דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להתמודד עם אסתמה? 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2015 פעמים ]

אסתמה היא מחלה של כלי הנשימה, בדרך כלל מדובר על מחלה דלקתית אשר פוגעת באיכות החיים ועלולה להיות קטלנית.  היא באה לידי ביטוי בהתקפים של קוצר נשימה, ליחה דלקתית, שיעולים חזקים ולחץ בחזה. במרבית המקרים , אסתמה זו היא מחלה אשר תוקפת את האדם כבר בגילאים מוקדמים ביותר של החיים , ויתרה מכך, בדרך כלל מדובר על מחלה מולדת שמקורה הוא תורשתי. יחד עם זאת, אנשים רבים סובלים מהתקפי אסתמה לראשונה, דווקא בגילאים מאוחרים יותר, כאשר במקרה זה, המצב עלול להיות מסוכן ביותר , וזאת משום שאדם אשר חווה התקף אסתמה לראשונה בבגרותו, אינו ערוך להתקף מסוג זה, אינו יודע איך להתמודד וכיצד להגיב ובמקרים כאלה, התוצאות עלולות להיות הרות גורל, בייחוד לאור הלחץ אשר מלווה עם התקף שכזה.

כיצד להתמודד עם אסתמה

למרות שמדובר על מחלה די קשה , וזאת משום שמחלת אסתמה היא מחלה של מערכת הנשימה והריאות והיא באה לידי ביטוי בהתקפים של לחץ בחזה, קוצר נשימה ולמעשה חוסר יכולת לקבל חמצן, הרי שמודעות למחלה וטיפול נכון בה, בהחלט יכולים להקטין באופן משמעותי את תדירות הופעת ההתקפים ולהעלות את איכות החיים באופן משמעותי.

על מנת להתמודד עם אסתמה יש להקפיד על שמירת  אורח חיים אשר מקטין את הסבירות להופעת ההתקפים, כאשר בין היתר, חולי אסתמה צריכים להימנע מעישון סיגריות או נוכחות בקרב מעשנים, וזאת משום שעשן סיגריות מהווה את אחד הטריגרים הבולטים ביותר להופעה של התקפי אתסמה. כמו כן, אבק, פרוות של חתולים או כלבים, ותרופות מסויימות המבוססות על סטרואידים , כל אלה מהווים, גם הם, קטליזטורים להופעה של התקפי אסתמה, על כן, גם מגורמים אלה חשוב להמנע.

אנו בקלינקת יחזק- אל מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות טיפול אלטרנטיביות לצורך סיוע בבעיית אסתמה, כך שבעזרת הרפואה הסינית , לצד דיקור ורפואה סינית, תוכלו לשפר את איכות ורמת החיים שלכם ולצמצם באופן משמעותי את התקפי האסתמה אשר עלולים להפריע באופן ניכר לאורח החיים הסדיר ואף להיות קטלניים.

איציק זילברשמידט - רפואה משלימה וגמילה מעישון. עוסק בתחום משנת 1996 לאחר לימודים של 4 שנים במכללה לרפואה משלימה בת"א - התמחות רפואה סינית עם השתלמויות רבות. המרפאה עוסקת בין השאר בטיפול בכאבי צוואר ובכאבי גב, ויטיליגו, CVA, טחורים, פריצת דיסק ואסתמה. למרפאה שני סניפים, בראשון לציון ובבאר שבע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב