דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגלות משטחים 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2565 פעמים ]

מהן עגלות משטחים?

עגלות משטחים הן למעשה עגלות שיכולות לסייע בהעברת מטענים כבדים, סחורות, ציוד וכול מטען כבד ממקום למקום בקלות וביעילות. עגלות משטחים יכולות לחסוך לעסק כסף רב ולשפר את התנאים בו בצורה משמעותית.עגלות משטחים הן פתרון מעולה לכל מפעל או חנות בה צריך לשנע מסע רב וכבד.

 

למה צריך עגלות משטחים?

המטרה בכל מפעל או בית עסק היא לקבל תפוקה רבה ככל האפשר ללא בזבוז משאבים, או עם בזבוז משאבים קטן ככל הניתן.. משאבים הם לא רק כסף, אלא גם זמן יקר, עובדים, מקום אחסון וציוד. כאשר העובדים במפעל עובדים בעבודה פיזית שמקשה עליהם קיים בזבוז של זמן העבודה של העובדים בו, בזבוז אנרגיה, עייפות, שחיקה של העובדים ובעיות גופניות מסוגים שונים כמו כאבי גב ומפרקים. גם תכנון לא נכון של מקום האחסון במחסן, שימוש בציוד שנשחק במהירות, במכשירים שמבזבזים אנרגיה או בזבוז זמן על שינוע וסידור הציוד.

בכל הבעיות בזבוז המשאבים הללו יוכלו לעזור עגלות משטחים להקטין את הבזבוז. עגלות משטחים עוזרות בשינוע קל וללא מאמץ של מטענים ממקום למקום, בצורה מהירה ויעילה, תוך שיפור הסדר והארגון במחסן וחיסכון במקום אחסון.

 

מי צריך עגלות משטחים?

כל בית עסק בו צריך לשנע ולהרים מטענים כבדים כמו סחורה, ציוד, מוצרים כבדים ועוד, יכול להיעזר ולשפר את תפקודו בעזרת עגלות שינוע. על כן, כל מפעל, חברת הובלה, חברות משלוחים, משק חקלאי, קייטרינג או קבלן באתר בניה יוכלו לשפר את התנאים והתפקוד בעסק שלהם בעזרת עגלות משטחים בהשקעה לא גדולה שתוכל להחזיר את עצמה במהירות, כיוון שעגלות משטחים יכולות לחסוך למפעל כסף, זמן יקר, עובדים ומקום ולשפר את הרווחים.

 

אילו סוגי עגלות משטחים יש?

ישנם סוגים רבים של עגלות משטחים לביצוע עבודות ומשימות שונות לכל סוג של סחורה או מטען. לכל שימוש וצורך במפעל אפשר למצוא עגלות משטחים המתאימות לו במיוחד ויוכלו לשמש בצורה הטובה והיעילה ביותר.

יש עגלות משטחים ידניות, עגלות משטחים הידראוליות, עגלות משטחים חשמליות ועגלות משטחים מתרוממות המכונות "מספריים" בגלל צורתן.

יש גם עגלות עם מאפיינים מיוחדים כמו עגלות משטחים עם משקל או עגלות המתאימות במיוחד לשינוע מוצרים מסוימים כמו חביות. העגלות שונות אלו מאלו גם ביכולת ההרמה או המשקל שהן מסוגלות לשנע.

 

איפה קונים עגלות משטחים?

חברות רבות משווקות עגלות למשטחים מכל הסוגים. אפשר לרכוש עגלות למשטחים מחברות בארץ וגם מחברות מחוץ לארץ. לפני שרוכשים עגלות משטחים חשוב לברר בדיוק איזה סוג מתאים למפעל שלכם ולצרכים המיוחדים שלכם ולחפש עגלה שתתאים בדיוק אליהם. כדאי גם לבחור עגלות עמידות ואיכותיות מחברות רציניות וותיקות על מנת שהעגלות יחזיקו לאורך שנים רבות ויוכלו לשרת אתכם כיאות לאורך זמן רב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב