דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ואן דייק, ואן דייק, דייקן אתה לא 

מאת    [ 17/05/2010 ]

מילים במאמר: 660   [ נצפה 4485 פעמים ]

חצות. ליל חמישי. על הבר ב"שילה" בן יהודה. אוירה 10. קהל 10. הכל טוב. אפילו נמצאה בנס חניה!

אבל זה רק הפתיח. האירוע בהא' הידיעה עוד מחכה לנו והלילה צעיר.

"נלך?" שאלה אורית. "עוד מוקדם, לא?" הביטה רינת בשעון. 

"חצות זה מוקדם?" פיהקתי. "הוא לא עולה לפני שתים" אמרה רינת "זה ואן דייק מ-ו-ת-ק".

 

או.קי. השלמתי מראש כבר לפני יומיים שזה הולך להיות ערב ארוך. מאוד ארוך. התכוננתי ואני מוכן. להכל, כך נדמה לי. ברבע לאחת ביקשנו חשבון ויצאנו ל"אומן 17". כשהגענו למעגל האבטחה הראשון ראינו שלא פספסנו עדיין כלום. תנועה זורמת בעצלתיים פנימה. חלק עדיין מתדלקים בחוץ, כוסיות פלסטיק על גג הרכב, וודקה ורד בול מהפיצוציה. הכל רגוע.

 

נכנסנו למועדון. אין סלקציה. הכל נמכר מראש (כרטיס 120 ש"ח, ואן דייק או לא?). תפסנו מיקום על המרפסת הקטנה ליד עמדת הדי ג'יי העמוסה שטחנה כבר מוזיקת טראנס מתכתית, קיצבית ולא כבדה. מיד בלטה עובדה אחת בשטח: 80% לפחות גברים! ערב צייד אמיתי. הלכתי להזמין שתיה, ויסקי סאוור. הברמנית משום מה הריחה את בקבוק הסאוור ועיקמה את האף (הלימון החמיץ או מה? מאיזה שנה הסאוור הזה?). 3 כוסות 131 ש"ח בלי טיפ. זה היה באמת משקה נורא.     

 

יאללה נו כבר איפוא אתה ואן דייק. כבר שתים ואין סימן לגדול מכולם. אבל אף אחד כאן לא ממהר. בטח רק אני לוקח על הבוקר את הילדים לבית הספר, לא נורא אני אומר לעצמי נשים שעון מעורר, אם בכלל יהיה צורך. דווקא הדיג'ייז המחממים מרביצים מוזיקה אחלה, אפילו לא מונוטונית מדי, אפילו המאבטח השמן לידי רוקד בלי להרגיש בכלל.

שתים ועשרים – מתחיל לקרות משהו. יש התרגשות. מחברים חוטים חדשים בלאפ טופ, כולם מצטופפים ומתקדמים בלחץ. מישהו נצמד אלי מאחור, לא זה מישהי, דוחפת אותי בכוח, יה איזה רולה, עם עיניים בולטות, לדעתי עוסקת בהפלקות. מיד העברתי את הארנק, המפתחות, הפלאפון הכל לכיסים מקדימה, נראה לא טוב התפיחה הזו אבל אין ברירה. לזוז אני לא זז. יש כאן אלמנט חינוכי של שמירת מיקום.

 

והנה הוא עולה. ואן דייק בכבודו. כשהוא עולה, גם הדציבלים עולים בטירוף, המקום רועד מהבאסים, הרמקולים צועקים הצילו. כאילו לפני כן היה כאן שקט...

"ראית את ההולנדי הזה?" צורח לי מישהו באוזן.

"הוא גרמני", אני אומר לו, מנסה לא לנשום את הזיעה שלו.

"רומני?"

"לא. גרמני"

"עם שם כזה? לא יכול להיות. גם יש לו עיניים טובות. לא יכול להיות".

 

יש לו לואן דייק שעון גדול ומרשים על היד (מה שלא הפריע לו לא לדייק) ואנרגיות חזקות. הקטעים שהוא מריץ מתוזמנים היטב וכשהמוזיקה מגיעה לשיא הטראנס, כולם מרימים ידיים למעלה, מביטים לתקרה באדיקות, אתה רואה שם ממש אמונה. מסתבר שאנשים יודעים כל מלה גם כשאין מילים. עושה רושם שכולם מכירים כל תו בבום בום הזה. "איזה קונצרט, ממש מוזיקה קלאסית" רועדת מהתרגשות הרולה מאחורה. אם בטהובן היה שומע את זה, גם פרמדיק מוסמך של מד"א לא היה מחייה אותו. החבר'ה מתחילים להשתגע. אחד הוא בכלל ינשוף. לא בעצם חרגול, הוא מעגל בקשת את זרועותיו ועף בין האנשים. עינטוזון בגופיה בוודאי על איזה ספייס קייק קופץ כבר שעה ללא התעייפות. ארבע ורבע. כאן הכל רק מתחיל, לי נראה שהגיע הזמן ללכת. אני מביט מבט אחרון בואן דייק. לרגע הוא נראה כמו רובוט, אבל כנראה המוזיקה עלתה לי לראש. יצאנו. בחוץ אנשים סהרורים, מותשים, כאילו אחרי קרב. אחד מקנח ביד את האף. "חומר טוב?" שואל אותו מישהו. "לא, סתם נזלת" הוא עונה לו.   

עו"ד עפר שחל הינו שותף במשרד שחל את האזרחי משרד עורכי דיןבת"א, משרד אשר נמנה עם הצמרת הבכירה של משרדי עוה"ד בישראל. לעו"ד עפר שחל ותק של כ- 15 שנה במקצוע. הוא ממונה מעת לעת כבורר ע"י לשכת עוה"ד וגופים אחרים וכמפרק או מנהל מיוחד ע"י בתי המשפט. עו"ד שחל חבר בועד המנהל של קרן תל אביב לפיתוח וכן חבר בועדת החוקה של מפלגת העבודה. עו"ד שחל הינו יו"ר חברת אחוזות החוף בע"מ. http://www.sh-ez.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב