דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה ללא דיאטה: ליפותרפיה: יופי ללא קורבנות, הסרת השומן לאלתר 

מאת    [ 22/04/2010 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3619 פעמים ]

 

לרוב, מראה חיצוני מושך הינו מפתח להצלחה והרמוניה בחיים. עם הגיל יותר ויותר קשה לשמור על המראה החיצוני. כמובן, חשוב לשמור על דיאטה מאוזנת ולבקר בחדר כושר בתדירות קבועה – כלומר, לנהל אורח חיים בריא ופעיל. ועדיין, לסבול מכך שלא מצליחים להיפטר מכפלי שומן לא אסתטיים בכל מיני מקומות בגוף. הכוונה לעודפי שומן באזור הבטן, הירכיים, הגב או הישבן. ואם זהו סנטר כפול? מה לעשות איתו? לעבור ניתוח שאיבת שומן יקר? לא כל אחד מוכן לצעד הזה, כי תמיד קיימת סבירות של סיבוכים בניתוח.

כיום קיימת שיטה לא מזיקה ויעילה מאוד! זוהי ליפותרפיה או Local Fat Dissolve Therapy (LFDT) – העלמה של עודפי שומן מקומיים ללא ניתוח, בעזרת הזרקה של חומרים ממיסי שומן מיוחדים לאזורים "בעייתיים". משמעות הטיפול הינה שהחומר המיוחד הממיס שומן עודף מוזרק ישירות לאזור מוגדר. דרך הפעולה של חומרים אלו נקראת "ליפוליז", כלומר פירוק שומנים. מרכיבי החומר לא רק מפרקים שומן וגורמים להפרשתו מהגוף, אלא גם משפרים את מראה העור והופכים אותו לגמיש ואלסטי יותר. זהו רגע חשוב מאד. מטופלים רבים שואלים, מה יקרה לעור לאחר פירוק מאגרי השומן? אנחנו משתמשים בליפותרפיה בהצלחה באזורים בעייתיים כגון סנטר כפול, בטן, מותניים, ירכיים, אזור פנים הברך והחלק התחתון של הישבן.

מספר הטיפולים משתנה בהתאם למטופל והוא תלוי במיקום מאגרי שומן וגודלם. בדרך כלל מבצעים 4-6 טיפולים ברווחים של שבוע עד שבועיים. מאחר והטיפולים אינם כואבים, לא דורשים הרדמה ולא לוקחים זמן רב, משייכים אותם לסוג טיפולים של "Lunch Time Treatment" – טיפולים בהפסקת צהריים, אחריהן אפשר ישר לחזור לעבודה. ניתן לראות את התוצאה ישר אחרי 1-2 טיפולים. אמנם, שינויים משמעותיים ביותר בהיקפי הגוף ובמשקל ניתן לראות לקראת סוף סדרת הטיפולים, כי השפעת הטיפולים הנה השפעה מצטברת. "ניתן לסלק שומן מיותר גם בדרך מהירה יותר" קובע ד"ר אלכס שטרנהרץ, מומחה מוביל של קליניקה סאן בתחום ליפותרפיה,  "אבל החוק הראשון ברפואה – אל תזיק – יותר חשוב מהתוצאות המהירות. אנו מעדיפים איכות על פני מהירות".

האם לא יתכן ששומן יחזור לאותם המקומות מהם סולק באמצעות טיפולי הליפותרפיה? התשובה היא חד-משמעית לא! תאי שומן מפורקים לא משוחזרים. אם בתהליך הרזיה טבעי תאי שומן רק קטנים בגודלן ולאחר מכן עשויים לגדול שוב, במהלך הטיפול באמצעות הליפות רפיה, נהרס הדופן של התא עצמו ותכולתו מופרשת מהגוף בדרך טבעית, כפסולת מיותרת.

יתרון נוסף של הטיפול באמצעות ליפותרפיה הוא לאפשר תכנון תוצאה מראש, כלומר צמצום היקפים בצורה ממוקדת. שיטות הרזיה כלליות לא מאפשרות זאת, בדרך כלל מתחילים לרזות מאזור החזה, הפנים, הצוואר, אולם תוצאות במקומות "החשובים" כמו הבטן והירכיים, רואים רק בסוף...

ניתן לומר, כי ליפותרפיה דומה לפיסול. היא משאירה את מה שצריך ומסלקת את המיותר.

למידע נוסף: http://www.sun-clinic.co.il/aestheticmedicine/hebrew/liposaction.html

ניתן לקבל ייעוץ ב- 8 סניפים של קליניקה SUN הפזורים ברחבי הארץ וגם באתר האינטרנט של הקליניקה, בכתובת http://www.sun-clinic.co.il/hebrew/ מידע נוסף ניתן לקבל בטלפון 1800-321-123, 03-6962984.

 

קליניקה "סאן" הינה רשת מרפאות ייחודית המחויבת לתוצאות בפתרון בעיות רפואיות ללא ניתוח ובזמן הקצר ביותר. הקליניקה עוסקת בפעילות אבחון וריפוי ב-9 תחומי רפואה: פרוקטולוגיה, כירורגיית כלי דם, אורולוגיה, סקסולוגיה, גניקולוגיה, מחלות עור, אורתופדיה, רפואה אסטתית וכירורגיה פלסטית. סניפי הרשת פרוסים ב-8 ערים בישראל: תל-אביב, חיפה, אשדוד, ראשון-לציון, נתניה, באר-שבע, כרמיאל וירושלים. ניתן לפנות אלינו בטלפון 1800-321-123 או באתר האינטרנט http://www.sun-clinic.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב