דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להצלחה עם הלקוחות 

מאת    [ 17/05/2010 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 2210 פעמים ]

 

אנשי העסקים מודעים היטב לעמל הרב והחשוב שעליהם להשקיע בלקוחות.

ראוי להכיר את הלקוחות היטב,את כתובותיהם,רצונם,שאיפותיהם ולהתאים התוצרים בהתאם.

כמובן ששיווק נכון ואיכותי חשוב ועקרוני,אך השיווק יצליח בעיקר אם אנו מכירים כיאות את הלקוחות.

כך במערכת החינוך-חובה עלינו מנהלים ומורים-לנהוג כמנהיגים המכירים היטב את הלקוחות ופועלים בחינוך נכון ואיכותי מול הילדים מתוך הבנה מעמיקה כי הלקוחות הם ההורים ועליהם לדעת, להכיר ולהוקיר את המערכת החינוכית הבונה-מעצבת ומטפחת את המוצר הנפלא והנהדר – "הילדים".

הלקוחות-ההורים חייבים להיות בדורנו-שותפים אמיתיים במערכת החינוך,עלינו ללמוד דרכי שיווק חכמות ונבונות אל מול הלקוחות האיכותיים הקיימים כיום.

אנשי העסקים ואף אנשי החינוך מבינים היטב כיום – כי חלק מההצלחה נובע כאשר הלקוחות מרוצים ומאושרים מהתוצרים מחד ומאידך מהתהליכים מהדרכים מהכלים שהוטמעו בילדים במהלך החינוך הנכון.

צריך כל מנהיג לבנות חזון יעיל וחכם,לתכנן תהליכים מסודרים,לאפשר תהליכי שינוי מתמידים,לעודד חדשנות תמידית,ולאפשר פיתוח.

ראוי לשלב ולשתף הלקוחות-ההורים ברעיונות היצירתיים בהם ביה"ס פועל הלכה למעשה.

ראוי להבהיר לכולם כי לכל מורה יכולת וכישורים משלו וכך לכל תלמיד.

ייחודיותו של כל אדם,מורה או תלמיד מעוצבת בתכונותיו,מולדתו,עלינו לטפח כישורים אלה ולהעצימם.

ההורים-כלקוחות,חייבים להבין עקרונות חינוכיים אלה ואף ליישם אותם בביתם שלהם.

להלן כמה טיפים להצלחה מיטבית עם ההורים כלקוחות


    • חובה עלינו להכיר את ההורים,תכונותיהם,רצונם ואיכותם.
    • ראוי להכיר את "הקודים התרבותיים-"הערכיים" ו"ההתנגותיים" על-פיהם הם מתנהגים,פועלים וחושבים.
    • חשוב "להתמיד" בכלים נכונים אל מול הלקוחות-ההורים,כדי ליצור אמון,אמונות ומחויבות הדדית.
    • כדאי לשלב את ההורים בחשיבה,בהעלאת יוזמות,ביצירתיות ובכישורים שלהם.
    • נפלא לשלב את ההורים בארועים,בשולחנות עגולים,בהרצאות ובכל עשייה חדשנית.
    • ההורים רב-גווניים-ולכן חשוב ליצור קרקע פורייה ומגוונת של רעיונות ושיווק מוצלח וחכם – שיתאים לכל הלקוחות.
    • שיווק חכם ונבון בונים ומתכננים כיאות, כל מורה חייב להיות חלק משיווק נכון.
    • שיווק נכון ואיכותי – יביא לביה"ס – לקוחות נוספים.
    • היה מה שאתה – הבהר את העשייה שלך האמיתית והנכונה ואל תנסה "למכור" עשייה חינוכית שאינה מוטמעת בבית ספרך.
    • החדר כלים חינוכיים נכונים גם להורים בדרך שיווקית חכמה ויעילה.
    • הבהר להורים-הלקוחות תחומי העשייה החינוכית הנכונה שבבית הספר נוהגים כמו כבוד,יחס,אהבה,עידוד,שיתופיות,שייכות.
    • הבהר ללקוחות – מהם ערכים וכיצד מטמיעים אותם בילדינו.
    • המערכת חייבת להיות אמינה ונכונה לכל אורך הדרך.
    • ראוי לזכור שיש ויש המון הורים חכמים ונבונים ועל כן עלינו "למכור" איכויות ללקוחות.
    • הבהר באסיפות הורים בית ספריות וכיתתיות חשיבות היוזמות,

היצירתיות,תהליכי השינוי והחדשנות ההמתמידה_ כל הזמן.


    • ספר ללקוחות במה בית הספר מתחדש כל שנה.
    • דאג ליצור "דיאלוג" עם קבוצות לקוחות ואף עם בודדים שבהם.
    • ראוי להכיר היטב את ההורים-בנה לעצמך כלי להכרות,הדבר מוסיף כבוד והמון הערכה.
    • השתמש בטכנולוגיות מגוונות ושונות בתהליכי הקשר עם הלקוחות – ההורים.
    • הרבה בסדר וארגון המלווה תמיד ביחס אהבה וכבוד.
    • הומור,חן,חיוך-חייבים להיות כלי מעוגן בעשייתך.
    • דאג לביקור שלך ושל המורים בבית הלקוחות-מוסיף כבוד והערכה.
    • תן "במה" כל הזמן להורים רבים ככל האפשר.
    • הקשר עם הלקוחות ההורים חייב להיות עקבי וכל הזמן.

לא די – בחוברת מהודרת פעמיים בשנה.


    • פיתוח חיי חברה בביה"ס-חייב להיות משולב עם חיי חברה

שבקרב הלקוחות.


    • הורים מלוכדים...יוצרים שיווק עצמי להבאת לקוחות נוספים.
    • עודדו ההורים בבניית חיי חברה של הילדים.
    • ספרו ללקוחות-כיצד הופכים את "הספר" לידידנו הטוב ביותר.
    • ראוי להקצות זמן לשיחה אישית עם כל לקוח כך תלמדו

אותם להקצות זמן לשיחה אישית מדי יום עם כל ילד.


    • ככל שנהפוך כל מורה "למורה לחיים" תהא הערכת הלקוחות

איתנה יותר.

כלתי – לקוחה – אמא, מאוד יצירתית ואכפתית, הבהירה למורה חשיבות הקשר בין המורה – להורים,קשר קבוע ומתמיד מדי שבוע, קשר שיאחד הלקוחות-ההורים עם המורים ועם הילדים,כדי שכולם יאהבו ויעריכו אחד את השני.

נאווה כלתי כותבת מדי שבוע דברי תורה לדף פרשת השבוע המחולק לכל התלמידים, הלקוחה – שלנו שהייתה בצעירותה כלת תנ"ך מפגינה יכולתה האישית כלקוחה – בבית הספר המאפשר להורים להיות שותפים בתהליך החינוכי האיכותי.

הכתיבה נעשית בשיתופו ובשילובו של הנכד, אשר בתום כל דברי תורה על הפרשה – הוא ממליץ על חידה אחת או שתיים הנכתבים אף הם בדף פרשת השבוע.

זו דוגמא קלאסית – של שילוב לקוחות – הורים בתהליך החינוך הנכון והאיכותי.

- תואר ראשון ושני במדעי הטבע-ביולוגיה

- תואר שלישי בחינוך במנהיגות

משרות במשרד החינוך:
- 3 שנים מפקח על מדעי הטבע
- 12 שנים מפקח כולל
- 10 שנים מפקח מחוזי

בכל תחום פיתח מנהלים כמנהיגים, אשר הגיעו להישגים הטובים בארץ באזורם

ב6 שנים האחרונות מרכז את הקורס המכשיר מנהלים בבר אילן, וכמובן מלמד חינוך ומנהיגות באוניברסיטה ובעוד 3 מכללות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב