דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה מהבית 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2930 פעמים ]

בין אם אתה גבר אשר מחפש עבודה מהבית ובין אם את אישה אשר מחפשת עבודה מבית - יש מקום לכולם. בגלל מגוון יתרונות הטמונים בעבודה מהבית כגון: נוחות, חיסכון בדלק ונסיעות, קירבה למשפחה והאפשרות לעשות את העבודה מתי ואיפה שרק רוצים ללא תחרות בין עובדים וללא בוס שיושב על הראש - גולשים רבים באינטרנט מחפשים עבודה מהבית. חיפוש עבודה מהבית לעיתים קרובות לא מביא תוצאות - אלה אם כן לבצע חיפוש עבודה מבית בצורה נכונה. כעת נציג לכם מספר אפשרויות ודרכים כיצד ניתן לבצע חיפוש עבודה מהבית בצורה יעילה.

חיפוש עבודה מהבית בלוחות מודעות
לוחות מודעות מציגות מגוון משרות עבודה מהבית. בתום בדיקה שעשינו, לוחות המודעות הגדולים מציעים מאות משרות והקטנים עשרות משרות עבודה מהבית. אצל חלקם ניתן למצוא קטגוריה ייעודית של דרושים עבודה מהבית. סך הכול, בלוחות המודעות ברשת האינטרנט ניתן למצוא אלפי משרות עבודה מהבית במגוון תחומים. החל מכתבה, הגהה, תרגום, הקלדה ועריכה - דרך שיווק, מכירות, יחצ"נות וטלמרקטינג - ועד לניהול תיקי לקוחות, הנהלת חשבונות ותיאום פגישות בין אנשים. חיפוש עבודה מהבית באמצעות לוחות דרושים - אפשרות מצוינת עבור רבים.

חיפוש עבודה מהבית בלוחות פרילנסרים
בשנים האחרונות ברשת האינטרנט הוקמו פלטפורמות המיועדות לפרילנסרים - אנשים שמציעים שירותים למגוון לקוחות ולא דווקא לעבוד מהבית אצל חברה אחת. בין האתרים המפורסמים בתחום ניתן למצוא את Xplace, BizReef, Freelancerim ועוד. באמצעות האתרים הללו, אם אתה או את מחפשת עבודה מהבית, ניתן לא רק לפרסם את השירותים שלכן, אלה גם להציע עבודות לאנשים שמחפשים אחר פרילנסרים ומפרסמים עבודות על מנת לקבל הצעות ממגוון פרילנסרים לצורך השוואת מחירים. ניתן לבצע תשלומים בטוחים דרך מערכת הפלטפורמה וכן לקבל חוות דעת על ביצוע העבודות. היתרון הוא כי האתרים שצוינו פונים לא רק לקהל בארץ, אלה גם לקהל בחו"ל. דבר שמאפשר לכם לעבוד מול לקוחות בחו"ל ללא בעיה.

במיוחד אם אתם מתעסקים בכתיבה, עיצוב, תכנות, פיתוח, טכנולוגיה, תרגום, שיווק ומכירות או צילום - פלטפורמות הפרילנסרים יכולות לעזור לכם בביצוע מועיל של חיפוש עבודה מהבית. יחד עם זאת, כאשר הינכם מציעים שירותי פרילנסר, אתם חייבים להחזיק בעסק - אותו ניתן לפתוח ללא בעיה במשרדי מע"מ ומס הכנסה. אפילו עוסק פטור ממע"מ אם הרווח קטן מ-70 אלף ש"ח בשנה וכן פטור מניכויים במס הכנסה. המטרה שלכם מרגע זה היא לצבור תיק עבודות מרשים על מנת להקל על חיפוש עבודה מהבית, כלומר חיפוש לקוחות פוטנציאליים באופן קבוע.

חיפוש עבודה מהבית בקהילות פורומים
קהילות פורומים עוד פתרון מצוין של חיפוש עבודה מהבית. היום, ניתן למצוא קהילות פורומים במגוון נושאים. לדוגמא, אם יש לכם יכולת של שיווק ופרסום, ניתן לחפש פורומים בנושא שיווק, פרסום, מיתוג ועסקים - על מנת לפרסם את השירות שלכם, בהנחה שהפורום מאפשר לעשות זאת. או לחלופין, לבצע חיפוש עבודה מהבית ע"י אפשרות החיפוש הנמצאת בכל פורומים - ייתכן כי אנשים כבר פתחו אשכולות דרושים בנושא שלכם. מציאת עבודה מהבית לפעמים לא כזה קשה, אלה שצריך להכיר קצת כיצד לבצע חיפוש עבודה מהבית. אם אתה או את מחפשת עבודה מהבית - שיהיה רק בהצלחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב