאות מושלמת מיסודו, למרכז הכירופרקטיקה המתקדם ביותר במזרח התיכון.
http://www.spinalcare.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב