דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקס: יחסי מין: מחזירים את החשק לחיי המין 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 859   [ נצפה 3341 פעמים ]


מאת: דר' י. יאדגרוב - קליניקה סאן מרכזים רפואיים

 

הסטטיסטיקות מוכיחות כי 30% מהגברים סובלים באופן קבוע מירידה בכוח הגברא וכל גבר חווה "קשיים זמניים" לפחות פעם בחיים.

 

הזקפה הינה תהליך בו איבר המין הזכרי מתקשה בעקבות גירוי מעורר. אותו גירוי גורם למערכת העצבים לשלוח אותות למערכת כלי דם ולמערכת השרירים. מערכת כלי הדם גורמת להזרמת דם מוגברת בגוף וזו גורמת להגדלתו ולהתקשותו של איבר המין הזכרי.

גברים רבים, בד"כ בסביבות גילאי ה- 50, סובלים מחוסר חשק וחוסר עניין בקיום יחסי מין. האגו הגברי אמנם לא יודה בכך לעולם, אך ירידה ברמת החשק המיני - היא אחד התסמינים של אימפוטנציה - והבעיה מוכרת גם בקרב צעירים. גברים רבים מדחיקים זאת ולפיכך נמנעים מטיפול, אך כיום, ניתן לטפל בבעיה ולהחזיר את החשק שנעלם.

בידי הרפואה המודרנית, יש כיום מספר שיטות חדשות, המאפשרות לשמור על "רמת התשוקה" בקרב גברים, הנחוצה לשם ניהול חיים מלאים. המומחים של קליניקה סאן שופכים אור על התופעה ודרכי ההתמודדות.

 

אין אונות / ליקוי זקפה - תפקוד מיני לקוי, המאופיין בחוסר יכולת להגיע או לשמור על זקפת איבר המין הזכרי וכתוצאה מכך מונע מגע מיני מספק. המושג "אין אונות" כולל בתוכו טווח רחב של בעיות, ביניהן: שפיכה מוקדמת ואי יכולת להגיע לאורגזמה.

עקב מבוכה ובושה של אלה אשר סבלו מאין - אונות, הנושא היה בגדר טאבו זמן רב.

 

למה זה קורה?

עפ"י נתונים סטטיסטיים, כ- 30% גברים בכל הגילאים סובלים מדי פעם או באופן קבוע מבעיות זקפה. המדענים משוכנעים שאחת הסיבות לכך היא הירידה ברמת הטסטוסטרון בדם. טסטוסטרון הינו ההורמון היסודי בגוף הגבר והוא משפיע כמעט על כל התהליכים העוברים בגוף הגברי.

לאחר גיל 30, רמת הטסטוסטרון יורדת אצל כל הגברים ב- 1%-2% בכל שנה. אין אפשרות לעצור את התהליך, אך ניתן להאט את הידרדרות המצב. ראשית יש לשמור על משקל גוף תקין - רמת הטסטוסטרון בקרב גברים שמנים, (מעל גיל 30) פוחתת כל שנה ב-10%-20%. מחקרים גילו באופן חד משמעי, שאם רוחב המותניים של הגבר (הגיל לא משנה) עולה על 94 ס"מ, רמת ההורמון שלו שואפת לאפס. בנוסף לכך, הרקמה השומנית מהווה מלכודת אפילו לכמות הקטנה של הורמוני המין המיוצרים, שנוטים לשקוע בה.

 

סיבות נוספות לבעיית אין אונות - מן המחקרים המדעיים האחרונים עולה כי הגורם העיקרי לאימפוטנציה הינו תפקוד לקוי של בלוטת הערמונית - "ליבו השני של הגבר" עפ"י אקדמיק לובטקין. לבעיית אין האונות, סיבות נוספות והרי חלקן: סוכרת, יתר לחץ דם, מחלות לב, טרשת, מצבים נפשיים כגון דיכאון ועייפות וכדומה - כל אלה מאטים משמעותית את זרימת הדם בגוף ובפרט אל איבר המין.

 

לפעמים הגוף זקוק לממריץ!

טסטוסטרון הינו החומר האנבולי היסודי, האחראי על כוח השרירים ועל מסה. במידה וכמות הטסטוסטרון קטנה - לא ניתן להשיג את ההצלחה הדרושה בפעילות פיזית. היעדר ההורמון, יכול לתת אותותיו גם בחדר כושר, כאשר יגרום לכך שהתוצאות המבוקשות אינן תואמות את המאמצים המושקעים, הבטן לא הופכת לקטנה יותר, השרירים הדו-ראשיים לא מתפתחים ובאופן כללי הגוף לא מתמודד עם המאמץ הפיזי.

סממן נוסף שיהיה ניתן להבחין בו כתוצאה מחוסר בטסטוסטרון הוא דיכאון והרגשת תסכול. הטסטוסטרון הינו האנטי-דפרסי המקורי - אפשר אפילו להגיד שזהו הורמון האושר הגברי. במקרים רבים יעידו הגברים הלוקים בחוסר ההורמון, שאין צבע בחייהם - הכול שחור או לבן, ישנה הרגשת עייפות וחוסר יכולת להירדם. התוצאה העיקרית של חוסר ההורמון היא כמובן היעלמות של החשק המיני והיווצרות בעיה בתפקוד המיני. נדגיש שבעת ביצוע המשגל כמות הזרע הנפלט פוחתת.

כאשר גבר מגיע לגיל ה"בעייתי", עליו לבדוק את רמת ההורמונים בדם. לעיתים מספיק לבצע "תדלוק" קטן בטסטוסטרון והשיפור ברמת החיים ככלל וביחסי המין בפרט, יגיעו באופן מיידי. כיום קיימת שיטה נוחה ופשוטה לשיקום רמת הטסטוסטרון.

 

טיפול בבעיה - בימינו, קיימות למעלה מעשרים שיטות טיפול - החל מתרופות ועד טיפולי אולטרא-סאונד. קביעת טיפול זה או אחר תלוי במצב הבריאות הכללי של האדם.

 

טיפול אנונימי - כיום קיימים מרכזים רפואיים בהם ניתן לטפל בבעיה באופן אנונימי. כאשר מדובר במרכז רפואי רב תחומי, איש אינו יכול לדעת עם איזה רופא קבעת פגישה ולשם מה - לכן אין צורך "להתגנב" למרפאה. כמו כן, כאשר המטופל קובע תור לאורולוג, אינו נדרש לדווח על סיבת פנייתו לאיש פרט לרופא.

 

המלצות לפני תחילת טיפול

הגיעו למרפאה אשר מתמחה בתחום בעיות אין האונות. וודאו כי מדובר במתן טיפול אינדיווידואלי לכל מטופל. קבעו פגישת יעוץ (ניתנת חינם בדרך כלל) בכדי להחליט האם קיים טיפול יעיל בעבורכם. בפגישת הייעוץ, שאלו כל שאלה הנוגעת למקרה הספציפי שלכם ובררו את כל הפרטים. דרשו נתונים סטטיסטים של אחוזי ההצלחה מול מספר המטופלים במרפאה. התרשמו ממקצועיות הרופא ומניסיונו. דרשו טיפול אשר יניב תוצאה מיידית וישמר לאורך זמן.

 

רק אל תנסו ריפוי עצמי

למרות כל הדברים שהזכרנו לעיל, לגברים המרגישים ירידה באיכות חיי המין מומלץ לעבור את הבדיקה המלאה ביותר של הבריאות ה"גברית". למשל, בדיקה במכשיר האולטרא סאונד תראה אם הבעיה קשורה לירידה בעבירות כלי הדם. קיימות מספר בדיקות המסוגלות לגלות את סיבותיהן של "הבעיות הגבריות" ולא תמיד העניין הוא בטסטוסטרון.

 

קליניקה סאן הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית.

 

סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים.

ניתן לפנות אלינו דרך אתר האינטרנט www.sun-clinic.co.il או בטלפון 1800-321-123, 03-6962984.

לפרטים נוספים: http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/10.html

 

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית. סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב