דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארכיון דיגיטלי ואחריות סביבתית 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2227 פעמים ]

בתי עסק הם הצרכנים העיקריים של נייר בסקאלה העולמית - משמע - הם הצרכנים העיקריים של עצים. החשיבות של עצים לאספקת החמצן העולמית היא ברורה ובלי עצים אנו נתקלים בבעיה אקולוגית קשה אליה החברה המערבית צועדת בצעדי ענק. הדרך לפתור את הבעיה תוך כדי ייעול האחסון וההפצה של מסמכים שונים היא על ידי יצירת ארכיון דיגיטלי.

בעולם המודרני הכל אפשר לעשות ברשת - לא רק פעולות לא רשמיות כמו גלישה בשביל הכיף או חברות ברשתות חברתיות אלא גם תשלום חשבונות, קניות און ליין, קבלת מסמכים רשמיים. כמו כן, הרוב המוחלט של התכתבויות עסקיות ואישיות גם הן לחלוטין דיגיטליות - גם מי ששולח מכתבים מציע אופציה של קבלת אותה אינפורמציה דרך מחשב. מדובר לא רק בנוחות המובנת במסמכים דיגיטלים אותם ניתן לערוך, להעביר ובמידת הצורך גם להדפיס אלא גם באחריות סביבתית.

מה זה ארכיון דיגיטלי?

בדיוק כפי שקיימים ארכיונים של מסמכים בבתי עסק ובהם מידע החשוב לשימור כך גם ארכיון דיגיטלי מקיף ומכיל את כל המידע ההכרחי לעסק בכל רגע נתון. בעסקים ניתן ליצור ארכיון דיגיטלי מפורט עם תיקיות ותאריכים אשר תהיה אליו גישה לכל העובדים, וגישה של אדמיניסטראטורים במידת הצורך בעזרת סיסמאות. הארכיון יכול להכיל את כל המסמכים הקיימים און ליין או בזיכרונות המחשב כמו גם את כל המסמכים הכתובים הקיימים על נייר, זאת בעזרת סריקת מסמכים.

מה היתרונות והחסרונות של ארכיון דיגיטלי?

היתרונות ברורים, ראשית המעבר הוא צעד חשוב בהפיכת העסק לירוק - ארכיונים דיגיטליים יוצרים רווח משמעותי לסביבה. לא מדובר רק בטרנד חיובי לתדמית העסק אלא גם התרומה חשובה לסביבה בה אנו חיים. בנוסף,ישנו רווח משמעותי לעסק - הדפסה ונייר עולים כסף כך גם שליחה פיזית של מסמכים. כאשר כל המסמכים החשובים בחברה נמצאים בארכיון דיגיטלי ניתן לערוך ולשלוח אותם בקלות ממקום למקום. כמו כן מתאפשרת גישה אליהם מכל מקום במידת הצורך והתאמה לצרכי החברה. החיסרון הוא אחד - הזמן אותו אתם תוציאו לטובת סריקת מסמכים אולם ההשקעה לטווח ארוך היא נכונה.

איך יוצרים ארכיון דיגיטלי?

הדרך היעילה ביותר ליצור ארכיון היא תוך התייעצות עם מומחים לתחום - עבודה אשר יכולה להראות קשה ומסובכת יכולה להפוך פשוטה וחסכונית בזמן במידה ועושים אותה נכון. A.D.M.S Solutions  מומחים בתחום הארכיונים הדיגיטליים מלווים מזה שנים חברות במעבר מארכיון פיזי לדיגיטלי. החברה מבטיחה ללקוחותיה לא רק מעבר נוח אלא גם אבטחת מידע של המסמכים ואסמכתא חוקית עליהם.   

 

A.D.M.S Solutions Ltd מתמחה במתן פתרונות סריקה לארכיון הדיגיטלי המתקדם כולל סריקת מסמכים, סריקת תמונות, סריקת מפות ועוד.


 


שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב