דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על פוליש לרצפה 

מאת    [ 25/04/2010 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 5907 פעמים ]

פוליש - רצפה חדשה ברגע

הרצפה הישנה נראית עייפה ודהויה וחשבתם כבר להחליף אותה בריצוף חדש, עצרו! לפני שנכנסים להרפתקה יקרה ומסובכת של החלפת הריצוף בבית, כדאי לדעת: פוליש הוא פתרון חכם ויעיל שיקנה לכם ריצוף במראה חדש, בזול וללא כל צורך בפינוי הדירה. פוליש הוא שם כללי של תהליך לניקוי יסודי, חידוש והברקת רצפות באופן מקצועי וישנם מספר סוגים של פוליש המתאימים לסוגי ריצוף שונים ומטרות שונות. פוליש כדאי לעשות על ידי מקצוענים בעלי ניסיון בתחום כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולהימנע מנזק בלתי הפיך לריצוף. מלבד ניקיון והברקה, פוליש מקנה הגנה לאריחים מפני כתמים ונזקים שונים הנגרמים על יד חומרי ניקוי הקיימים דרך קבע בבית.

פוליש לכל צורך

פוליש הוא שם כללי שמשמעו בתרגום חופשי מאנגלית הוא "קרצוף". אך פוליש זה כבר מזמן לא רק קרצוף וניקיון, ישנם סוגים שונים של פוליש אשר מתאימים לסוגי האריחים השונים ומיועדים לתת מענה על צרכים שונים. פוליש המיועד למרצפות טרצו (בלטות  מהסוג הישן והטוב, שעד לפני חמש עשרה שנים כל הבתים רוצפו בהן), אינו מתאים עבור שיש טבעי, ומה שמתאים עבור שיש בהכרח אינו מתאים למרצפות קרמיקה או גרניט פורצלן. ולא רק סוגי הריצוף הם שקובעים את סוג הפוליש, גם המטרה שלשמה עושים פוליש חשובה, הברקה, ניקיון יסודי, וגימורים שונים של מט ומבריק.

סוגי פוליש

פוליש קריסטלי הוא פוליש ייחודי הנעשה על ידי החדרת חומר הפוליש לשכבה העליונה של האריח, התוצאה היא רצפה חלקה שאינה מחליקה, עם שכבת הגנה מפני סימני בלאי ונזקים. לאחרי פוליש קריסטלי אין סכנת החלקה, למרות המראה החלק והמבריק של הרצפה. פוליש קריסטלי מתאים במיוחד למרצפות טרצו, שיש או סומסום ולמשטחי מוזאיקה יצוקים. פוליש אקרילי הוא שכבת סילר (איטום) הנותן מראה מבריק במיוחד. שכבת הסילר  מתייבשת  ומתקבלת שכבת הגנה עמידה במיוחד ופוליש זה  מתאים למקומות שהתנועה בהם רבה. פוליש אקרילי בבית  שומר על המרצפות ומאט את תהליך הבלאי הטבעי שלהן. פוליש אקרילי מורחים לאחר קרצוף המשטח במכונה המיועדת לכך.

סוג נוסף של פוליש הוא פוליש ווקס, בו נעשה שימוש בחומר שעווה מותך. הווקס נמרח על האריחים ומתקבל מראה מרשים. פוליש ווקס הוא זול משמעותית ביחס לסוגים השונים של טיפול פוליש אך אורך חייו של פוליש ווקס הוא קצר יחסית, והוא מועד להחלקות ואינו מגן על המרצפות מסימני גרירה.

מי עושה פוליש?

פוליש היא עבודה מקצועית  אשר מתבצעת על ידי שימוש בחומרים יעודים ומכונות ייחודיות לתהליך הפוליש. כאשר מזמינים עבודת פוליש יש לוודא כי היא מתבצעת על ידי מומחה  על מנת לקבל תוצאה טובה ומרשימה ולא רצפה עם נזקים. אחרי טיפול פוליש הרצפה נראית חדשה ומבריקה, מה שמבטל את הצורך לרצף מחדש.

 

 

אמיר כהן קידום אתרים


חברת אי.קיי דיזיין www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב