דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משמעות הדיאטה בשימור רמת הטסטוסטרון והתפקוד המיני 

מאת    [ 29/05/2010 ]

מילים במאמר: 287   [ נצפה 2804 פעמים ]

סקסולוגים טוענים שאטרקטיביות גברית תלויה במידה רבה ברמת הטסטוסטרון בדם.

מדענים ברזילאים קבעו כי לדיאטה קיימת משמעות חשובה ביותר במטבוליזם של טסטוסטרון ובשימור התפקוד המיני. במחקר שנערך בקרב עכברי מעבדה אשר נמצאו בדיאטה דלת קלוריות, פחת משקל איברי מין, פחתה רמת הטסטוסטרון בדם וכמו כן, פחתה כמות הזרע והתוקפנות מינית. יש לציין כי באותה העת נערך מחקר נוסף הכלל דיאטה דלת פרוטאינים, אך אפקט ניסוי זה היה שונה וקיצוני הרבה פחות בתוצאותיו.

טסטוסטרון - ההורמון הגברי החשוב ביותר, גורם לשימור מסת השרירים והכוח, לחלוקה רציונאלית של רקמות השומן ולשימור מסת העצמות. עלייה ברמת טסטוסטרון מעלה את ביטחון העצמי, את התוקפנות ואת הדחף המיני. התפקוד המיני - גודל האשכים, כמות הזרע, צפיפות קולטני הטסטוסטרון והדחף מיני - תלויים גם הם ברמת טסטוסטרון בדם. רמה סבירה של הורמון זה קובעת את תוצאות עיצוב הגוף ותוצאות השקעת מאמצים בסוגי ספורט אחרים, במיוחד במידה ולא נעשה שימוש בתכשירי טסטוסטרון.

המחקר אימת פעם נוספת את חשיבות הדיאטה בעלת כמות קלוריות סבירה בקרב אנשים העוסקים בספורט. מחסור בקלוריות מפחית את רמת הטסטוסטרון ולעיתים הופך בניית מסת שרירים באמצעות אימונים עם משקולות לבלתי אפשרית.

בין הגילאים 40-55, רמת טסטוסטרון בגוף מתחילה לפחות וקיים הצורך לבדוק את רמת ההורמונים בדם. לעיתים די ב"תדלוק" קטן של טסטוסטרון וההצלחה הגברית משתפרת ברמה ניכרת. כיום קיימת שיטה נוחה ופשוטה המשקמת את רמת הטסטוסטרון.

בנוסף לכך, לגברים החשים הרעה באיכות חיי המין שלהם מומלץ לעבור בדיקה מעמיקה יותר של הבריאות ה"גברית". למשל, בדיקה פשוטה בדופלר האולטרה-סאונד תראה אם הבעיה קשורה לירידה בעבירות כלי הדם. כיום קיימות טבליות רבות שאכן יכולות לשפר את התוצאה באופן ניכר, אך מדובר בתוצאה חד-פעמית, אשר לא תעלים את הבעיה ובטח שלא תרפא אותה. חשוב לציין שישנן טבליות אשר עלולות להוות סכנה ממשית, לכן, טרם נטילת הטבליות יש להתייעץ עם סקסולוג מנוסה.

http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/4.html

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית. סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב