דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית לאמהות 

מאת    [ 11/06/2010 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 3715 פעמים ]

אמהות רבות אינן יכולות לעבוד בצורה סדירה מכיוון שמישהו צריך לטפל בילדים או בתינוק הטרי. לכן, קיים פתרון שנקרא עבודה מהבית. ברשת האינטרנט מגוון דרכים להרוויח כסף באינטרנט - דבר שיכול להוות עבודה מהבית לאמהות. התשלום עבור עבודה באינטרנט מגיע ישירות לחשבון הבנק או באמצעות שקים. יחד עם זאת, לרוב יש צורך בפתיחת תיק עוסק במשרדי מע"מ, מס הכנסה והמוסד לביטוח לאומי. אם ההכנסה הצפויה נמוכה מ-70 אלף ש"ח בשנה, ניתן לפתוח עוסק פטור ממע"מ. וכן, לדאוג לפטור מניכויים למס הכנסה.

עבודה מהבית לאמהות בתחום הכתיבה
עבודה מהבית לאמהות בתחום הכתיבה היא עבודה פופולארית אשר יכולה להתאים לאמהות רבות. בעלי אתרים וחברות משתמשות בשירותים פרטיים של אנשים העובדים מהבית על מנת להוסיף תוכן לאתר האינטרנט. רשת האינטרנט מתבססת על תוכן כתוב ולכן יש ביקוש לכתיבה בכל רמה וכמעט בכל נושא. כמו כן, יש ביקוש רב לתוכן מותאם לקידום במנועי חיפוש. זאת מצד חברות קידום אתרים ובעלי אתרים. המאמר יכול לסייע בקידום במנועי חיפוש אם לשלב מילות מפתח רצויות בכמות הנכונה על גבי המאמר. לכן, לא קשה במיוחד למצוא עבודה מהבית לאמהות בתחום הכתיבה.

עבודה מהבית לאמהות בתחום התרגום
תרגום אתרי אינטרנט, מסמכים ועבודות אקדמיות - יכול להביא לאחלה של עבודה מהבית לאמהות. הן אם יש לכן ידע בעברית, באנגלית או ברוסית, ניתן לספק שירותי תרגום. בעלי אתרים רבים מוצאים תוכן איכותי בשפה זרה ומעוניינים שהוא יופיע על גבי אתר האינטרנט הפרטי. בנוסף, עסקים רבים מעוניינים שהאתר התדמיתי יהיה נגיש גם בשפה הזרה. לכן, עבודה מהבית לאמהות ניתנת גם ע"י מתן שירותי תרגום ברשת.

עבודה מהבית לאמהות בתחום ההקלדה
חברות מסחריות ועסקים רבים מעוניינים לשמור את המידע הנמצא על גבי הניירת במחשב או השרתים הפרטיים. הדבר כמובן יוצר הזדמנות מצוינת של עבודה מהבית. בעידן המודרני, נוח יותר כאשר המידע נמצא על גבי המחשב או הרשת. ניתן לעשות בו לא רק שימוש פנימי, אלה להציג את המידע והנתונים הרלוונטיים עבור הגולשים ברשת האינטרנט. לדוגמא, חברת יבוא ושיווק מכונות דפוס, תשמח להציג את המפרטים הענקיים על גבי הניירת שהיא מקבלת מהחברות המובילות באירופה, ברשת האינטרנט עבור קהל הגולשים שנכנסים לאתר על מנת להתעניין במכונות הדפוס שהיא תוכל להביא עבורם מחו"ל. עבודה מהבית לאמהות בתחום הקלדה ניתנת בקלות רבה.

עבודה מהבית לאמהות בתחום הטלמרקטינג
לא רק באמצעות רשת האינטרנט, אלה שניתן למצוא עבודה מהבית לאמהות אותה אפשר לבצע באמצעות הטלפון הביתי. חברות רבות מחזיקות במאגרים טלפוניים. לאותם אנשים ניתן לפנות מטעם העסק ולהציע שירותים מסוימים. או לחלופין, פנייה ללקוחות קיימים על מנת להציע שדרוג. השימוש בטלמרקטינג במסגרת עבודה מהבית הכרחי ואפשרי גם על מנת ליצור קשר עם הלקוחות ולשאול לשלומם והאם הם מרוצים מהמוצר שרכשו. הדבר משדר כי אכפת לחברה מהלקוח והוא יחזור קרוב לוואי לרכוש באותו מקום. עבודה מהבית מסוג זה מומלצת לאמהות בעלות קול משכנע ונעים, דבר הטמון בתוך נשים רבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב