דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין משובצות יהלומים 

מאת    [ 26/05/2010 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 2861 פעמים ]

טבעות אירוסין לא חייבות להיות משובצות יהלומים , הסיבה שכולם רצים לקנות טבעת יהלום היא כיוון שזוהי המסורת.

ושיהלומים הם חבריה הכי טובים של האישה....

לכן בעת רכישת יהלום לטובת טבעת אירוסין

כדאי כי תפגין מקצועיות על מנת למצוא את הטבעת הנכונה במחיר המתאים לך.

דבר ראשון שעליך לבדוק היא רמת הבהירות , כאשר היא נמדדת על פי מספר סימני הרבב שביהלומים, מרביתם – אינם מושלמים וככל שישנם יותר סימני רבב, איכות היהלומים של טבעות האירוסין יורדת.

יהלומים אינם מושלמים, כל יהלום הינו בעל פגמים, אשר לא ניתן לראותם בקלות. ערך היהלום משתנה בהתאם לכמות הפגמים המצויים בו, וככל שליהלום פגמים רבים יותר כך הוא נראה עמום וערפילי יותר. הפגמים ביהלומים מדורגים על ידי אותיות לועזיות המסמלות את בהירות היהלום.

האותיות

IF- מסמלות יהלומים ללא פגמים, נדירים במיוחד ויקרים ביותר. האותיות VVS1/2- מסמלות יהלומים עם פגמים מועטים אשר ניתן לראות דרך זכוכית מגדלת מיוחדת. האותיות VS1/2- מסמלות יהלומים עם פגמים שמומחה יוכל לזהותם בעין רגילה, S-I1/2- מסמלות יהלומים עם פגמים מעטים. האחרונים וההכי פחות איכותיים הינם הינם היהלומים בעלי דירוג I1,I2,I3- יהלומים עם פגמים רבים. מרבית חנויות היהלומים המכובדות לא יחזיקו ביהלומים מסוג זה במלאי.

הדבר השני אותו עליך לבחור ולבחון הינו צבע היהלום. כאשר מדברים על צבע היהלום מדובר על הרמה של עכירות היהלום, והרמה בה קרן האור החודרת דרך היהלום פורצת חזרה החוצה. צבע היהלום נקבע לפי מדרג של אותיות לועזיות, כאשר האות

D מסמלת את היהלום היקר ביותר, נטול צבע לחלוטין והכי מלא ברק, נתונים אשר יורדים בהדרגה עד לאות Z-המסמלת יהלום מלא צבע, אשר כמעט לא חודרות דרכו קרני האור.

הדבר השלישי שעליך לבחור הינו אופן חיתוך היהלום. החיתוך הוא למעשה חשיפה של פאות היהלום ויצירת צורה ייחודית לו. מבין החיתוכים הנפוצים ניתן למצוא את חיתוך ברקת, זהו חיתוך אשר נעשה ביהלומים האיכותיים ביותר, החיתוך נעשה על ידי יצירה של צלעות משולשות אשר חושפות את בהירות היהלום. חיתוך פופולארי נוסף הינו חיתוך פרינסס, נסיכה, אשר יוצר צורה מרובעת בעלת פינות מחודדות. חיתוך זה ניתן לבצע גם ביהלומים מאיכויות נמוכות יותר והוא פופולארי ביותר בשיבוץ של טבעות אירוסין.

חיתוך רדיאנט של היהלום הוא חיתוך על ידי קיצוץ הפינות של היהלום ויצירה של צורה משולשת. גם צורת חיתוך זו פופולארית ביותר ב טבעות אירוסין, במיוחד בטבעות המשובצות ביותר מיהלום אחד. חיתוך נוסף הוא חיתוך המרקיז, צורת חיתוך זו ממקסמת את משקל היהלום, החיתוך יוצר מעין צורה של אליפסה עם קצוות מחודדים. יהלום בחיתוך מרקיז, יקר פחות מיהלומים עגולים, ולכן מתאים ביותר לזוגות אשר מעוניינים בטבעת אירוסין משובצת יהלום, אך מעוניינים להקטין את ההוצאה הכספית.. אנו בשפר יהלומים נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם לבחור יהלום איכותי במחירים ללא תחרות.

 

לכל אחד מפרמטרים אלו דרגות המוגדרות באופן מקצועי, וע"י שקלולן הסופי נקבע מחיר היהלום. עליכם להחליט מבעוד מועד אילו פרמטרים חשובים לכם יותר, וכמה אתם מוכנים לשלם... כך תדעו באיזה יהלום לבחור. מכיוון שבעינכם הבלתי מקצועיות אינכם יכולים לבדוק את נכונות דברי המוכר, בקשו ממנו תעודה. חנויות טבעות יהלומים יכולות להציג בפני הלקוח תעודה עבור כל יהלום, תעודה של איגוד ה-

GIA או ארגון אחר, כך שאתם יכולים לוודא בקלות שלא נפלתם בפח.



טבעות יהלומים ועוד כמה טיפים

זכרו כי טבעות יהלומים, בפרט אם הן טבעות אירוסין, הן לא יורדות מהאצבע. חוסו על מי שעתידה לענות אותן וודאו כי היא נוחה. היהלום לא יבלוט מידי, ובית היהלום לא יהיה בעל קודקודים משוננים. אם החלטתם לצפות גם את הטבעת עצמה ביהלומים, ודאו כי הם שקועים היטב בתור הזהב והם לא עתידים ליצור גירויים בעור האצבע. טבעות יהלומים הם לא משהו של כל יום. תשקיעו קצת ביהלום שאתם קונים, שווה לכם.

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב